فصل سوم سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان از جمعه بیست و پنجم خرداد بر روی پلتفرم Filmo منتشر خواهد شد. فصل دوم این سریال با نام «بازگشت» معرفی شد و فصل سوم عنوان جدیدی خواهد داشت که به زودی رونمایی خواهد شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، فصل اولزخم کاری» ۱۴ خرداد 1400 منتشر شد. آغاز انتشار فصل دوم 17 شهریور 1402 بود و الان از 25 خرداد فصل سوم در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

فصل اول به زندگی شخصیتی به نام مالک با بازی جواد عزتی پرداخت. در پایان فصل، مالک کشته شد و در فصل دوم، با وجود اینکه مشخص شد او هنوز زنده است، تمرکز داستان روی ماجراهای دیگری بود. به همین دلیل فصل دوم نتوانست مانند فصل قبل مورد استقبال قرار گیرد و جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان کسب کند. حالا همانطور که به نظر می رسد حضور مالک بار دیگر در فصل سوم پررنگ خواهد شد و جواد عزتی به مرکز سریال باز خواهد گشت.

جواد عزتی در نمایی از فصل دوم سریال.زخم کاری»

فصل اول این سریال بر روی نمایشنامه “مکبث” اثر ویلیام شکسپیر و فصل دوم بر روی داستان نمایشنامه “هملت” تمرکز داشت. در فصل سوم مهدویان یکی او از دیگر نمایشنامه های شکسپیر به عنوان مبنای ماجراجویی های سریالی خود استفاده کرده است که به زودی فاش خواهد شد.

تیزر فصل سوم این سریال منتشر شده است اما هنوز اطلاعات دقیقی از بازیگران و وضعیت سریال در دست نیست. جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک الهه حصاری، سید جواد هاشمیا از جمله این افراد هستند. بازیگران این سریال

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما