پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

ایسنا: سرپرست شبکه نسیم با اعلام برنامه های جدید شبکه نسیم بر سیاست صدا و سیما برای همکاری با هنرمندان سرشناس تاکید کرد و از توافق با آنها خبر داد و در عین حال توافق تلویزیونی با مهران را تایید کرد. مدیری برای ساخت سریال درام.

نشست خبری سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم صبح امروز – دوشنبه – 19 شهریور این ماه در ساختمان شبکه نسیم برگزار شد.

وی در تشریح جزئیات برنامه های جدید این شبکه گفت: «هزار و یک» با محوریت شخصیت جناب خان در مرحله تولید قرار دارد و «مسابقه بی سابقه» با اجرای فرزاد حسنی در مرحله قبل است. فاز -مراحل تولید

خوشرو در این نشست این خبر را اعلام کرد که نمایش «بگو بخند» از ابتدا مهر آغاز می شود، گفت: نمایش سرنخ ها نیز با اجرای کامران تفتی شکل گرفته است. برنامه «مسابقه بی سابقه» شبیه به «مسابقه هفتگی» مرحوم منوچهر نوذری است که با بازی فرزاد حسنی در مرحله پیش تولید قرار دارد.

سرپرست شبکه نسیم از پخش فصل دوم «برمودا» با بازی کامران نجف زاده خبر داد و گفت: این نمایش در دست تولید است. علاوه بر این، برنامه «نوآ» در زمینه خیاطی و مد زنانه از آغاز فعالیت خود. مهر روی آنتن می رود. فصل جدید «کدک شو» نیز تا پایان پاییز روی آنتن می رود و متفاوت از شب یلدا خواهد بود.

خوشرو در ادامه گفت: «هزار و یک» نیز در مرحله ساخت دکور با محوریت شخصیت جناب خان قرار دارد و معتقدیم با استقبال خوبی مواجه خواهد شد. بخشی از برنامه در مورد اعداد است. مذاکراتی با هنرمندان مطرح کشور و تا همین اواخر انجام شده است مهر برو به آنتن. همچنین نمایش «خوش نمک» رقابتی خودخواهانه بین نازهاست که هیچ شهرت و زرق و برقی اضافه ای ندارد و از تلویزیون پخش می شود.

خوشرو در پاسخ به سوالی درباره کپی برداری از برنامه های جدید «خندوانه» و «دورهمی» شبکه نسیم گفت: ما کپی نداریم. خود آن برنامه ها از جاهای دیگر الگوبرداری شده بودند. هیچ گروه عاقلی بودجه خود را از دست نمی دهد و ما آماده ادامه برنامه های موفق هستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره بررسی مبهم برنامه «از قصه» اظهار کرد: نظرسنجی اعلام شده در «از داستان» نظرسنجی پژوهشگاه نبوده است. احتمالاً در نظرسنجی های آینده رتبه خوبی خواهید داشت.

خوشرو درباره برنامه «دورهمی» افزود: برنامه «دورهمی» مشکل آقای مدیری نیست. آقای مدیری برای کارهای نمایشی قرارداد بسته است. موضوع یک مشکل اداری با شرکت سازنده است اگر حل شود فصل پنجم پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما