به گزارش بازتاب آنلاین فال حافظ از سنت های دیرینه در فرهنگ ایرانی است که در مواقع ناامیدی و سردرگمی به راهنمایی های شاعر بزرگ کمک می کند. بسیاری از مردم برای جستجوی معنوی به فال حافظ متوسل می شوند. در حافظ هر بیت شعر را می توان نمادی از حالات روحی و روانی فرد تعبیر کرد. استفاده از علامت حافظ در مراسم و جشن های خاص نشان از احترام به ادبیات و فرهنگ غنی ایران دارد.

طالع بینی تولد فروردین

خبر خوب، نسیم شمالی

زمان اتصال است

داستان عشق قابل گفتن نیست

پس سکوت او در اینجا زبان گفتاری است.

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که خبری که منتظرش بودید رسیده است. زمان اتصال نزدیک است. داستان عشق شروع شده و دوران جدایی به پایان رسیده است. شما نیز به کمال و زیبایی خواهید رسید. فضایی برای نمایش هنر شما وجود ندارد، پس مرد فضا باشید.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

اگر در نظر داشته باشم که شاکیان را مقصر بدانم

نذار مست و شاخ بشم

زهد راننده تازه آموخته راه است

من که در دنیا بدنامم، عقلم چیست؟

تعبیر امروزی از فال حافظ نشان می دهد که آنها می خواهند از مسیری که شما در آن هستید منحرف شوند. او را متهم می کنند و می گویند کار انجام شده تهمت نیست. شما خود در دو راه گیر کرده اید و گیج شده اید. ذهن شما کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند، همه چیز را می داند و قلب خون آلود شما را درمان می کند.

طالع بینی تولد خرداد

یک زین توسعه یافته که روی صورت گل می پوشید

روی صفحه با گل و گل خط می کشی

اشک مخفیگاه من

زن سوئی هفت پرده به سمت بازار می کشد

فال امروز حافظ نشان می دهد که دعای شما فقط برای مال و ثروت است، اما بدانید که ثروتی دارید که ممکن است دیگران از آن غافل شوند و این نعمت سلامتی است. برای رسیدن به هدف، باید ریسک کنید. باهوش باشید و اطراف خود را نادیده نگیرید. بیشتر روی رشد معنوی خود تمرکز کنید، طمع روزها و مادیات نداشته باشید.

طالع بینی تولد تیر

هیچ زبان نرمی برای بیان جدایی وجود ندارد

در غیر این صورت ماجرای جدایی از تو را برایت تعریف می کنم

صبر نکن تا آخر عمر من به امید ارتباط بستگی دارد

به پایان رسیده است و زمان جدایی نیست

فال امروز حافظ می گوید کارتان را به دست خدا بسپارید. دیگه کاری نمیتونی بکنی فقط باید صبور باشید. سرنوشت تصمیم خواهد گرفت که چه کاری باید انجام دهید، پس برای آنچه می خواهید اتفاق بیفتد دعا کنید. اگر بخواهید چیزی را به زور بگیرید، به زودی آن را از دست خواهید داد. پس با خدا باش و بر او توکل کن.

طالع بینی تولد مرداد

دو دوست باهوش و قدیمی

سرگرمی و کتاب و گوشه چمن

من این مقام را به دنیا و آخرت نمی دهم.

با اینکه هر بار به سمت نخست وزیری افتادند

تعبیر فال حافظ می گوید شما نزد خداوند مقام و منزلتی دارید و به هیچ وجه حاضر نیستید آن را به مقام دنیوی بفروشید. شما در امور دنیوی موفق هستید و رمز موفقیت شما رضایت و سپاسگزاری از خداوند است. فراز و نشیب حوادث شما را بسیار آزمود، اما شما همیشه صبور بودید و دست از حقیقت برنداشتید. بسیار مراقب باشید که در دام شیطان نیفتید. اندیشه خردمندانه شما بر زمان غلبه کرده است.

طالع بینی تولد شهریور

در فصل گل می روم

وقتی این کار را می کنم به خود می بالم

از این همه محصول زهد و معرفت، شاعر کجاست؟

چنگ و چنگ می نوازم و نی می خوانم

فال امروز حافظ حاکی از آن است که شما در حال شروع مرحله جدیدی از زندگی خود و رسیدن به رشد فکری هستید. سپس ایمان و عملت را کامل کن. شما از فریبکاری و ریاکاری اطرافتان ناراحت هستید. لطف خدا شامل حال شما می شود و خبرهای ارزشمندی به شما می دهند که شما را بسیار خوشحال می کند.

طالع بینی تولد مهر

رفتم باغ صبحمی تا چنام گلی

ناگهان آواز بلبل را شنیدم

چو بیچاره من عاشق گل شد

و صدای جیغی در میان چمن ها می پیچد

طالع بینی امروز شما این تعبیر را دارد که در مورد هر کاری که می خواهید انجام دهید کمی فکر کنید. اگر عجله کنید پشیمان می شوید پس از لطف و درایت خود استفاده کنید. یک دقیقه صبر کن شما به آنچه می خواهید می رسید. به این ترتیب دردسرها و ضررهای زیادی متحمل خواهید شد اما ارزشش را دارد. امیدوارم زمان شما تغییر کند.

طالع بینی تولد آبان

برگها را با سنبل سیاه بپوشانید

یعنی نابود کردن و نابود کردن دنیا

عرق صورت و باغ خود را پاک کنید

چون عینکی که می بینیم پر از گل رز است

فال امروز حافظ نشان می دهد که همه تحت تاثیر شما قرار گرفته اند و شما فردی هستید که از خوبی ها محروم نیستید. چشمان شما همه را مجذوب خود می کند و بدون هیچ کلمه ای با همه صحبت می کنید. توافقی که بسته بسیار مبارک و فرخنده ای است. زندگی شما هر روز زیباتر می شود. مهربانی و محبت یک نفر همیشه شامل یک نگرش است. شما به آرزوی خود خواهید رسید و جوان خواهید شد.

طالع بینی تولد آذر

باشد که نقش تو هرگز از قلب و روح من بیرون نرود

هرگز آن درخت سرو را فراموش نمی کنم

مثل این مهر تو در قلب و روح من هستی

اگر سر بمیرد، دل و جان نمی میرد

تعبیر فال حافظ می گوید یاد یار حتی یک لحظه شما را رها نمی کند. از دردی که می بینی مدام غمگینی، پیمانی را که با تو بسته اند شکسته اند و بار غم بر دلت سنگینی می کند. برای سهولت در تحمل این غم و پرهیز از سرگردانی، سعی کنید زیاد به گذشته فکر نکنید و روی ساختن آینده تمرکز کنید.

فال برای متولدین دی

دلت را بسوزان تا کارت را انجام دهی

نیاز به مبارزه با صدها شر در نیمه شب

اتاب یار پری با حالت چهره عاشقانه

یک کاریزما تلافی جویانه می تواند صد نفر را سرکوب کند.

طالع امروز حافظ می گوید که باید یک قدم به سوی خدا بردارید، آنگاه خواهید دید که خداوند چگونه به شما پاداش نیکی می دهد. ابتدا بدی را از شما دور می کند و راه را برای شما باز می کند. شما نیازی دارید که با دعای خدا برطرف می شود. انشاالله

طالع بینی تولد بهمن

آن خطاط، تو برای ما نامه نوشتی.

سرت شلوغه، ننوشتی

حتی اگر هجران ثمر وصل باشد

کشاورز دنیا ای کاش این تخم مرغ را نمیکشتی

فال امروز حافظ نشان می دهد که با وجود اینکه برای رسیدن به هدفت تلاش زیادی کردی اما از کاری که کردی پشیمان شدی اما نتیجه خوبی به تو نداد. شما نمی توانید هیچ کاری را در انزوا انجام دهید. شما آنقدر باهوش هستید که راهی برای زنده ماندن از غم و اندوه بیابید. این کاری است که سرنوشت با شما انجام می دهد، اما همه چیز خوب خواهد بود زیرا شما قلب پاکی دارید.

طالع بینی تولد اسفند

به خانه مغان رفت و آب نوشید

پیرمرد می نشیند و به شیخ و شب دعا می کند

سوبوکشان کاملاً برده اوست

اما چون سرش را رها کرد، چتر روی ابر افتاد

فال امروز حافظ می گوید که به زودی جشن و عروسی در خانه شما برگزار می شود و همه از این اتفاق هیجان زده اند. این یک ارتباط مبارک است. مراقب کسانی باشید که می خواهند همه چیز را خراب کنند. از هیچ چیز نترسید، بخت با شماست و دعای شما مستجاب می شود، با کمی درایت همه امور به خیر می گذرد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما