فقط 350 میلیون تومان ؛ عرضه سه مدل ماروتی سوزوکی با قیمتی استثنایی در هند

تقاضا برای خودروهای کوچک در هند رو به کاهش است. برای مقابله با این وضعیت، شرکت های مختلف به دنبال این هستند که مدل های کوچک خود را با سیاست های متفاوتی مانند ارائه تخفیف های باورنکردنی یا معرفی نسخه های جدید با قیمت کمتر به فروش برسانند. سوزوکی ماروتی یکی یکی از این شرکت‌ها است که اخیراً تصمیم گرفته است تا پوشش جدیدی به نام «Dream Edition» را به سه مدل Celerio، Alto K10 و S-Perso اضافه کند. جالب اینجاست که این فینیش در هر سه مدل با پرداخت 499000 روپیه که تنها معادل 350 میلیون تومان است قابل خریداری است.

نسخه Dream Edition با وجود قیمت کمتر نسبت به مدل های استاندارد، امکانات بیشتری را ارائه می دهد. در Alto K10 Dream Edition یک دوربین عقب و یک سیستم امنیتی به خودرو اضافه شده است. علاوه بر دو ویژگی فوق، تریم Dream Edition ویژگی های دیگری مانند یک جفت بلندگو، تزئینات نقره ای، محافظ های پلاستیکی در لبه های گلگیر، سینی های محافظ جلو و عقب، جلوپنجره کرومی، تزئینات کرومی در عقب و لایسنس را اضافه می کند. بشقاب . قاب پلاک به S-Perso. در نسخه Celerio Dream Edition نیز مشتریان امکاناتی مانند سیستم صوتی از برند معروف پایونیر، دوربین عقب و یک جفت بلندگو دریافت می کنند.

تنها 350 میلیون نفر جمعیت  سه مدل سوزوکی ماروتی با قیمتی استثنایی در هند عرضه شد
فقط 350 میلیون تومان ؛ عرضه سه مدل ماروتی سوزوکی با قیمتی استثنایی در هند

مشخصات فنی

هر سه مدل Celerio، Alto K10 و S-Perso از یک موتور بنزینی کوچک 998 سی سی بهره می برند. این موتور قادر به تولید 66 اسب بخار قدرت و 89 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولید شده توسط این موتور از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ ها ارسال می شود. در نسخه های دریم ادیشن امکان سفارش گیربکس دیگری وجود ندارد.

بد نیست بدانید که ارزان ترین نسخه مدل استاندارد سلریو 537000 روپیه قیمت دارد. ارزان ترین نسخه S-presso را می توان با پرداخت 551000 روپیه خریداری کرد. مدل پایه Alto K10 قبل از معرفی نسخه Dream Edition، 535000 روپیه قیمت داشت. همانطور که ماروتی سوزوکی اعلام کرده است، نسخه دریم ادیشن سه مدل مذکور تنها در ماه ژوئن به فروش می رسد و پس از آن دیگر این نسخه عرضه نخواهد شد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما