قیمت نیسان قشقایی جدید در بازار مشخص شد

با آغاز تحویل نیسان قشقایی جدید توسط نامی خودرو، قیمت این کراس اوور ژاپنی در بازار آزاد مشخص شد.

به گزارش جدیدترین پایگاه خبری خودرو، نامی خودرو پروار تحویل نیسان قشقایی با مدل سال 2023 را برای واردات مشتریان سیستم آغاز کرد. این کراس اوور ژاپنی با قیمتی نزدیک به 2.88 میلیارد تومان به دست مشتریان رسیده است. اکنون با آغاز تحویل نیسان قشقایی جدید، نمایندگی ها قیمت این محصول را در بازار آزاد مشخص کرده اند. البته این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک قیمت این خودروی کراس اوور در بازار کاهش یابد.

بر اساس آگهی های منتشر شده در فضای مجازی، نمایندگی ها قیمت نیسان قشقایی 2023 را بین 4 میلیارد و 450 میلیون تومان و 4 میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام می کنند. با این حال هنوز هیچ فروشی از این خودرو ثبت نشده است. به دنبال توسعه قیمتی سایر خودروهای وارداتی، قیمت نیسان قشقایی جدید به زودی در بازار آزاد به کمتر از 4 میلیارد تومان می رسد.

نام ماشین قیمت مصوب (تومان) قیمت بازار آزاد (تومان)
نیسان قشقایی 2023 2,880,000,000 4,450,000,000

ویدیوی معرفی نیسان قشقایی 2023

همانطور که در ویدئوی معرفی نیسان قشقایی اشاره شد، نیسان قشقایی از یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند که می تواند 151 اسب بخار قدرت و 194 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده در این خودرو از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

محصول جدید نیسان در بازار ایران با استفاده از سیستم های مک فرسون و مولتی لینک در محورهای جلو و عقب خود به شما اجازه می دهد تا سواری نرمی را تجربه کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد مصرف سوخت این خودرو است. اگرچه نیسان قشقایی از موتور دو لیتری استفاده می کند، اما میانگین مصرف سوخت آن کمتر از 7 لیتر در هر صد کیلومتر است که رقم بسیار خوبی است.

قشقایی مجهز به دوربین ثبت رویدادها، 6 ایربگ ده نقطه ای، استارت دکمه ای، سنسور نور، فناوری نورپردازی LED، سانروف برقی، سنسور باران، نور روز، صفحه نمایش لمسی 6 اینچی، پایداری سیستم کنترل، سیستم کنترل کشش و … می باشد. en اما این خودرو فاقد امکاناتی مانند کروز کنترل است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما