اخبار روز

فوری/ قیمت جدید شکر اعلام شد!


به گزارش مانیبان؛ احمد خانی نوذری معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای قیمت شکر فله و بسته بندی شده را به شرح زیر اعلام کرد:

در رابطه با تصمیمات اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار و متعاقباً تصویب نامه ابلاغی کارگروه تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت و در راستای اجرای نامه مصوب هیات وزیران مبنی بر ابلاغ منبع تامین ارز فرآورده های قندی بخش دوم (نیمائی)، مبنای مصوبات تنظیم قیمت بازار شکر در حلقه های مختلف توزیع به شرح زیر اعلام می گردد.

1- قیمت فروش شکر خام وارداتی (تحویل بندری 31500 تومان به ازای هر کیلوگرم) شامل مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها می باشد.

2- قیمت فروش شکر تصفیه شده (سفید) در کارخانه انبار کیلویی 38500 تومان، 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها در قیمت لحاظ شده است.

3- قیمت فروش شکر سفید تصفیه شده به مصرف کننده کیلویی 42500 تومان با احتساب کلیه هزینه های جانبی و مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

4- قیمت فروش شکر تصفیه شده در ظروف یک کیلویی برای مصرف کننده نهایی 49500 تومان می باشد.

توجه: قیمت فروش شکر بسته بندی شده به ازای هر کیلوگرم و تحویل به انبارهای شرکت بازرگانی دولتی ایران 44500 تومان می باشد.

لازم به ذکر است واحد بازرسی و نظارت وزارتخانه های جهاد کشاورزی و وزارتخانه های صنعت و معدن تجارت بر فرآیند توزیع عمده و خرده فروشی نظارت کامل دارند و در صورت عدم رعایت موارد فوق اقدام می نمایند. مطابق با قوانین و مقررات.

منبع: ایلانا


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا