به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار رضا سراج را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت سردار پاسدار حسین سلامی در پی درگذشت سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم قیام سرلشکر مجاهد فی سبیل الله سرتیپ دوم گارد دکتر. رضا سراج، مدیر و کارشناس موفق و موثر سپاه در عرصه های مختلف مأموریتی به ویژه در تحلیل مسائل راهبردی، رسانه ای و جنگ نرم و معاون ارتباطات و رسانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، برانگیخت. و فکر کرد

این سرلشکر مجاهد از زمان پوشیدن لباس سبز گارد گرفته تا حضور حماسی در سنگرهای دفاع مقدس تا عرصه های دفاع از ارزش ها و هویت انقلاب اسلامی در جبهه های مختلف اطلاعاتی، امنیتی – فرهنگی را شامل می شود. و جنگ روانی، تعبیر ایمان، علم، اخلاص، شجاعت، فداکاری و مجاهدت حضور داشت و کارنامه درخشان او همیشه مایه الهام و درس برای نسل جوان این کشور خواهد بود.

ریاست دانشکده و پژوهشکده پیامبر اعظم (ص) دانشگاه امام حسین (ع)، مدیر سازمان بسیج دانشجویی و رئیس اداره عملیات روانی در مسئول فرهنگی سپاه و وظایف مختلف در سپاه از جمله مسئولیت‌های وی در سپاه بود. سازمان اطلاعات سپاه. این وظایف موفق و مؤثر بودند. آقای سراج همچنین در مقابله با انحرافات مختلف در مسیر انقلاب اسلامی از جبهه استکبار، جریان فتنه و انحراف در مقابله با فتنه، جهاد اعلامی و روشنگری نقش موثری داشت.

ضایعه درگذشت این سردار عزیز را به خانواده محترم، بازماندگان محترم و همرزمانش در سپاه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله علیه السلام علو درجات مسئلت داریم. -حضرت حسین علیه السلام و برای همسر و فرزندانم و خانواده ام صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

پیام دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی درگذشت رضا سراج

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیز درگذشت رضا سراج معاون این دبیرخانه را تسلیت گفت.

به گزارش تسنیم، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز خواهیم گشت

دکتر رضا سراج معاون فرهنگی و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی صبح امروز پس از یک دوره بیماری و طی مراحل درمان به دعوت حق گفت:

وی از چهره های انقلابی و راهبردی در عرصه های سیاسی، فرهنگی و دانشگاهی بود که سال ها در عرصه های مختلف از دفاع مقدس تا امنیت ملی مبارزه کرد.

برای کسانی که دعوت حق را در روز میلاد پیامبر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت جعفر بن محمد عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله) فرمودند; از حشر علو درجات و علو درجات و برای خانواده محترم، همرزمان و دوستانش، صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

27211

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما