اخبار روز سینما

این استایل “الهام حمیدی” واقعا جایی برای صحبت باقی نذاشته!/ عکس از تیپ بسیار شیک خانم بازیگر!

در ادامه تصویری از استایل بسیار شیک الهام حمیدی را مشاهده میکنید.

الهام حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون، با یک پست در اینستاگرام خود، به روز شد. او در حال حاضر ۴۶ ساله است و با بازی در سریال “مسافری از هند” شناخته شده است. همچنین، نقش آسنات در سریال “یوسف پیامبر” برای او اوج شهرت و محبوبیت را به دنبال داشته است. الهام حمیدی چند سالی است که ازدواج کرده و فرزندان دو دختر و یک پسر دارد.

مانتو با طرح کاشی ایرانی اثر الهام حمیدی ترکند

مانتو طرح کاشی ایرانی الهام حمیدی ترکند / هارمونی رنگ، استایل جدید بازیگر زن + عکس

سن الهام حمیدی

الهام حمیدی، با تولد در سال ۱۳۵۶، ۴۶ سال سن دارد. خانواده‌اش از استعداد وی در عرصه هنری آگاه بودند، زیرا پدر و عموی پدرش به ترتیب در حوزه تئاتر و رادیو فعالیت می‌کردند.

او از هفت سالگی در تمام نمایش‌های مدرسه‌ای شرکت می‌کرد، با این حال، مادرش بعضی اوقات به شدت به این کار علیهٔ وظایف دیگرش اعتراض داشت. الهام حمیدی در رشتهٔ حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن تحصیل کرده و مدرک لیسانس خود را از همان دانشگاه دریافت کرده است. قبل از اینکه به حرفهٔ بازیگری بپردازد، به مدت یک ترم در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد.

او به خاطر بازی در «آوای در گلستان» ساختهٔ رامین بسچی شهرت خود را پیدا کرد و به عنوان «مسافر هندی» شناخته می‌شد.

ازدواج اول و دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی در سال ۱۳۷۶، قبل از ورود به عرصه بازیگری، در ۲۰ سالگی ازدواج کرد، اما این رابطه منجر به طلاق شد. پس از سال‌ها، این بازیگر دوباره ازدواج کرد. در تاریخ ۱۳ ام بهمن ماه سال ۱۳۹۷، الهام حمیدی، بازیگر کشورمان، خبر ازدواج خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و چند ماه بعد، در آخرین روز فروردین ماه سال ۱۳۹۷، مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

همسر الهام حمیدی، علیرضا صادقی است و او در حال حاضر فعالیتی در عرصه هنر ندارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا