به گزارش بازتاب آنلاین فال حافظ یک مکتب و سنت فرهنگی ایرانی استفاده از اشعار حافظ شیرازی برای فال گیری و اقبال است. فال حافظ معمولاً کتاب دیوان حافظ باز می شود و یکی او یکی از شعرهایش را به عنوان یادگاری از صفحه ای تصادفی انتخاب می کند. فال حافظ به عنوان پیام یا نشانه ای در مورد آینده یا وضعیت فعلی فرد تعبیر می شود و بیشتر یک سرگرمی و مکاشفه محسوب می شود و نباید آن را روشی علمی یا دقیق برای پیش بینی آینده دانست.

طالع بینی تولد فروردین

به من نگاه نکن و بگو دلت در مقابل شمع آتش پروانه نمی میرد. نبود تعبیر فال حافظ: تعبیر فال حافظ امروزی نشان می دهد که شما ارزش هرکس را با توجه به پول و موقعیت آن شخص ارزیابی می کنید و از بی پولی ها دوری می کنید. از شر چیزهای بد خلاص شو تا مثل آب زلال باشی. پول و موقعیت شما در دستان شماست. سخت کار کنید و شک نکنید که بابت تلاشتان مزد دریافت خواهید کرد. حرف زدن بی فایده است، اهل عمل باش.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

جام عشقم مست است، مباشری به من بده، لیوان را پر از شراب بی شراب کن، آب در انتظار دید و امید ما در خواستگاری و پیوند ماست، تو رویایی و رویایی تو چیز دیگری هستی. شما نگران هستید و به نظر می رسد که تجارت شما دچار مشکل شده و رقبای شما را تحت کنترل خود در آورده اند. اما منتظر بهبود شرایط باشید و امید خود را از دست ندهید.

طالع بینی تولد خرداد

ما به اینجا آمده ایم تا به دنبال عظمت و شکوه باشیم. آمدیم تا از شر بلا پناه ببریم. سر راه خونه عشقمون اومدیم اینجا. سخت بود و شرایط تغییر کرد، اما تو آمدی. همیشه به یاد خدا بودی و برای رسیدن به هدفت از خدا می خواستی. مطمئن باشید که لطف و رحمت خداوند بر حال شما خواهد بود و کسانی که بخواهند علیه شما توطئه کنند نابود خواهند شد. نگران نباشید که همه چیز به خوبی تمام شود.

طالع بینی تولد تیر

هزاران نفر از دشمنان من قصد دارند شما را نابود کنند. من با دشمنانم دوستی ندارم. من از تو می ترسم مثل خودت، هر جا که باشی هر کس با معرفتی می تواند این را ببیند. جای ترس هست داشتن رویاها و اهداف منطقی امید به زندگی است و میل به زندگی را در افراد فعال می کند. نیت در ذهن شما نیز عاملی محرک برای پیشرفت روزافزون شماست. سپس با اشتیاق کامل به سوی رسیدن به این نیت قدم بردارید، زیرا خوشبختی از آن شماست.

طالع بینی تولد مرداد

اگر با باد نازنین من نوزید، مکنید مگر این که انجام دهید، نکنید، شهر معروف است، نکنید، بر کوه شیرین نزنید. سیرین، تا زمانی که این کار را انجام ندهید. از عجله بپرهیزید. حفظ دوستان دلسوز و وفادار؛ زیرا این دوستان در مواقع فقر و تنگدستی به کمک شما خواهند آمد. برای برنده شدن در تجارت با افراد مجرب مشورت کنید و از غرور و تکبر بپرهیزید که عاقبت به خیری برای شما نخواهد داشت.

طالع بینی تولد شهریور

زین مثمر روی صورت گل می کشی، بر صفحه ای پر از گل و گلستان خط می کشی، اشک پناهم را می کشی، پناه من، مرا با هفت پرده به بازار می آوری. فال حافظ: فال حافظ امروز نشان می دهد که خداوند متعال به اندازه ای که می بخشد، نعمت هایی را که نیاز دارید به شما عطا می کند. نیت خود را با دقت در نظر بگیرید و برای انجام آن عجله نکنید. زیرا تحقق این نیت مستلزم تمهیدات بیشتری است که در حال حاضر کم است. از دوستان و اطرافیان قابل اعتماد و دلسوز کمک و مشاوره بگیرید تا انشاالله در آینده ای نزدیک آرزوی قلبی خود را برآورده کنید.

طالع بینی تولد مهر

دی پیرمرد فروخته شد، حرفش خوب است، گفت شراب بنوش و غمگین باش. گفتم یادت نرود اسم و شرم را به باد می دهم، کاری کردی که سود و زیانش معلوم نیست، اما ادامه بده. و سعی کنید کار مفیدی انجام دهید.

طالع بینی تولد آبان

چه مشغول بود، ای رب الطلوع، جاش شاهد و مباشر و شمع و مشعل بود، در نگاه نجومی من سعد در راه بود و دوش بین ماه و صورت معشوق برعکس. خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و از شانس خود گله نکنید. تمام مشغله ها و کارهای شما در درون شما نظم پیدا می کند و مانعی است که با تفکر و برنامه ریزی خودتان برطرف می شود. درد شما قابل درمان است، صبور باشید.

طالع بینی تولد آذر

کلک مشکین ثواب دویست خادم را در روزی که ما را گرامی می دارد دریافت کند، پیام آور سلام را آزاد کند، اگر با سلامی دل ما را شاد کند، سلامتی او باد. تو او هستی و آرزویش را داری. او را ملاقات کنید، امیدوار باشید و برای رسیدن به هدفتان از خدا کمک بخواهید.

فال برای متولدین دی

هیچ کس که چهره نورانی را می شناسد عاشق نیست، کسی که آینه می سازد لغزش نمی داند، وفادار و نیکو وعده می دهد، یاد می گیرد وگرنه اوست که ظلمی در دماغش می داند. به یاد داشته باشید که برخی افراد می خواهند شما را فریب دهند. آنها بسیار باهوش تر از شما هستند. قدر این واقعیت را بدانید که کسی در کنارتان است که شما را راهنمایی کند. اگر به او گوش دهید، تمام دنیا در دستان شماست.

طالع بینی تولد بهمن

دلمان خالی است، در میان علف های پر از سرو و لاله های گرم، به کجا برسیم جز شمع دید تو نوری است در شب تاریکی و کویر؟ راهت را گم کردی شما خیلی بی حوصله هستید. بعضی ها شما را دست کم می گیرند، نسبت به آن بی تفاوت باشید. افرادی هستند که با شما صحبت می کنند، وانمود می کنند که نصیحت می کنند، اما در اعماق وجود آنها دشمنان پشت سر شما هستند.

طالع بینی تولد اسفند

ذوب جان، کار دل شد و سوختیم به این آرزوی خام و نشد شبی که با لابا به دیدار رفتی، بنده او شدم. آرزو، غلام کمین شدم و ممکن نشد. به هدفت رسیدی ولی بهش نرسیدی خودتو ناراحت نکن شاید سرنوشت سرنوشت بهتری را برای شما در نظر گرفته است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما