قیمت جدید کیا K5 دو لیتر اعلام شد + ویدیو معرفی

قیمت کیا K5 جدید به بیش از 2.5 میلیارد افزایش یافته است زیرا درخواست های حاشیه جدید برای سدان کره ای کوشا خودرو ارسال شده است.

از مدارک ارسالی مخاطبین عزیز بازتاب آنلاین برداشت جدید جهت پرداخت مابه التفاوت قیمت کیا K5 دو لیتری ارسال شده است. بر اساس پیامک ارسالی، مشتریان برای خرید کیا K5 دو لیتری باید مبلغ 1.314.058.000 پرداخت کنند. این در حالی است که قیمت قبلی این سدان کره ای 2467 میلیون تومان بود. بر این اساس قیمت کیا K5 دو لیتری جدید به 2.598 میلیون تومان رسیده است. البته فروش جدید کیا K5 مربوط به نسخه های توربو است که مشخصات و آپشن های متفاوتی نسبت به نسخه دو لیتری دارند و هنوز قیمت نهایی نسخه مذکور مشخص نیست.

نام ماشین قیمت قبلی (تومان) قیمت جدید (تومان)
چه K5 دو لیتری؟ ۲,۴۶۷,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰

فیلم معرفی و مشخصات کیا K5 دو لیتری

زیر کاپوت کیا K5 دو لیتری کوشا خودرو یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی قرار دارد که حداکثر قدرت 150 را تولید می کند. رزومه و در نهایت گشتاور این موتور 196 نیوتن متر تولید می کند و از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته حرکت می کند. که در به چرخ های جلو می رسد.

قیمت جدید کیا K5 دو لیتری اعلام شد + فیلم معرفی
قیمت جدید کیا K5 دو لیتر اعلام شد + ویدیو معرفی

خودروی دو لیتری کوشا کیا K5 مدل کاملی نیست و دارای امکاناتی همچون چراغ ال ای دی، سنسور نور، دو کیسه هوا سیستم راننده و سرنشین کنترل پایداری و کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم نظارت بر باد لاستیک (TPMSدوربین و سنسور عقب، کروز کنترلتهویه دستی و صفحه نمایش 8 اینچی اندروید با قابلیت اتصال Apple CarPlay و Android Auto قابل مشاهده است

کیا اپتیما که حالا نامش به کیا کی 5 تغییر کرده، سابقه خوبی در بازار ایران داشته و همیشه هم داشته است. یکی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات کیا در بازار ایران بوده است. در حال حاضر اگرچه این خودرو از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است، اما در مقایسه با رقبای خود، آپشن های کمتری نسبت به آنها دارد که ممکن است در انتخاب خریداران تاثیرگذار باشد.

کابین کیا k5
قیمت جدید کیا K5 دو لیتر اعلام شد + ویدیو معرفی

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما