به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی یکی از سنت های کهن و رایج ایرانیان است که از اشعار حافظ به عنوان پاسخ به پرسش ها و موقعیت های مختلف استفاده می شود. با فال حافظ هر فردی می تواند ایمان خود را تقویت کند و بهترین راه حل ها را به امید بهبود وضعیت خود بیابد. از جمله فرآیندهای جذاب و سودمند فال حافظ، حل و فصل مشکلات و نیز شناخت روند آینده است، تجربه ای شخصی و معنوی که برای بسیاری از ایرانیان معنادار است. یکی این یکی از موثرترین و خلاقانه ترین راه ها برای حل مشکلات است. در ادامه فال حافظ فردا سه شنبه 22 خرداد 1403 را بخوانید

طالع بینی تولد فروردین

شاهدان دلبری باید ناراحت باشند

تا گوشه نشینان بتوانند وارد ایمان شوند

هر جا که شاخ نرگس شکوفا شود

نرگس را دید

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز، این نشان می دهد که شما از وضعیت خود بی اطلاع هستید. شما با استعداد و پرشور هستید، از شما برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و شما عقب مانده اید. سعی کنید عقب نمانید و از توانایی های خود برای رسیدن به جایگاهی که شایسته آن هستید استفاده کنید.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

شخصی که لیوان را در دست دارد

سلطانی مربای دائمی دارد

آبی که حیزیر حیات از او یافت

در مدرسه جو با یک فنجان

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی عزیز، کسی که در خدا را بزند ناامید نخواهد شد. پس با او تماس بگیرید و از او کمک بخواهید. خدا به خاطر نیت خیرت کمکت می کند انشاالله.

طالع بینی تولد خرداد

سلام الله ما کار اللیالی

و Cevbet-i Mutani و Ideal

باشد که به آن نقاش قدرت داده شود

تشکیل یک خط هلالی شکل در اطراف مه

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان می دهد که غم و ناراحتی دردی را التیام نمی بخشد، گره ها از کار باز نمی مانند. شما عمر طولانی دارید، سعی کنید از روزهایتان بهترین استفاده را ببرید. اخیراً متحمل ضرر شده اید، اما مطمئن باشید که این ضرر در جای دیگری جبران خواهد شد. تو آدم پاک دل و ساده ای هستی، وجودت خالی از خودخواهی است. به خاطر این احساس زیبا، خداوند به شما کمک می کند تا این نیت را محقق کنید.

طالع بینی تولد تیر

من آدمی نیستم که شهید و ساغر را رها کنم

محتسب می داند که اینها را کمتر انجام خواهم داد

عهد بهشت ​​چندان قابل اعتماد نیست

من با یک فنجان قول می دهم و با ساگار شرط می بندم

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر حوت عزیز، اراده آهنین و تلاش زیاد شما قابل تحسین است، مطمئن باشید با صبر و تلاش و پشتکار به هدف خود خواهید رسید و رویاهایتان محقق خواهد شد. در اطراف شما دوستان فریبنده ای هستند که نباید به آنها اعتماد کنید. قبل از انجام هر کار یا اقدامی خوب فکر کنید و عاقلانه تصمیم بگیرید.

طالع بینی تولد مرداد

الان میخوام باهات حرف بزنم

شنیدن خبر دلم آرزوست

طمع محض در میان کسانی که ماجرا را فاش می کنند

من نمی خواهم از رقبای خود پنهان شوم

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، زیاد حریص نباشید زیرا رقبای شما از شما پیشی خواهند گرفت. هیچ کاری را از روی هوس انجام ندهید زیرا به پایان خوشی منجر نمی شود. به زودی آنچه را که مدتها به دنبال آن بوده اید، خواهید یافت. انسانیت و کرامت خود را به خطر نیندازید.

طالع بینی تولد شهریور

همانطور که گفتم درد مال پزشکان است

آنها با خارجی های بیچاره رفتار نمی کردند

خداوند به ما توفیق دهد که دوباره شما را ببینیم

چشم عاشقان به عاشقان

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز، شما آمده اید تا ناامیدی و ناامیدی را از بین ببرید. شما در کارهایی که انجام داده اید اشتباه کرده اید. بهتر است بیشتر فکر کنید تا نقاط ضعف خود را پیدا کنید. مشکلاتی که در این راه با آن مواجه می شوید ناشی از بی توجهی شما و اطرافیانتان است. از راهنمایی های سازنده افراد عاقل و آگاه برای یافتن راه درست نهایت استفاده را ببرید.

طالع بینی تولد مهر

در سحر خبر خوشی از هاتیف گیبام رسید

که در اطراف شاه شجاع است، شجاعانه بنوشید

مردم نظر کنار رفتند

هزاران کلمه در دهان و لب خاموش

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز به شما توصیه کرد که اسرار و درد دل های خود را حفظ کنید و بپوشانید. به شرطی که برای ایمان و قلبی پاک تلاش کنید، خداوند شما را از دامی که در آن افتاده اید نجات می دهد. خودت بهتر میدونی اگر از نتیجه کار آگاه هستید، به یاعلی بگویید که برخی افراد نیز به شما کمک خواهند کرد.

طالع بینی تولد آبان

ای دل از عشق و مستی بی نصیب نمان

روزی به سراغ حقیقت نیستی و هستی برو

اگر می خواهید به کار او مشغول باشید.

هر قبله ای که می بینی بهتر از خودخواهی است

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز این نشان می دهد که شما از محبت و شفقت نسبت به اطرافیان خود بی خبر هستید. آنقدر درگیر افکار خود هستید که خودخواه و مغرور هستید و فقط خودتان را می بینید. بی عشق ماندن یعنی دور شدن از خدا، نادان ماندن، افتادن. اگر می خواهید نیازهایتان برآورده شود، توبه کنید و مهربان باشید.

طالع بینی تولد آذر

زالف آشفته، عبوس، خندان و مست است

پیراهن چاک در دست، غزل سرا و صراحی

نرگس شاد است، لبانش غمگین است

نصف شب اومد روی تختم نشست

ترجمه

طالع بینی امروز شما آذر ماهی های عزیز، چرا می خواهید کاری را انجام دهید که در زمینه مورد علاقه شما نیست و چیزی که ارزشی ندارد را به قیمت بالا بخرید؟ گره کارت توسط خودت باز می شود. پس منتظر نیروهای غیبی باشید. به بازوی خود اعتماد کنید تا به آنچه می خواهید برسید.

فال برای متولدین دی

دلم هوای فرخ است

مثل موهای فرخ آشفته بود

جز زلفش هندو کسی نیست

با برکت روی فرخ

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز تعبیر می شود که آنقدر به دوست خود فکر می کنید که زندگی را فراموش می کنید و با انواع سختی ها روبرو می شوید. دل و بصیرت را با اشک به تارج دادی اما بدانی که سرنوشت هر چه باشد خواهد شد. هرگز امید خود را از دست نده زیرا خداوند مهربان است.

طالع بینی تولد بهمن

خوشا به حال دلی که هرگز بینایی خود را از دست ندهد.

مهم نیست چه می خوانند، بی خبر نمانند.

حرص لب اولم را شیرین نکرد

پس چطور مگس دنبال شکر نمی رود؟

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز تعبیر می شود که همه به شما حسادت می کنند و این یعنی شما به هیچ چیز حریص نیستید و به مال دنیا حریص نیستید. تو قلب بزرگی داری و به همین دلیل است که خداوند تو را به مال دنیا محتاج می کند. قولت را فراموش نکن مواظب شیطان باشید تا گرفتار او نشوید.

طالع بینی تولد اسفند

بارها گفته ام و باز هم می گویم

برای خودم اینجوری میخونم

به من گفتند طوطی پشت آینه

همان چیزی را می گویم که استاد ازل گفت.

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز من به شما که اصول و دستورات الهی را قدم به قدم انجام می دهید خوش آمد می گویم. مطمئن باش روزهای خوب زندگیت خیلی زود میرسه.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :