ما با برادران حزب الله هستیم/حمله زلزله به تل آویو

به گزارش بازتاب آنلاین، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن به مناسبت انقلاب 21 سپتامبر و حوادث نبرد الاقصی سخنرانی کرد.

وی در ابتدا دهمین سالگرد دستاورد بزرگ تاریخی انقلاب 21 سپتامبر را به مردم یمن تبریک گفت و دستاورد انقلاب 21 سپتامبر را دستاوردی واقعی برای مردم یمن خواند.

گزارش کردن مهر به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از المسیره ، رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا، اسرائیل و سرسپردگان آنها در سال های اخیر به ملت یمن متوسل شده اند که از طریق مزدوران خود بر ملت ما مسلط شوند. دشمنان نتوانسته اند بر کشور و ملت ما مسلط شوند.

وی افزود: از انقلاب 31 شهریور تاکنون دشمنی با ملت ما گسترده شده و مهاجمان فجیع ترین جنایات را مرتکب شده و ملت ما را محاصره کرده اند.

وی ضمن تاکید بر شخصیت یمنی انقلاب 21 سپتامبر، به حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن در دهه گذشته توسط ملت یمن و دستاوردهای مهمی که به دست آمده است اشاره کرد.

الحوثی گفت: آمریکا و اسرائیل دشمنان انقلاب 21 سپتامبر هستند زیرا نتوانستند کنترل کشور ما را به دست بگیرند و به دلیل عقب ماندن از کشور ما، آمریکا اولین بازنده این انقلاب بود، زیرا به دنبال کنترل کامل بر انقلاب بود کشور یمن و منابع آن

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: برخورد اسرائیل با انقلاب 21 سپتامبر و خصومت او با آن به حدی بود که آن را خطرناکتر از موضوع هسته ای ایران دانست. آمریکا، اسرائیل و سرسپردگانشان در سال های اخیر با ملت ما دشمنی کرده اند. آنها فجیع ترین جنایات را علیه ملت ما مرتکب شده اند و آن را در محاصره کامل قرار داده اند. پروژه متجاوزان، اشغال، تسلط و مصادره آزادی و استقلال ملت ما بود.

وی افزود: آنها نتوانستند بر کشور ما مسلط شوند و ملت عزیز ما این دستاورد را با وجود توطئه ها و جنگ ها حفظ کردند. همه جنبش‌های علیه آن شکست خورده است. قبل از 21 سپتامبر، سفیر آمریکا نفوذ گسترده ای بر همه نهادهای یمن داشت و همه امور را دیکته می کرد، اما پس از انقلاب دستش کوتاه شد.

رهبر انصارالله یمن گفت: خائنان و مزدورانی که در اردوگاه دشمن هستند، تابع دیکته آمریکا هستند.

وی افزود: صهیونیسم جهانی و سلاح های آن مسلمانان و تمامی جوامع بشری را هدف قرار می دهد. حمله برنامه ریزی شده و سازماندهی شده توسط دشمنان در قالب جنگ نرم و جنگ سخت انجام می شود.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد: موضع ملت ما برای کمک به ملت فلسطین با وجود همه تحولات و چالش ها، خطرات و توطئه هاست. واضح، روشن، قوی و سازگار است. با وجود جنایات فجیع و محاصره شدید ائتلاف دشمن، ملت ما از موضوع محوری کمک به ملت فلسطین دست برنداشته است. ملت ما در کنار ملت فلسطین ایستاده است. کشورمان با حمله دشمن به غزه، موضعی جهادی در پیش گرفته است. هر هفته میلیون ها نفر در میدان حضور دارند. ملت ما تحت فشارهای اقتصادی و انسانی از فلسطین دست برنداشته است.

وی افزود: دشمنان به دلیل کمک به ملت فلسطین، جنگ علنی را علیه ملت ما آغاز کرده اند و هنوز هم توطئه ها ادامه دارد، اما ملت ما ذره ای عقب نشینی نکرده است. ملت ما هم مانند برخی دیگر دست بردار نمانده است تا دشمن اسراییل هر جنایتی می خواهد می کند.

الحوثی گفت: قدرت نظامی مبتنی بر انقلاب 21 سپتامبر اکنون به سطحی بزرگ، مهم و آشکار رسیده است. چالش های پیش روی ملت عزیز ما توان نظامی ما را تعیین کرده است. یمن توانایی های نظامی پیشرفته ای دارد که بسیاری از کشورها از آن بی بهره اند و توانایی موشکی آن عالی است. قدرت موشکی ما بازوی ضربتی ملت ما در برابر دشمنان خود و دشمنان امت اسلامی است.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: کشور ما در زمینه پهپادها و نیروهای دریایی و همچنین در حوزه نیروی زمینی در موقعیت پیشرفته ای قرار دارد بدون اینکه توان نظامی و توسعه و بازدارندگی آنها در برابر دشمن وجود داشته باشد بدون مصونیت، و اگر به یکی تکیه کنیم، اگر ساختار اقتصادی قوی را ترک می‌کردیم، دشمن می‌آمد و با حمله نظامی همه چیز را نابود می‌کرد.

وی با اشاره به تخریب زیرساخت های خدماتی و اقتصادی یمن توسط ائتلاف آمریکایی و قدرت نظامی را ستون و پشتیبان قوی دستاوردهای اقتصادی دانست و گفت: هر چه دشمن اشغال کند باید در مقطعی از بین برود.

رهبر انصارالله یمن در ادامه به توطئه‌های فرهنگی علیه یمن و جامعه یمن و لزوم خودکفایی و اهمیت امنیت ملی در مقابله با محاصره یمن اشاره کرد.

وی گفت: کشورمان با وجود جنگ و محاصره مازاد محصولات کشاورزی، میوه و تره بار صادراتی دارد.

رویارویی حزب الله با دشمن اسرائیلی برای حزب الله و فرماندهان، رزمندگان و حامیان آن چیز جدیدی نیست. حزب الله دهه هاست که به سختی علیه دشمن اسرائیل می جنگد. حزب الله مدت هاست که می میرد، اما قوی و پایدار است.

وی همچنین با اشاره به صلابت مقاومت فلسطین افزود: هرچقدر وحشی گری دشمن بیشتر شود، به اهداف خود در فلسطین، لبنان و سایر جبهه های پشتیبانی آسیبی نمی رساند. نبرد حزب‌الله لبنان و گردان‌های قسام و سرایا القدس و دیگر گروه‌های مقاومت، نبرد واحد با یک دشمن، یعنی دشمن اسرائیل و شرکای آن است. در گذشته، جهادگران و نیروهای مقاومت در فلسطین و لبنان با چالش‌های زیادی مواجه بودند، اما به یاری خداوند بر آن‌ها فائق آمدند. اقدامات جهادی موثر است. آنچه مبارزان در لبنان، فلسطین و همه مبارزان امت اسلامی به آن امید دارند، نابودی اسرائیل به عنوان یک رژیم موقت است.

الحوثی تصریح کرد: دشمن اسرائیلی با وجود وحشیگری، وحشیگری و سرکشی، خطری برای همه بشریت به همراه دارد که نمی تواند برای همیشه ادامه یابد.

وی گفت: در مورد موضع ما در خط مقدم حمایت از یمن، موضع ما محکم و استوار است. ما همراه با برادران امت اسلامی به حمایت از فلسطین، حزب الله لبنان و همه آزادگان جهان ادامه می دهیم. ما در کنار برادرانمان در حزب الله و همه آزادگان امت اسلامی هستیم.

الحوثی در ادامه با اشاره به حمله موشکی هفته گذشته به قلب تل آویو، آن را عملیاتی موثر و زلزله وار توصیف کرد و به نفوذ و نفوذ این موشک و عبور آن از تمامی لایه های دفاعی رژیم صهیونیستی اشاره کرد. ، آن را یک دستاورد مهم می دانند.

رهبر انصارالله یمن نیز سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا را موفقیتی مهم در نبرد با دشمنان دانست.

310310

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما