به گزارش شمانیوز : تقدیر انبیاء یکی فال یکی از روش های معنوی و سنتی است که برای راهنمایی و پیش بینی آینده استفاده می شود. بسیاری از مردم به فال باور دارند و از آن برای تصمیم گیری های مهم در زندگی خود استفاده می کنند. قلمروهای غیبی و الهی پیشگویی فال به قرن های گذشته بازمی گردد و هنوز هم در برخی جوامع رایج است.

علائم زودیاک پیامبران متولد شده فروردین

شغل

ای صاحب علامت زودیاک، چیزی از تو کم است و از دست دادن آن ناراحتی، اما نتیجه را نمی دانی، اگر صبر کنی، به تمام آرزوهایت می رسی. بعد با خدا خلوت کن عاقبت حالت خوب میشه. در چند روز آینده به خوشبختی خواهید رسید. اگر قصد سفر دارید، این کار را انجام دهید زیرا خوب است. شنبه و پنجشنبه برای رسیدن به هدفتان خوب است. اگر به فکر ازدواج هستید، عقب نشینی کنید، این چیز بدی است، خودتان را ناراحت نکنید زیرا من ستاره بدی در طالع شما می بینم. صبر کن تا آنچه را که از خدا می خواهی به دست آوری و صدقه بده. برای کسی کار تو برکت می یابد و از آن عظمت و آسایش می یابی و کارها آن طور که دلت می خواهد پیش می رود. با اذن خدا به آنچه انتظار دارید می رسید.

علائم زودیاک پیامبران ولادت اردیبهشت ماه

حضرت آدم

ای صاحب علائم زودیاک، بدان و بدان که ستاره بخت تو بلند است، که پروردگارت همواره بخشنده است و آنچه را که می خواهی به تو می دهد، پس شکر نعمت را به جای نعمت خود داشته باش و در همه چیز بر خدا توکل کن. از حیله های شیطان و حیله های شیاطین خود برحذر باشید، با خردمندان همنشین باشید، از دعوا و دعوا بپرهیزید، بیش از دو فرزند به دنیا بیاورید. پروردگار عزیز. انشاالله

علائم زودیاک پیامبران متولد شده خرداد

حضرت خضر

مژده برای تو فالگیر این است که حال به تو برگشته، از این به بعد خوشبخت و سربلند می شوی و امورت به خیر می گذرد. سفری در پیش دارید که نیازهای شما را برآورده می کند و محبت و کمک دوستانتان را خواهید یافت. زنهار راز دلت را به کسی نگو، انسان دشمن توست و به درد تو می زند، اما تو با هیچکس دشمنی نداری، گیج نشو تا از کسی آزار ندهی. . شنبه و پنجشنبه برای شما روزهای پر برکتی است، دلتان آرزوی چیزی دارد که به زودی در اختیارتان قرار گیرد و به خواسته قلبی خود برسید و نیازهایتان را برآورده کنید. نماز چشم مجروح را نزد خود نگه دارید تا از شر دشمنان در امان بمانید انشاالله.

علائم زودیاک پیامبران ولادت تیر

حضرت ذوالقرنین

شما فردی سخت کوش و مصمم هستید، اگر از این استعداد استفاده کنید به نتایج خوبی خواهید رسید. سفرهای دوری را در زندگی خود خواهید دید، در زندگی با خطراتی روبرو خواهید شد. بسیاری از مردم از شما اطاعت خواهند کرد یا تحت حمایت شما خواهند بود. در طالع شما یک زیارت هست. اگر قصد سفر به دنیا را دارید اقدام کنید.

علائم زودیاک پیامبران ولادت مرداد

حضرت زکریا

ای صاحب فال! در کار خود عجله کنید زیرا کار شیطان است و در نهایت پشیمان خواهید شد. اما مژده است برای شما که به برکت فرزند به حالت و خوشی می رسید و قدم او بر شما مبارک باد. غمگین نباش و یک دل باش. نگران هستی اما غمی در دلت هست که هر چه زودتر امورت خوب می شود، اگر غیبت کنی زود به سراغت می آیی و امسال برایت مثمر ثمر خواهد بود. سفری در پیش دارید که در آن چیزهای خوب زیادی خواهید دید. در روز چهارشنبه هر چه از خدا بخواهید به اذن خود به شما می دهد که قرآن را زیاد بخوانید و عاقبت به خیر خواهید شد. انشاالله

علائم زودیاک پیامبران ولادت شهریور

حضرت سلیمان

ای صاحب علامت زودیاک، اگر به فکر مال و ثروت هستی، بدان که با کمک گرفتن از شخص بی همتای خداوند، ابراز شایستگی و تلاش فراوان، به آنچه می خواهی می رسی، زیرا رحمت خداوند از آنچه فکر می کنی بیشتر است. به اذن یزدان دلی زیبا داشته باشید از افکار بد و افکار نادرست دوری کنید زیرا خداوند با اهل تقوا است و انشاءالله شما را از خطا حفظ می کند.

علائم زودیاک پیامبران متولد شده مهر

حضرت شعیب

ای صاحب فال! بدان که چنانکه من می بینم با کسی ارتباط خواهی داشت و به تو سود فراوانی می رساند و امورت نیکو می شود. چند روز صبر کنید و عجله نکنید. عده ای با شما دشمنند، اما نمی توانند پیروز شوند، در دعا و زکات سست نباشید و به یاد داشته باشید که خدای متعال بلاها را از شما و اندوه حقیر را از همسرش دور می کند. تو فرزندی خواهی بود که قدم هایش برکت خواهد داشت. راز دلت را به کسی نگو تا در غیاب خود کمکی دریافت کنی و بشارتی دریافت کنی. تا شما خوشحال باشید

علائم زودیاک پیامبران ولادت آبان

حضرت صالح

ای صاحب فال چند مرد شیطان صفت و جنایتکار هستند که فریبکار هستند یعنی حیله گر و فریبکار می خواهند تو را فریب دهند پس بهتر است غیر از لطف خدا غافل نباشی و این را به عهده خودت بگذار. . آنها کاری نمی کنند و نمی توانند شما را گاز بگیرند و شما به حیله های آنها پی خواهید برد و آنها رسوا می شوند. به خدا توکل کن و در انتخاب دوستانت مراقب باش و زود به کسی اعتماد نکن. برای اینکه موفق و پیروز باشید به اذن خدا راز خود را به کسی نگو.

علائم زودیاک پیامبران ولادت آذر

حضرت لقمان

شما فردی متواضع با خرد و درستی به نظر می رسید. اگر آسیب یا مشکلی دارید، خوب است و حکمتی در آن نهفته است. چیزهایی را که از دست دادی دوباره به دست می آوری. اگر قصد ازدواج دارید، این کار را انجام دهید، اما اول از درک، خرد و عقل او مطمئن شوید. نباید چشم به اموال مردم داشت. در عین حال برای سالم بودن، کینه به دل نگیرید، اگر کسی بدی به شما کرد او را ببخشید. به این ترتیب اگر با رضای خدا به اهداف و مقاصد والای خود دست یابید، نامی زیبا خواهید داشت.

علائم زودیاک پیامبران ولادت دی

حضرت لوط

در زندگی با مشکلاتی مواجه خواهید شد و با افراد بی ادب و پست برخورد خواهید کرد و مراقب رفتار بد دیگران نباشید. سفر یا مهاجرتی وجود دارد که باید در نشانه شما انجام شود.

علائم زودیاک پیامبران ولادت بهمن

حضرت محمد

ای صاحب فال! مژده است برای تو که دشمنانت شکست می خورند، آرزوی دلت برآورده می شود و فرمان خدا را به جا می آوری، در این صورت خداوند دوست و همدم تو خواهد شد. یکی او شما را دوست دارد و شبانه روز برایتان دعا می کند، عمرتان طولانی و عمرتان پربار باشد، خداوند مواظب شما باشد، در کارها شکیبا باشید و از دل خود به کسی نگویید تا شما هم در امان باشید. شنبه و دوشنبه مبارک و اگر نیستید خبرهای خوب بشنوید و به آرزوی قلبی خود برسید. از دروغ و غیبت بپرهیز تا عاقبتت به خیر شود. انشاالله.

علائم زودیاک پیامبران ولادت اسفند

حضرت موسی

ای صاحب فال! بدان که به چیزی فکر می کنی که در آن افتادی و از آن ناتوان هستی و از برآورده شدن همه آرزوهایت غمگین هستی. شما قبل از این غم زیادی را تجربه کرده اید و ستاره شما نزدیک است بدرخشد و کارت شما به پایان برسد. خدا بهت اجر خوبی بده و کارتت هر چه زودتر بالا بیاد و دلت مشغول سبک بار باشه. با یکی قول خواهی داد، خوب عمل کن، اگر نکنی، مژده ای به تو می رسد و کارت تمام می شود، اگر زمین را لمس کنی طلا می شود. در نماز تنبلی نکنید، تا می توانید صدقه بدهید تا از ترس در امان بمانید و به هدف خود برسید. انشاالله


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما