به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی روشی برای پیش بینی و خواندن پیام هاست. عشق و روابط، شغل و تجارت، سلامتی و غیره با استفاده از تاروت. موضوعات پیش بینی شده است. از تاروت نیز مانند فال حافظ در جشن ها، مراسم و شب های مختلف مانند شب یلدا و جشن های سال نو استفاده می شود. انواع مختلفی از خواندن تاروت وجود دارد.

خواندن تاروت ذاتی فروردین

کارت تاروت: هشت گرز

فروردین ماه، برخی چیزها خیلی سریع اتفاق می افتد و شما را شگفت زده می کند. سفر، شروع یک سرمایه گذاری جدید یا خرید وسیله نقلیه محتمل است. شما به ساختن سرنوشت خود اعتقاد دارید. امروز برای شما سخت است که یک جا بنشینید. بی قراری و انرژی نامحدود شما ممکن است شما را به سمت برخی اقدامات خودجوش سوق دهد.

خواندن تاروت ذاتی اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت جهانی

اردیبهشت ماه ماهی ها، امروز به شادی و برآورده شدن آرزوها دست خواهید یافت. ممکن است از فرصتی از یک کشور خارجی غافلگیر شوید یا دوست خارجی تان با پروژه ای از شما دیدن کند. وقت آن است که با عزیزانتان برای تفریح ​​و هیجان برنامه ریزی کنید. برخی از سفرهای خارجی ممکن است امروز به نقطه عطف نهایی خود برسند.

خواندن تاروت ذاتی خرداد

کارت تاروت: یک کارت شمشیر

خرداد ماهی های عزیز، شما برای رسیدن به اهدافتان سخت تلاش خواهید کرد. از سلامتی خود غافل نشوید ممکن است مردم آشکارا از شما انتقاد کنند، اما آن را جدی نگیرید و ادامه دهید. غریزه مبارزه در درون شما قوی است و از اقدام دریغ نخواهید کرد. در روابط خود صادق و مستقیم خواهید بود.

خواندن تاروت ذاتی تیر

کارت تاروت: کارت ملکه پول

تمرکز شما در ماه جولای خانواده و خانه خواهد بود. شما می توانید خانه دار خوبی باشید و از انرژی خلاقانه خود استفاده کنید. تغییر دکور، طبخ غذاهای مجلل و خرید وسایل داخلی مجلل توجه شما را به خود جلب می کند. شما نقش شفا دهنده، مربی و راهنمای عزیزانتان را بازی می کنید.

خواندن تاروت ذاتی مرداد

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیرها

مرداد ماهی ها، شما اراده و اراده ای قوی برای انجام کارها دارید. امروز در موقعیتی هستید که می توانید از قدرت و اقتدار خود استفاده کنید و بر دیگران تأثیر بگذارید. روابط، به خصوص با جنس مخالف، می تواند استرس زا باشد. اگر رئیس هستید، مردم برای مشاوره یا نظر به شما نگاه می کنند. برای سخنرانی در یک کنفرانس یا جلسه آماده باشید.

خواندن تاروت ذاتی شهریور

کارت تاروت: کارت عدالت

شهریور ماهی ها، شما باید قبل از شروع پروژه های دیگر، مسائل مبرم در محل کار را حل کنید. در کار خود منصف باشید، مراقب وفاداری خود باشید. خیال پردازی یا امید به بهترین ها به شما کمک نمی کند تصمیم درستی بگیرید. در روابط شخصی، نظرات، عادات و رفتار شما ممکن است مورد استقبال قرار نگیرد.

خواندن تاروت ذاتی مهر

کارت تاروت: دو شمشیر

مهرماهی عزیز، نباید از مسئولیت خود غافل شوید. احتمالاً روز خود را بدون تصمیم گیری نهایی صرف برنامه ریزی می کنید. رویکرد جدی به تجارت ضروری است. کار بر روی پروژه ها با یک شریک یا همکار امروز چالش برانگیز خواهد بود. اهداف شخصی را در کار خود لحاظ نکنید. باید به فعالیت های دیگران توجه کنید.

خواندن تاروت ذاتی آبان

کارت تاروت: کارت ده سکه

آبان ماهی ها، امروز روز ایده آلی برای احساس آزادی و گذراندن وقت با عزیزانتان خواهد بود. ممکن است بحث مهمی در مورد امور مالی خانواده و اموال اجدادی وجود داشته باشد. اگر از خانواده خود دور هستید، اکنون زمان ملاقات با خانواده است. نظر خود را مستقیماً بیان کنید و آنچه را که احساس می کنید بگویید.

خواندن تاروت ذاتی آذر

کارت تاروت: پنج شمشیر

آذر ماهی ها، شما فشار زیادی را از رقابت و رقابت احساس می کنید. دشمنان وارد می شوند و سعی می کنند به شما آسیب برسانند. پروژه‌هایی که ماه‌ها روی آن‌ها کار کرده‌اید، درست قبل از سررسید به تعویق می‌افتند. شما باید چشم دقیقی برای جزئیات داشته باشید. مراقب وسایل خود باشید و وسایل مورد علاقه خود را تحت مراقبت و تمرکز دقیق قرار دهید.

خواندن تاروت ذاتی دی

کارت تاروت: کارت ملکه فنجان ها

دی ماهی های عزیز، امروز بسیار احساساتی و حساس هستید. رابطه شما با همسرتان هماهنگ نیست. برای زنان، برخی ممکن است برای سلامتی آنها خیلی کم باشد. مشکلات تیروئیدی، زنان و زایمان و قاعدگی می تواند آزاردهنده باشد و منجر به افسردگی شود. مدیتیشن و تمرینات یوگا پرانایاما و غیره برای شما خوب خواهد بود. ممکن است به خود درمانی اعتقاد داشته باشید و به دنبال درمان های خانگی نیز باشید.

خواندن تاروت ذاتی بهمن

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیرها

بهمن ماهی های عزیز، حتی با وجود اینکه در یک محل کار بسیار سختگیر هستید، ممکن است از نظر عاطفی احساس ناامنی کنید. اطرافیان شما ممکن است به رفتار و واکنش شما واکنش نشان ندهند. فعال باشید و سعی کنید مسائل را قبل از تبدیل شدن به مشکل شناسایی کنید. ممکن است کسی باشد که به کمک شما نیاز داشته باشد اما شما در دسترس نباشید. رفتارت را کنترل کن!!

خواندن تاروت ذاتی اسفند

کارت تاروت: کارت برج

اسفند ماهی ها، امروز روز خوبی نیست، احساس می کنید ارزش شما را پایین می آورد وگرنه ممکن است دیگران شما را بپذیرند. ممکن است از حقوق خود یا چیزهایی که شایسته آن هستید محروم شوید. هر سند را پس از مطالعه دقیق امضا کنید، در غیر این صورت ممکن است قربانی دست سازمان دهنده شوید. هنگام رانندگی و استفاده از وسایل برقی مراقب باشید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما