اخبار روز سینما

فال روزانه ابجد فال ابجد 13 یکشنبه اسفند 1402 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو برج ابجد چیست؟ فال نوعی روش برای پیش بینی سرنوشت افراد است. طالع بینی امروزه بسیار رایج است. علائم زودیاک از گذشته های دور وجود داشته اند. در خبر زیر برج ابجد فردا شنبه سیزدهم اسفند 1402 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: bbb

نظر: تصمیمات جدیدی برای زندگی تان گرفته اید که شما را در موقعیت جدیدی قرار می دهد، اما مراقب باشید خودتان تصمیم نگیرید و به اعضای خانواده خود اطلاع دهید. پولی دریافت خواهید کرد که مطمئن نیستید مشروع است یا خیر، پس بهتر است آن را صرف امور زندگی خود نکنید. رفتن به جایی و پیوستن به یک گروه، حال شما را بهتر می کند. منتظر کسی هستید که کاری برای شما انجام دهد، خودتان دست به کار شوید و قبل از اینکه دیر شود آستین ها را بالا بزنید. برنامه های شما برای مهمانی یا سفر تغییر خواهد کرد. مراقب باشید بی جهت در محیط کار مزاحم همکاران خود نشوید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: JBA

نظر: فال خوب است. اگر خیلی تلاش کنید، فاصله زیادی با موفقیت ندارید، در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید به خواسته های قلبی خود برسید و در زندگی به پیروزی برسید، اگر قصد کسب درآمد و معاملات مالی دارید، متحمل ضرر و زیان خواهید شد. شما می ترسید به کسی که دوستش دارید و مدام با شما دعوا می کند چیزی بگویید، فقط صحبت کنید، او خیلی بهتر از آنچه فکر می کنید با این موضوع کنار می آید. اعتصاب شما این روزها تحت فشار است و همین موضوع باعث درگیری های زیادی با عزیزانتان می شود.

متولد شدن خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: DBA

نظر: فال مشخص است. زمان ها مطابق میل شماست.به موفقیت های بزرگی دست خواهید یافت.یک نفر به یک مهمانی بزرگ دعوت می شوید.در این مهمانی با اقوام و دوستان خود ملاقات خواهید کرد. عاشق کار کردن، یادگیری و فعال بودن هستید، اما اخیراً به دلیل مشکلات خانوادگی و اقتصادی احساس سستی و بی حوصلگی می کنید، دست و دلتان به کار نمی رود. اخباری را خواهید شنید که نشاط و زندگی را به قلب شما می آورد. برای یک کار خوب با اشتیاق به جلو حرکت کنید.

متولد شدن تیر

ابجد علامت زودیاک شما: بابا

نظر: نیت شما خوب است. رزق حلال به شما می رسد، اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید که دوست دارید، موفقیت و سربلندی زیادی برای شما به همراه دارد. کسی شما را از نظر حرفه ای یا احساسی آزمایش می کند. یک جلسه مهم همانطور که می خواهید پیش می رود. یک نفر با شما مشورت می کند، اجازه دهید او تصمیم نهایی را بگیرد، حتی اگر این تصمیم مخالف پیشنهاد شما باشد. سلامتی خود را جدی بگیرید

متولد شدن مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: ccc

نظر: شما آینده خوبی دارید. به اذن خداوند گره از امورتان حل می شود و در زندگی به سربلندی و موفقیت بزرگ دست خواهید یافت. ترس به دلتان راه ندهید، از شر افراد بد نیت در امان خواهید بود و در آینده مشکلی نخواهید داشت. کاری انجام دهید که خلق و خوی شما تغییر کند، هر روز پیاده روی کنید، در خانه بمانید، به موسیقی یا پادکست گوش دهید. کارهایی که به شما سپرده شده است را با لذت و دقت زیاد انجام دهید. برای تصمیم گیری با کسی مشورت می کنید. در یک بحث تجاری احساساتی نشوید.

متولد شدن شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: JA

نظر: فال مشخص است. شما در زندگی خود به موفقیت های بزرگی دست خواهید یافت و شادی و آرامش را در درون خود ایجاد خواهید کرد، این بهتر است. استرس و اضطراب را از خود دور کنید، اگر چیزی باشد که از دست داده اید، در مدت کوتاهی آن را پیدا خواهید کرد و این برای شما شادی و خوشحالی زیادی به همراه خواهد داشت. وقتی وارد کسی شدی برایت خیر و وفور به ارمغان می آورد. عشق می تواند برای شما لذت بخش باشد، به شرطی که خودخواهی و تکبر در رابطه شما کاهش یابد. در نظر بگیرید که ممکن است در آخرین استدلال خود اشتباه کرده باشید. اگر کمی به او اعتبار بدهید، امروز اتفاق شیرینی برای شما خواهد افتاد.

متولد شدن مهر

ابجد علامت زودیاک شما: ABA

نظر: فال خوب نیست. بهتر؛ از تهمت زدن به دیگران در زندگی دست بردارید، در این تجارت با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد، با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد، اینطوری بهتر است؛ هر چه زودتر خود را از مشکلات زندگی نجات دهید تا با تخریب و شکستگی مواجه نشوید. عاقل باشید و باهوش باشید، تا زمانی که بدهی خود را پرداخت نکنید، هیچ معامله مالی انجام ندهید. کسی سعی می کند شما را تحقیر کند و برای رسیدن به اهداف خود از شما سوء استفاده کند، خود را در سطح او پایین نیاورید. به داشته هایت افتخار کن و از آن دوری کن.

متولد شدن آبان

علامت زودیاک شما ebjad: bcd

نظر: شما خوش شانس هستید، اما دشمنان زیادی در اطراف شما هستند که هر لحظه می توانند به شما حمله کنند، پس مراقب باشید. نگران پولی که از دست داده اید نباشید، آن را پس خواهید گرفت. از بی توجهی به دوستان و اطرافیان خود بپرهیزید زیرا به زودی تنها خواهید شد. یک دوست قدیمی نزد شما خواهد آمد، با او سرد رفتار نکنید. او به شما پیشنهاد خواهد داد. شما برای گرفتن اجازه به جایی می روید و باید برخلاف میل خود کاری انجام دهید. با انجام کاری که تجربه کافی در آن ندارید موافقت نکنید. شما اعتبار خود را در مقابل دیگران زیر سوال می برید

متولد شدن آذر

ابجد علامت زودیاک شما: cbc

نظر: رویایی داری که برای رسیدن به آن تلاش زیادی می کنی، اما در پیشگاه خدا کاری از دستت برنمی آید، پس همه چیز را به او بسپار. این روزها توجه بسیاری از اطرافیانتان را به خود جلب می کنید و ممکن است چشمتان آسیب ببیند، پس برای تسکین چشم درد دعا کنید. اگر زندگی عاطفی شما در مرحله ناامیدی است، نگران نباشید، در نهایت جنبه روشن زندگی را خواهید دید. اگر نمی خواهید به شما تهمت زده شود، اجازه ندهید دیگران پشت سرتان به شما تهمت بزنند، نظرات مردم را باور نکنید. شما از مشکلات کسی خبر ندارید اگر نمی توانید تجارت را از دوستی جدا کنید، با دوست خود وارد تجارت یا سرمایه گذاری نشوید.

متولد شدن دی

ابجد علامت زودیاک شما: А А Д

نظر: از زندگی لذت خواهید برد و اگر امید خود را به خدا حفظ کنید به زودی آینده روشنی را پیش روی خود خواهید دید. نگران مشکلات مادی و معنوی خود نباشید، همه آنها به زودی خوب می شوند. اگر فردی با شما ناسازگار است، بهتر است به او فرصت دهید تا خودش را پیدا کند. در مشاجره بهتر است سکوت کنید، دهانتان را باز کنید و وارد بازیی شوید که پشیمان شوید و در نهایت بازنده شوید. شما خبرهای خوشی را برای شخص به ارمغان می آورید و مشکل او را حل می کنید. شما به شدت به یک تغییر بزرگ در برنامه روزانه خود نیاز دارید.

متولد شدن بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: BDA

نظر: شما شانس دارید، اما این نیتی که فکر می کنید شما را از نعمت خدا دور می کند، پس بهتر است آن را رها کنید. اگر مردم به شما حسادت می کنند، بهتر است اسرار زندگی خود را فاش نکنید و مراقب صحبت های خود باشید. نسبت به امور معنوی خود بی تفاوت نمانید، دچار مشکل خواهید شد. توانایی ها و استعدادهای شما زیر سوال خواهد رفت. این ممکن است برای شما خوشایند نباشد. این به شما امکان می دهد تا برای همیشه ارزش خود را به دیگران ثابت کنید. در رابطه عاطفی خود با همه فراز و نشیب هایش رضایت را تجربه خواهید کرد.

متولد شدن اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: BA AA

نظر: ممکن است بیماری برای شما پیش بیاید و در این زمینه دچار مشکل شوید، اما نگران نباشید و خود را به خدا بسپارید. شما در حال شروع یک کار جدید هستید که شما را در وضعیت مالی خوبی قرار می دهد، مراقب باشید و به خود افتخار نکنید. همیشه به خدا توکل کن تا بهترین اتفاقات تو زندگیت بیفته. حتی اگر ورزش کند یکی اگر سرگرمی مورد علاقه شما نیست، آن را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. علاوه بر فواید فیزیکی، برای خلق و خوی شما نیز مفید است. بیشتر به خودتان کمک کنید و سعی کنید تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنید. با یک فرد مورد اعتماد مشورت کنید


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا