به گزارش شمانیوز : تقدیر انبیاء یکی این روشی برای پیش بینی و تفسیر رویدادهای آینده است که در برخی از فرهنگ ها و ادیان رایج است. طالع بینی نبوی نشانه ها، وقایع طبیعی و اجتماعی را بر اساس تعالیم انبیا و کتب آسمانی تفسیر می کند. به عقیده برخی، از طالع انبیا می توان راهنمایی های معنوی و الهی دریافت کرد که به فرد در تصمیم گیری های زندگی کمک می کند. با این حال، بسیاری از علما و روان شناسان، پیشگویی های پیامبران را مورد انتقاد قرار می دهند و بر اهمیت ذهن و تفکر منطقی در زندگی تاکید می کنند.

فروردین

حضرت ادریس (ع)

نام ادریس (علیه السلام) در برج شما چیست؟

مراقب نیرنگ شیطان باشید

یک مقام افتخار اگر بخواهید

پیوسته به دنبال آموزش باشید

ای منجم، از نجواهای شیطان بر حذر باش و از شیطان دوری کن. همیشه سعی کنید چیزهای جدید یاد بگیرید و تجربه کنید، در آموزش و یادگیری کوتاهی نکنید. آموخته های خود را به دیگران بیاموز تا به اذن خدا به جایگاهی که می خواهی برسی و سربلندی کنی.

اردیبهشت ماه

هرتز خضر (ع)

چرا نام حزیر (ع) در برج شما ذکر شده است؟

در میان مردم شرافت پیدا کنید

اما با احترام و عزت

همه جا احترام بگذارید

مژده برای تو فالگیر این است که حال به تو برگشته، از این به بعد خوشبخت و سربلند می شوی و امورت به خیر می گذرد. بگذارید دوستانتان عشق پیدا کنند و به شما کمک کنند. زنهار راز دلت را به کسی نگو، انسان دشمن توست و به درد تو می زند، اما تو با هیچکس دشمنی نداری، گیج نشو تا از کسی آزار ندهی. . شنبه و پنج شنبه برای شما مبارک است، دلتان آرزوی چیزی دارد که به زودی در دسترس شما قرار گیرد و به خواسته قلبی خود برسید و نیازهای خود را برآورده کنید. نماز چشم مجروح را نزد خود نگه دارید تا از شر دشمنان در امان بمانید انشاالله.

خرداد

حضرت ایوب (ع)

چرا نام ایوب (ع) در علامت زودیاک شما ذکر شده است؟

افکار آشفته ای در سر دارید

مدارا باید در این داستان باشد

در غیر این صورت رسوا و شکست خواهید خورد

ای صاحب برج، چیزی از تو کم است و از دست دادن آن غمگین می شوی; اما نمی توانی عاقبت را بدانی، اگر صبر کنی به هر امیدی که داری می رسی، پس با خدا خلوت کن و عاقبت خوشحال و خوشبخت می شوی. اگر قصد سفر دارید بروید چون این مکان زیباست. شنبه و پنجشنبه برای رسیدن به هدفتان خوب است. اگر قصد بستن قرارداد دارید، دست خود را بگیرید، مزاحم خود نشوید زیرا بد است و ممکن است ستاره منفی در فال شما ظاهر شود. صبر کن تا آنچه را که از خدا می خواهی بدست آوری و صدقه بده. از منظر شخصی، کسب و کار شما موفق خواهد بود، عظمت و راحتی را در آن خواهید یافت و انشاالله همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت.

تیر

حضرت آدم (ع)

شرایط مناسب را فراهم کند

نام حضرت آدم (ع) در برج شما چیست؟

این شما را تکه تکه می کند

اما مراقب افکار شیطان باشید

ای منجم بدان و بدان که ستاره بخت بلند است و همواره آنچه را از پروردگارت خواسته ای به تو بخشیده است، پس شکرگزار نعمت باش و در هر کاری بر خدا توکل کن، از نیرنگ های شیطان و شیاطین خود برحذر باش. اطراف خود را با افراد باهوش احاطه کنید و از بحث و جدل بپرهیزید.

مرداد

حضرت سلیمان

زیرا سلیمان (ع) در نشانه تو آمد

اجازه دهید کالاهای شما فراتر از مرزها برود

اگر می خواهید در دولت بمانید

از شر افکار بد خلاص شوید

ای صاحب فال! اگر به فکر اندوختن مال و ثروت هستید، بدانید که با ابراز شایستگی و همت، به یاری ذات بی همتای پروردگارتان به آنچه می خواهید خواهید رسید. زیرا لطف خدا بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. به اذن یزدان دلی پاک داشته باشید و از افکار ناپسند و افکار نادرست بپرهیزید زیرا خداوند با اهل تقوا است و انشاءالله شما را از خطا حفظ می کند.

شهریور

حضرت زکریا (ع)

اگر زکریا علیه السلام به فلت آمد

آرزو می کنم هر ماه و سال شاد باشید

آرزو می کنم هر ماه و سال شاد باشید

برنده شوید، خیالتان راحت می شود

ای صاحب فال! در کار خود عجله نکنید زیرا این کار شیطان است و در نهایت پشیمان خواهید شد. اما برای شما مژده است که به دولت خواهید رسید و خوشحال خواهید شد زیرا یک فرد جدید در زندگی شما (همسر، فرزند، دوست و…) وجود دارد و قدم او برای شما مبارک است. نگران نباشید و استراحت کنید. شما نگران هستید اما غمی در دلتان هست که کارتان به زودی تمام می شود. و شما سفری در پیش دارید که در آن چیزهای خوبی خواهید دید. به اذن خدا عاقبت به خیر میشی.

مهر

حضرت محمد (ص)

زیرا محمد (ص) به سرنوشت تو رسید

در میان مردم گردی امجد

اما همانطور که هستید عمل کنید

شما همیشه ارشد هستید

ای صاحب فال! مژده است برای تو که دشمنانت شکست می خورند و آرزوی دلت برآورده می شود و فرمان خدا را به جا می آوری و خداوند دوست تو خواهد شد. یک نفر شما را دوست دارد و شبانه روز برای شما دعا می کند و به برکت دعای او عمرتان طولانی و طولانی باشد، خداوند شما را از آسیب حفظ کند. در کار خود صبر کنید و از عجله بپرهیزید. شنبه و دوشنبه مبارک اگر نیستید خبرهای خوب بشنوید و به آرزوی قلبی خود برسید. از دروغ و غیبت بپرهیز تا عاقبت تو خوش باشد. انشاالله

آبان

حضرت موسی (ع)

چرا نام حضرت موسی (ع) در برج شما ذکر شده است؟

شما از دست بچه پری سا در امان هستید

روحت خیلی شاد

اینطور نیست که با یک بچه صحبت کنید

ای صاحب فال! بدانید که به چیزی فکر می کنید که به آن دچار شده اید و در آن شکست خورده اید. انشالله آرزوت برآورده بشه قبل از این خیلی ناراحت بودی خدا بهت اجر بده و کارتت هر چه زودتر بلند بشه و دلت به سبکی مشغول بشه. به یکی قول خوبی می دهی، اگر نبودی، مژده ای به تو می رسد، کارت تمام می شود، اگر دست به زمین بزنی، طلا می شود. تا می توانید صدقه بدهید تا از ترس در امان بمانید و به هدف خود برسید. انشاالله

آذر

حضرت هارون (ع)

علامت زودیاک شما چیست؟

سرمایه در گردش خود را افزایش دهید

از این پایتخت مثل حاتم تای

قطعات، نی، تنه مانند قارون

ای صاحب فال، برای یاری و قرب تو، یکی رفاه از اقوام وارد زندگی شما می شود، سرمایه شما افزایش می یابد و پیشرفت زیادی خواهید کرد. پس شکر نعمت خدا را بجا آوری و آن مال را در راه دیگران انفاق کن و از حرص و حسد بپرهیز تا به اذن خدا در دنیا و آخرت رستگار شوی.

دی

حضرت یحیی (ع)

نام یحیی (ع) در علامت زودیاک شما چیست؟

آرام باش، آماده

هرگز اجازه نده غم و اندوه امروز شما را به بهترین شکل ممکن کند.

به فکر بهبود فردا باشید

ای صاحب زودیاک، مژده به تو که به زودی فرصت های آسایش برایت فراهم می شود، غم ها را از خود دور می کنی و این در صورت اراده میسر می شود. سعی کنید عجولانه تصمیم نگیرید و راز خود را به یک فرد مجرد نگویید، هر روز برای او متاسف نباشید و از آن روز بهتر استفاده کنید تا فردا را بهتر کنید و هر روز را بهتر کنید. خدا را شکر برای دیروز و بله موفق شدید و انشاءالله نجات خواهید یافت.

بهمن

حضرت یعقوب (ع)

علامت زودیاک شما یعقوب (ع) چیست؟

در اعضای معیوب خود مشترک شوید

اما به لطف و فضل خدا

برای آن عضو شما نیز موفق باشید.

ای طالع بینی از جنگ و دعوا و دعوای خانوادگی بپرهیز زیرا احتمال آسیب دیدن قسمتی از بدنت وجود دارد که با رحمت و فضل پروردگارت در مدت کوتاهی بهبود می یابد و تو را از نگرانی نجات می دهد. پس خدا را شکر کن و از عطا کردن به کسانی که لایق آن هستند دریغ نکن تا انشاءالله همیشه سالم و سلامت باشی.

اسفند

حضرت یونس (ع)

چگونه نام شما در علامت زودیاک یونس (ع) آمده است؟

سرمایه داری با شماست

اما شما از آن سود خواهید برد

از وضعیت ورشکسته غافل نمانید

ای طالع بین، بدان که بخت با توست و با فرد/خانواده ای ثروتمند یا فاضل آشنا می شوی که انشاءالله از این آشنایی بهره های فراوانی برایت به همراه خواهد داشت.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما