اخبار روز سینما

ماجرای قطع انگشت مهران مدیری







به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، شرایط نامتعارف سینما در روز پنجشنبه دهم کشته و زخمی های زیادی را به همراه داشت. اسفند تصویربرداری سریال سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری با حادثه ای همراه بود. بازیگران در حال تصویربرداری سریال در روستای خیج شاهرود بودند که بر اثر ریزش پل دو نفر کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت. اما اولین بار نیست که سینمای ایران با چنین اتفاقات ناخوشایندی مواجه می شود، از ضربه سر کارگردان گرفته تا مرگ بازیگر نقش بسته از گاری و ریزش پل روی سر هنرمندان سریال سلمان فارسی. تلخ و کینه توز یکی یکی دیگر از مصادیق آسیب جدی سر صحنه فیلمبرداری، اتفاقی است که برای مهران مدیری در یک سریال تلویزیونی رخ داد.

انگشت راست مهران مدیری روی صحنه علت: لیز خوردن روی زمین

مهران مدیری در سریال ویلای من به دلیل تصادف با انگشتش در سریال قلب یخی مجبور به استفاده از دستکش شد. در سکانسی از سریال «قلب یخی» که می توان آن را یکی از اولین سریال های شبکه خانگی دانست، پای مهران مدیری لیز می خورد و برای حفظ تعادل، شیشه شکسته را می گیرد و ناگهان انگشت کوچک دست راستش می شود. . مدیری در سکانس بازی را با وجود بریدن انگشتش ترک می کند و پس از آن گروه از ماجرا مطلع می شوند و او را به بیمارستان می برند. انگشت مدیر پیوند زده شد. اما حواس و اعصابش هنوز برنگشته است. در عکس های منتشر شده از سریال ویلای من این فاز که مهران مدیری دستکش چرمی مشکی پوشیده را مشاهده می کنید. انگشت قطع شده هنوز در باند و بانداژ است.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا