سبک زندگی

فال ابجد7 شهریور 1402

متولدین فروردین 

فال ابجد شما:ج ا ج

شما به آنچه در نظر دارید می رسید، اما باید صبور باشید. یک نفر سعی می کند به شما تهمت بزند، به شما آسیب برساند، اما موفق نمی شود. این روزها شما نادان هستید و به توصیه های دیگران توجه نمی کنید. فکر میکنی چه بلایی سر کارتت میاد اگه صبر کنی درست میشه. اگر به فکر انجام کاری هستید، چند روز استراحت کنید.

متولدین اردیبهشت 

حروف ابجد فال شما:ج د ب

در حال حاضر فال خوب نیست، بهتر است نیت خود را کنار بگذارید. کسی سعی دارد شما را فریب دهد، مراقب باشید فریب نخورید. شما نمی توانید همه را دوست خود خطاب کنید، برخی افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی به شما نصیحت کرد، آن را بپذیرید تا آسیب نبینید. اگر به فکر انجام کاری هستید، چند روز صبر کنید تا وضعیت بهبود یابد.

 متولدین خرداد

فال ابجد شما:ج ب آ

فال خوب است و با توکل به خدا به آنچه می خواهید خواهید رسید. به خدا توکل کن تا تغییراتی در پیش رو داشته باشی تا بتونی سریعتر به هدفت برسی. به همه اعتماد نکن ممکن است برای شما ارزش چندانی نداشته باشد، اما چیزی یا خبری خواهد آمد که شما را خوشحال می کند. آینده روشنی دارید و در آستانه رسیدن به آن هستید، اما باید مراقب اعمال و رفتار خود باشید.

متولدین تیر

فال ابجد شما:ب د د

بهتر است از این میل و نیت دوری کنید تا آسیبی به شما نرسد. در حال حاضر بهتر است هیچ کاری انجام ندهید زیرا وضعیت خوبی ندارید، این به زودی تغییر خواهد کرد. شما دوستان و دشمنان زیادی خواهید داشت و باید به آنها توجه کنید تا مشکلاتی در زندگی شما ایجاد نکنند. اگر کسی به شما توصیه ای می کند، آن را قبول کنید.

 متولدین مرداد

ابجد فال شما:ب ج د

فال خوب است و نیت شما محقق خواهد شد. رازت را به کسی نگو شما باید مراقب افراد بدخواه باشید. روی کارت افتتاحیه قابل مشاهده است. به خداوند رحمان امیدوار باشید و با توکل بر او به کار و زندگی خود ادامه دهید. مطمئن باشید روزهای بهتری در راه است.

متولدین شهریور

ابجد فال شما:آ آ ج

خصومت خود را کنار بگذارید و اگر قصد انجام کار اشتباهی دارید یا فکر بدی در ذهن دارید، آن را متوقف کنید. از کسی که چشمان آبی و قرمز دارد دوری کنید. اگر کسی به خاطر شما صدمه دید، باید او را دلداری دهید. اگر آرزویی دارید در چند روز آینده به آن خواهید رسید. شما مجروح شده اید. صدقه بدهید که به اذن خدا درست می شود. از افکار بد، پول و درآمد حرام بپرهیزید. در همه چیز به خدا اعتماد کن.

متولدین مهر

فال ابجد شما:ب ب د

این فال خوبی است و نیت شما محقق خواهد شد. به زودی از غم و اندوه خلاص می شوید، زیرا ثروت شما نوید خیر و خوشی را می دهد. برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در کار خود کوشا باشید. مواظب بدخواهان باش و رازت را به کسی نگو، با کسی دوست یا خویشاوند خوبی خواهی شد. در زندگی دو دل نباشید و برای رسیدن به هدفتان در نماز تنبلی نکنید انشاالله.

 متولدین آبان

فال ابجد شما:ج ب ج

شما نشانه خوبی دارید و آرزوهایتان در این روزها برآورده می شود. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. زن قدبلند، لاغر و گندمگون دشمن توست، مواظب خودت باش. از پول و درآمد غیرقانونی خودداری کنید. آینده خوبی در پیش رو دارید. با دوستان و آشنایان خود مهربان باشید و اگر می خواهید ازدواج کنید یا معامله ای انجام دهید، موفق خواهد بود.

متولدین آذر

ابجد فال شما:ب آ د

همانطور که فال مشخص است، شما به آنچه در نظر دارید و آرزو دارید خواهید رسید. از بزرگان و صاحبان قلم بهره های خوبی خواهید دید. مزایای کار خود را خواهید دید و با دوستان وفادار خود خوشحال خواهید شد. اگر قصد خرید خانه یا ساختن ساختمان دارید این کار را انجام دهید، برای شما خوب خواهد بود.

 متولدین دی

ابجد فال شما:ج ج آ

نیت شما محقق خواهد شد و به آنچه می خواهید خواهید رسید. گشایش مالی در فالت قابل مشاهده است. اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، موفقیت خوبی به همراه خواهد داشت. اگر یک مورد جدید دارید، برای شما خوب است. برای رسیدن به مقصود قلبی خود به توصیه های دیگران گوش فرا دهید.

 متولدین بهمن 

ابجد فال شما: ج ج آ

نیت شما محقق خواهد شد و به آنچه می خواهید خواهید رسید. گشایش مالی در فالت قابل مشاهده است. اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، موفقیت خوبی به همراه خواهد داشت. اگر یک مورد جدید دارید، برای شما خوب است. برای رسیدن به مقصود قلبی خود به توصیه های دیگران گوش فرا دهید.

 متولدین اسفند

ابجد فال شما:آ د آ

شما نیت خوبی دارید. علامت زودیاک مشخص است. غم و تاریکی از تو دور شده، شادی به تو بازگشته است. در امان از آسیب افراد بدخواه اگر چیزی را از دست بدهید، از آن سود می برید. شما آرامش را در دوست، همکار یا همسرتان پیدا می کنید. اگر به فکر معامله هستید، آن را انجام دهید، سود خواهید برد. اگر مسافر داشته باشید، او به سلامت برمی گردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط برایت مهیا می شود و به اذن خدا به هدفت می رسی.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا