به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی یکی از روش های رایج فال در فرهنگ ایرانی با استفاده از اشعار شاعر بزرگ حافظ شیرازی انجام می شود. در نشانه حافظ، فرد با خواندن شعری از حافظ به جستجوی پاسخ سوالات یا دغدغه های خود می پردازد و معانی پنهان آنها را تفسیر می کند. فال حافظ به دلیل معانی عمیقی که دارد و زیبایی زبانش منبع الهام و راهنمایی در زندگی است.

طالع بینی تولد فروردین

نسیم بهشت ​​در میان علف ها می وزد

هان مه خالص بنوش

تخت زمرد پوشیده از گل

مانند گدازه آتشین راه را پیدا خواهید کرد

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که نباید عجله کرد و روی کارت پافشاری کرد. اگر می خواهید به هدف خود برسید، باید با مشکلات زیادی روبرو شوید. وقتی به حقوق دیگران احترام می گذاری، این در باز می شود. غمگین بودن فایده ای ندارد با گذشت زمان به هدف خود خواهید رسید.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

صلاح کجا کار می کند و من کجا اشتباه می کنم؟

ببینید تفاوت کجاست

دلم به صومعه و دماغه سالوس افتاد

دیر مغان کجا و شراب ناب کجا؟

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که عرصه کار از دست شما خارج است، برای رسیدن به هدف و تقویت حرفه خود خواب و رویا را کنار می گذارید. وقت بگذارید، صبور باشید، زمان اتصال نزدیک است. دوست را از دشمن جدا کن، گذشته را فراموش کن و روشن فکر کن.

طالع بینی تولد خرداد

دلم به سوی صاحب دل خدا می رود

دردی که در آن راز آشکارا پنهان خواهد شد

کشتی شکسته ما، ای باد، برخیز

آیا می‌توانیم جلسه آشنا را دوباره مرور کنیم؟

ترجمه

طالع بینی امروز به شما نشان می دهد که کاری را که می خواهید انجام دهید پنهان کنید. کار را به همان اندازه کوچک فکر کنید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت خود را صرف کسب مقام و احترام کنید. دوران سختی به پایان رسیده، اکنون زمان آسایش است. زندگی شما طولانی است، وضعیت فعلی شما تغییر خواهد کرد.

طالع بینی تولد تیر

ای شاهد مقدس که حجاب تو را بر سر دارد

و مرغ بهشت ​​که دانه و آب می دهد

با دیدن این فکر دردناک خوابم برد

کاگوش خانه آسایش و خواب شما شد

ترجمه

طالع امروز حافظ به تو می گوید از در آشتی بیرون برو وگرنه جوانی ات تباه می شود. از جوانی و پیری خود پشیمان نشوید. در هر موقعیتی به خدا پناه ببر. مراقب باشید در مسیر خود اشتباه نکنید. به هشدارهای بزرگان توجه کنید. فریب ظاهر را نخورید و فقط خدا را بندگی کنید.

طالع بینی تولد مرداد

ای فوروه ماه حسن به خاطر تو

آب خوب از چاه زنخدان شما

عزم من برای دیدار با تو محقق شد

چه دستوری برای بازگشت یا رفتن دارید؟

ترجمه

طالع حافظ می گوید بخت بیدار شده است. خشونت و خشم را از خود دور کنید. برخی افراد به شما کمک خواهند کرد، آنها را رد نکنید. سرنوشتت را به طلا نفروش. ناامیدی باعث ناراحتی شما شده است. در این زمینه و در این زمینه تلاش کن تا خداوند تو را یاری کند.

طالع بینی تولد شهریور

گل حمرا شکفت، بلبل مست شد

دعای شادی آور صوفیان باد پرست

پایه توبه از سنگ جامد

ببینید کدام طرف شیشه شکسته است

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که به راحتی نمی توانید به مقام و مادیات برسید. همه چیز باید کامل باشد. دل خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوا، اینگونه به مقصود می رسی و به هر مرتبه و منزلتی که می رسی، سجده می کنی وگرنه همه چیزت را از دست می دهی.

طالع بینی تولد مهر

زالف آشفته، عبوس، خندان و مست است

پیراهن چاک در دست، غزل سرا و صراحی

نرگس شاد است، لبانش غمگین است

نصف شب اومد روی تختم نشست

ترجمه

فال حافظ امروز این تعبیر را دارد: چرا کاری را انجام می دهید که مورد علاقه شما نیست و می خواهید چیزی را که ارزشی ندارد به قیمت گزاف بخرید؟ گره کارت توسط خودت باز می شود. منتظر منشی نامرئی باشید. به بازوی خود اعتماد کنید تا به آنچه می خواهید برسید.

طالع بینی تولد آبان

گفتم ای سلطان زیبا به این غریب رحم کن.

او گفت غریبه بیچاره در حالی که به دنبال قلبش می گشت باید گم شود.

به او گفتم زمان گذشته و او گفت ببخشید.

چه بار خانه داری، درد چند غریبه

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که نباید ناسپاسی کرد، نباید فقط به فکر خود بود، بلکه مراقب دیگران نیز بود. از عدم قطعیت رهایی خواهید داشت. دوستان و آشنایان به شما کمک خواهند کرد. کمی صبور باش فکر نکن تنها هستی، خدا با توست. به جایگاهی خواهید رسید که همه آن را تحسین خواهند کرد و این بار دور از دسترس نیست.

طالع بینی تولد آذر

غرورت نگذاشت ای گل

از عندلیب شیدا نپرس

او به لطف خلاقیت و مهربانی خود توانست مردم نظر را اسیر خود کند.

مرغ دانا را در مسیر لطف و عنایت خداوند گرفتار مکن

ترجمه

تعبیر فال حافظ می گوید با تلاش فراوان به آرزوی خود که مدت ها در خواب بودید خواهید رسید. غرور خود را ببلعید و پیشنهاد خود را بیان کنید. کسب و کار خود را بررسی کنید و امید خود را از دست ندهید. به ظاهر اعتماد نکن شروع کن به دعا کردن با توکل به خدا هر چیزی غیر ممکن می شود.

طالع بینی تولد دی

بگذار نور باد شیشه ما را روشن کند

بگو شاعر، تجارت دنیا برای ماست

ما چهره شما را در جام عکس دیدیم

ای غافل از لذت نوشیدن دائمی ما

ترجمه

فالگیر امروزی می گوید هرگز دلت را با سراب و چیزهای موقتی شاد نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد، از آینده نترس زیرا مانند آب زلال و پاک است. نگران نباش به وصل یار میرسی. به زیارت می روید و به زودی نصیبتان می شود.

طالع بینی تولد بهمن

الا یا ایها الساکی در خانه ها و رمان ها

این کار در ابتدا عشق را آسان کرد، اما مشکلات کاهش یافت

با رایحه دلنشین صبا زن دهانتان را باز کنید

چه خونی در دل موهای سیاهت جاری شد

ترجمه

فال امروز حافظ حاکی از آن است که مشکلات شما در مدت کوتاهی حل می شود و به اهداف خود خواهید رسید. پس از تاریکی و غم، نور در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده کنید. با توکل به خدا و راه دین به رضایت قلبی می رسید. رازت را به کسی نگو

طالع بینی تولد اسفند

پیشخدمت ها بلند می شوند و لیوان را می نوشند

غم و اندوه روزها را دور کن

ساغر روی پای من است نه روی پای من

من این دلقک را می کشم

ترجمه

فال حافظ را امروز بگو یا به علی بگو و برخیز و امتحان کن. تنبلی را کنار بگذار و غم روزها را بخور. مشکلات مالی شما حل خواهد شد. سلبریتی هیچ تاثیری ندارد. منیت را از خود دور کن و راز قلبت را به کسی نگو. به آرامش خودت خواهی رسید صبور باش و استقامت کن تا اینکه روزی به اندازه دلخواهت به آن برسی.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما