اخبار روز سینما جهان

مایکل فاسبندر بازیگر سریال جاسوسی جورج کلونی می‌شود

گزارش کردن بازتاب آنلاین – سریال «دپارتمان» که قرار است فیلمبرداری آن بهار سال آینده در لندن آغاز شود، بازسازی «دفتر» یک سریال جاسوسی موفق فرانسوی به کارگردانی و تهیه کنندگی اریک روشن است.

در سریال اصلی فرانسوی، ماتیو کاسوویتز در نقش گیوم دبیل یکی او نقش یکی از اعضای شاخه مخفی سرویس مخفی فرانسه (DGSE) را بازی می کرد که پس از یک مأموریت 6 ساله در دمشق به پایگاه خود بازمی گردد. در حالی که سعی می کند هویت جعلی خود را از بین ببرد، خود را در یک بازی دوگانه بین سرویس مخفی فرانسه و سیا آمریکا می بیند. این سریال به دلیل نگاهش به روانشناسی ماموران مخفی و موضوع ژئوپلیتیکی که با رویدادهای جاری و مکان های بین المللی مرتبط بود، در کانال پلوس فرانسه موفقیت زیادی کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، حالا این سریال دوباره توسط استودیو ام تی وی و 101 برای ساخت نسخه آمریکایی آن در دست ساخت است. کارگردانی این سریال بر عهده جورج کلونی است و او نیز یکی از تهیه کنندگان آن است.

فاسبندر اخیرا در فیلم «قاتل» دیوید فینچر در نقش یک قاتل حرفه ای بازی کرد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا