روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، با عملکرد درخشان خود در لالیگا و به ثمر رساندن 12 گل در 10 بازی، آمادگی بالای خود را برای مصاف با تیم سابقش، بایرن مونیخ، نشان داده است.

مهاجم لهستانی بارسلونا با بهترین آمار گلزنی لالیگا به مصاف بایرن مونیخ می‌رود.

به گزارش فارس؛ «اژدر لواندوفسکی بایرن را تهدید می‌کند»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه موندو دپورتیوو اسپانیا از خط‌ونشان مهاجم بارسلونا برای مونیخی‌ها قبل از بازی در لیگ قهرمانان است.لواندوفسکی در این فصل از لالیگا با به ثمر رساندن 12 گل در 10 بازی بهترین گل‌زن لالیگا به شمار می‌آید و فاصله‌اش با امباپه دومین گل‌زن برتر 2 برابر است.

بارسلونا شب گذشته در هفته دهم لالیگا به مصاف سویا رفت و این تیم را گلباران کرد و با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید.لواندوفسکی در این بازی دبل کرد. بارسلونا چهارشنبه میزبان بایرن در لیگ قهرمانان است.

نشریه اسپانیایی می‌نویسد که لواندوفسکی نشان داد ماشین گل‌زنی توقف‌ناپذیر است و او به‌صورت میانگین در این فصل در هر 66 دقیقه یک گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است.بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی، لواندوفسکی با آتش‌بازی مقابل سویا برای تیم سابقش بایرن خط‌ونشان کشید و به اولین بازیکن پس از مسی در فصل 2019/20 تبدیل شد که در 10 مسابقه ابتدایی لالیگا به 12 گل زده است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما