به گزارش بازتاب آنلاین سرنوشت پیامبران یکی یکی از روش های سنتی پیشگویی است که با کمک داستان ها و تعالیم پیامبران، آینده را تفسیر می کند. نبوت نبوی ابزاری معنوی برای مردم است که با الهام از زندگی پیامبران به آنها کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرند.

رافروردین

حضرت هارون (ع)

ای صاحب فال! برای شما مژده است که به حالت رسیده اید و خورشید به زودیاک رسیده است. اما کسانی هم هستند که به شما حسادت می کنند یکی او شما را دوست دارد و نصیحت می کند، بشنوید که او مبارک است و اتفاقی خواهد افتاد که به شما آرامش می دهد. از نیتی که داری قلبت را قوی کن انشاالله به آن میرسی.

اردیبهشت ماه

حضرت شعیب (ع)

ای صاحب فال! صبور باشید و عجله نکنید. برخی از مردم دشمن شما هستند اما نمی توانند پیروز شوند. نباید راز دلت را به کسی بگویی تا او پیروز شود. موفقیت در انتظار شماست.

خرداد

حضرت یونس (ع)

ای صاحب فال! بدان که در میان تاریکی گیر کرده ای، انتظار داشته باش که سودهای بسیاری نصیب تو شود، اگر صبر کنی، خیرات فراوانی را خواهی دید و خداوند رحمان گره گرفتاری هایت را حل خواهد کرد. با همه مهربان باش انشاالله به هدفت میرسی

تیر

حضرت لوط (ع)

ای صاحب زودیاک در زندگی با مشکلاتی روبه رو می شوی و با افراد بد و بی ارزش برخورد می کنی و زجر می کشی. باید مراقب دیگران باشید تا افراد بدخواه برای شما مشکلی ایجاد نکنند. سفری در طالع بینی شما دیده می شود که در صورت انجام آن به نفع شما خواهد بود.

مرداد

هرتز خضر (ع)

مژده به تو ای صاحب فال، حال به تو برگشته، از این به بعد شاد و خوشحال و امورت به خیر می گذرد. انشاالله سفر زیبایی در پیش رو دارید. بگذارید دوستانتان عشق پیدا کنند و به شما کمک کنند. راز دلت را به کسی نگو کسی دشمن شماست و شما را ناراحت می کند. اما تو با کسی دشمنی نداری، نگران نباش تا کسی به تو آسیبی نرساند. شنبه و پنجشنبه مبارک. دل شما آرزوی چیزی را دارد که به زودی میسر شود و به خواسته قلبی خود برسید و نیازهای خود را برآورده کنید. نماز چشم مجروح را نزد خود نگه دارید تا از شر دشمنان در امان بمانید انشاالله.

شهریور

نوح (ع)

ای صاحب زودیاک، تو در جایی هستی که روحت در عذاب و درد دائمی است، اما به یاری خداوند به زودی روحت از همه افکار نادرست پاک می شود و از گرفتاری های موجود در امان می مانی.

شغل مشروعی به شما پیشنهاد می شود که به درد شما می خورد، از قید توهم رها می شوید و احساس آرامش می کنید انشاالله…

رامهر

حضرت لقمان (ع)

ای صاحب علامت زودیاک، شما فردی متواضع، عاقل و صادق به نظر می رسید. اگر آسیب یا مشکلی دارید، خوب است و حکمتی در آن نهفته است. چیزهایی را که از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد. شما از مشکل خود خلاص خواهید شد، باید به خدا توکل کنید. نباید چشم به اموال مردم داشت. در عین حال کینه به خرج ندهید تا سالم و آرام باشید. اگر کسى به شما ظلم کرد، او را ببخش و عزت خواهى یافت.

آبان

حضرت زکریا (ع)

ای صاحب فال! در کار خود عجله نکنید زیرا این کار شیطان است و در نهایت پشیمان خواهید شد. اما خبر خوب این است که به دولت می رسی و برکت خواهی داشت. غمگین نباش و یک دل باش. نگران هستی اما غمی در دلت هست که کارت زودتر خوب شود، اگر نباشی هر چه زودتر به دستت می رسد. سفری در پیش دارید که در آن چیزهای خوب زیادی خواهید دید. هر چه با دل و نیت پاک از خدا بخواهید به شما داده خواهد شد. به اذن خدا عاقبت به خیر میشی.

آذر

حضرت یوسف (ع)

ای صاحب فال! از تجربیات بزرگترها بهره ببرید و نصیحت دوستانتان را بپذیرید که به دردتان بخورد. اگر چیزی از شما کم شد، به شما باز خواهد گشت. اگر می خواهید کمی بیشتر صبر کنید. ممکن است غم و اندوه از جانب کسی به سراغ شما بیاید. اما نگران نباشید، به طور کامل رفع می شود.

دی

حضرت محمد (ص)

خوش به حال تو ای صاحب زودیاک و مژده به تو که به برکت شایستگی ها و شایستگی هایت به موفقیت هایی دست می یابی که حسادت دیگران را برمی انگیزد. اما نگران نباشید زیرا خدای دانا و توانا پشتیبان شما خواهد بود و شما را از درد و رنج دیگران حفظ می کند.

بهمن

حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند شما را از غم ها پاک کند و به هدف دلتان هدایت کند. رنج زیادی کشیدی اما با نیت قلبی به هدفت میرسی. ستاره تو روشن است و غمی نیست که عمر طولانی خواهی داشت. در غیاب تو به سلامت به تو می رسد، دشمنانت را شکست می دهی و خوشحال می شوی.

اسفند

حضرت اسحاق (ع)

ای صاحب فال! شما نیت بسیار خوبی دارید. اگر چیزی را از دست دادی دوباره به دست می آوری، اگر قصد رفتن به سفری را داری که برکات زیادی برایت به ارمغان می آورد و می ترسی در امان هستی، اگر بدهی داشته باشی پرداخت می شود. اگر امیدت ثروت باشد به زودی به آن خواهی رسید. مثل همه دل داشته باش تا همه به تو نیکی کنند. روز شما روشن است. حسودان و مکرها بر شما چیره نخواهند شد و به اذن خدا به آرزوی قلبی خود خواهید رسید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما