به نظر می رسد یوفا در حال بررسی مقررات جدیدی برای اعتراض بازیکنان در یورو 2024 است.

به گزارش خبرورزشی، کمتر از 48 ساعت تا بازی افتتاحیه یورو 2024 بین تیم های آلمان و اسکاتلند باقی مانده است اما آلیانز آرنا اکنون برای بازی روز جمعه آماده است.

روبرتو روزتی، رئیس داوران یوفا در رسانه ها ظاهر شد تا در مورد ویژگی های داوری در مسابقات قهرمانی اروپا توضیح دهد.

وی در خصوص اعتراض بازیکنان به داور و قانون معرفی شده از سوی یوفا برای داوری در جام ملت های اروپا، گفت: مهمترین نکته یک نکته جدید است. فقط کاپیتان های هر تیم می توانند با داوران صحبت کنند تا اعتراضات در فوتبال کاهش یابد. حداقل روی کاغذ، هر زمان یکی بازیکنانی که بدون تعیین کاپیتان داور را احاطه کنند، با او بحث کنند یا او را توبیخ کنند، توبیخ خواهند شد.

او توضیح داد: «ما این کار را برای داوران انجام نمی دهیم، ما این کار را برای فوتبال انجام می دهیم. می خواهیم تصمیماتمان را توجیه کنیم اما نمی توانیم از یازده بازیکن نام ببریم. ما فقط با کاپیتان صحبت می کنیم و داور چهارم هم همین کار را با مربی انجام می دهد. البته، ما در مورد موقعیت های بدیهی و مهم صحبت می کنیم، نه همه چیز. ما بازیکنان را نمی‌خواهیم، ​​فقط کاپیتان را مقصر می‌دانیم.

روزتی افزود: فقط کاپیتان به داور نزدیک می شود. بقیه بازیکنان باید مراقب بازی باشند. ممکن است در طول بازی صحبت هایی صورت بگیرد، اما در لحظات تصمیمات مهم نمی خواهیم بازیکنان به داور نزدیک شوند. ما آن را تحمل نخواهیم کرد.

سر داور ادامه داد: در این صورت اخطار و توبیخ خواهید شد.

یوفا از انجام این اقدام مطمئن است

روزتی در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که بازی ها بسیار آرام تر خواهد بود. ما نگران نیستیم در فینال بعد از دو کارت، بقیه بازی خیلی آرام بود. ما از تصمیم خود مطمئن هستیم.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما