قیمت نهایی هایما 8S با افزایش اعلام شد - آبان 1403

در جدیدترین لیست قیمت محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو، قیمت نهایی هایما 8 اس با افزایش چشمگیر اعلام شد.

لیست قیمت محصول ایران خودرو برای آبان ماه اعلام می شود و با مقایسه قیمت ها با ماه قبل مشاهده می شود که قیمت هایما 8 اس افزایش یافته و از این به بعد بیش از 1.4 میلیارد فروخته می شود. ایران خودرو اوایل خرداد ماه قیمت هایما 8 اس را از یک میلیون و 278 میلیون و 232 هزار تومان به یک میلیون و 371 میلیون و 260 هزار تومان رساند و هم اکنون قیمت این کراس اوور چینی مونتاژ شده به یک میلیون و 407 میلیون و 506 هزار و 213 تومان رسیده است. این بدان معناست که خودروی مونتاژی ایران در مدت تقریبی 5 ماه حدود 130 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. البته در حال حاضر بازار آزاد در رکود جدی به سر می برد اما به هر حال افزایش قیمت در کارخانه قطعا باعث افزایش قیمت در بازار آزاد خواهد شد.

نام ماشین قیمت کارخانه خرداد 1403 (تومان) قیمت کارخانه آبان 1403 (تومان)
هایما 8 اس ۱,۳۷۱,۲۶۰,۰۰۰ ۱,۴۰۷,۵۰۶,۲۱۳

مشخصات فنی و فیلم معرفی.

زیر کاپوت هایما 8 اس یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ و TGDI قرار دارد که قدرت نهایی 195 اسب بخار و 293 نیوتن متر گشتاور را به ثبت می رساند. قدرت از طریق گیربکس 6 سرعته AT به چرخ های جلو می رسد و این بدون شک مهمترین مزیت 8S نسبت به رقبای خود است که عمدتاً به گیربکس های CVT یا کلاچ دو سرعته مجهز هستند. سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و عقب از نوع مولتی لینک است و مصرف ترکیبی 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر برای این خودرو خواهیم داشت.

از جمله ویژگی های هایما 8 اس می توان به 6 مورد اشاره کرد کیسه هوا ده امتیاز سیستم کنترل پایداریسیستم استارت در سربالایی، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، رادار خط خوان، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ترمز دستی برقی، دوربین 360 درجه، تکنولوژی نور LED، کروز کنترل تطبیقیگرمکن صندلی جلو، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، سیستم کنترل فشار لاستیک، چراغ روشنایی در روز، سنسور باران، نگه داشتن خودکار، استارت دکمه ای، ورود/خروج بدون کلید، درب عقب برقی، ترمز دستی برقی، دستیار صوتی راننده، حالت های تنظیم رانندگی، چند رسانه ای سیستم با صفحه نمایش 12.3 اینچی لمسی، تقویت کننده دیجیتال جلو، تهویه دستی الکتریکی، زیر آرنج، جا لیوانی، سقف پانوراما، سنسورهای پارک جلو و عقب و غیره.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما