برج ابجد یکی یکی از روش های قدیمی و سنتی پیش بینی آینده یا دریافت پیام از عالم غیب است. در ابجد خوانی حروف الفبای فارسی به اعداد خاصی اختصاص داده می شود. برای به دست آوردن فال ابجد معمولا نام یا عبارتی انتخاب می شود و عدد مربوط به این حروف محاسبه می شود. سپس بسته به تعداد به دست آمده معانی خاصی از کتب فال یا منابع دیگر استخراج می شود. یکی یکی از محبوب ترین علائم زودیاک است.

متولد شود فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: AAB

تعبیر: سفری را آغاز خواهید کرد که سود و منفعت بسیاری برای شما به ارمغان می آورد، شما را از انواع مشکلات و گرفتاری ها نجات می دهد و شادی و خوشی را در زندگی به ارمغان می آورد. نگران نباش و ناامید نشو. یافتن راه حل و حل مشکلات تنها کار شما نیست. روزها به عهده شماست. با مردم صبور باش، حتی با دشمنانت. مغرور نباشید و قدر نعمت های خود را بدانید. اعضای خانواده شما بیش از اینها به شما نیاز دارند. مراقب ریاکاری شخصی باشید. هر چه زودتر به عهد خود عمل کنید. خودتان را گروگان یک جنبه از زندگی نگیرید. پس انداز را جدی بگیرید

متولد شود اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: bdc

نظر: شما مدتی است که مشغول کار خود هستید، بهتر است. نگرانی های خود را کنار بگذارید، به زودی معاملات سودآوری خواهید یافت که شادی و آرامش را در زندگی برای شما به ارمغان می آورد، شما را از تمام فراز و نشیب های زندگی عبور می دهد و آرامش و آسایش را در زندگی شما ایجاد می کند. به جای گیر کردن در این و آن، باید تصمیم بگیرید و بر اساس آن عمل کنید. شما یک جابجایی را تجربه خواهید کرد. موقعیتی برای شما پیش خواهد آمد که در آن از مسائل مهم آگاه خواهید شد. بسیاری از مردم به زندگی شما حسادت می کنند، بنابراین شما سعی می کنید برای محافظت از خود از آنها دوری کنید. وسواس و نگرانی کار شما را به تاخیر می اندازد. بهتر است انعطاف پذیر باشید.

متولد شود خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: JBD

تعبیر: در زندگی شما گشاده رویی ایجاد می شود، در آینده رزق و روزی حلال خواهید داشت، بهتر است نگرانی را از خود دور کنید، اگر چیزی گم شد به زودی آن را خواهید یافت و این به شما فرصت می دهد. این یک حس خوب در زندگی است. فعالیت های شما تا حدودی محدود است. بیماری روانی برای شما مشکل ساز خواهد شد. ساختار بدنی شما کمی ضعیف است، آن را تقویت کنید. پیشنهاد جدیدی دریافت خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود. مشکلات را به حال خود رها نکنید. از تجربیات گذشته استفاده کنید و در برابر موانع عقب نشینی کنید. خوب زندگی کن تا زندگیت دوباره تکرار نشود. ناامیدی سم مهلک زندگی است.

متولد شود تیر

ابجد علامت زودیاک شما: DJA

نظر: امتحانش کن از ثروت غیرقانونی دوری کنید این روزها شخصی می خواهد مشکلات بزرگی برای شما ایجاد کند و مزاحم شما شود. او به خوبی می داند که شما به او ارادت دارید. در مسیر عشق باید کمی صبور باشید. خرید برای شما مفید است، اما فروش دیگر برای شما مفید نیست. سعی کنید از افراد مغرور دوری کنید. تشخیص آن از دیگران کار سختی نیست. اگر بیماری جسمی دارید، در اسرع وقت آن را درمان کنید. از مشکلات بزرگ و کوچک نترسید و بیهوده ننشینید.

متولد شود مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: bbd

نظر: رازهای خود را در زندگی با کسی در میان نگذارید، ممکن است در آینده مشکلات زیادی برای شما به ارمغان بیاورد و شما را خراب کند، سعی کنید برای شادی و نشاط در امور خود فردی فعال باشید. شما بیش از حد مشغول تحقیق در مورد امور مالی خود هستید و سعی می کنید به نحوی آن را کشف کنید. رازی را یاد خواهید گرفت که شما را شگفت زده خواهد کرد. وقت آن است که پاهای خود را روی زمین بگذارید، اهداف عالی خود را کنار بگذارید و واقع بین شوید. به یاد داشته باشید که معامله ای که امروز انجام می دهید در آینده دو برابر ارزش خواهد داشت.

متولد شود شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: JBA

نظر: برای شما آرزوی موفقیت دارم. به زودی به خواسته های قلبی خود خواهید رسید و در آینده به موفقیت دست خواهید یافت. برای نزدیک شدن به هدف و رسیدن به پیروزی و آرامش در زندگی، کار خود را به تعویق نیندازید. نیاز به تغییر منظره یا تغییر آب و هوا دارید، به سفر بروید. از موقعیتی احساس نارضایتی و نارضایتی می کنید. صبور نباشید و سکوت کنید، یک گفتگوی ساده مشکلات را به سرعت حل می کند. این روزها از به چالش کشیدن یک نفر لذت می برید، می خواهید قدرت خود را در مقابل او نشان دهید. مراقب باشید زیاده روی نکنید.

متولد شود مهر

ابجد علامت زودیاک شما: AJA

نظر: دروغ گفتن به اطرافیان مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کند و خود را نابود می کنید. با اطرافیان خود صادق باشید تا در زندگی خود دچار غم و حسرت نشوید و در مدت زمان بسیار کوتاهی به موفقیت های بالایی دست یابید. نگرانی شما بی دلیل و بی فایده است. شما از دوری کسی که به زودی در آغوش خواهید گرفت رنج می برید. آنچه را که از دست داده اید پیدا خواهید کرد. شما فقط باید یک تحقیق جدی انجام دهید. این روزها می توانید رابطه خود را با فردی که برایتان بسیار مهم است تقویت کنید. برای سازماندهی زندگی مالی خود کمی بیشتر درآمد خود را پس انداز کنید.

متولد شود آبان

ابجد علامت زودیاک شما: JA

نظر: امتحانش کن در زندگی با اطرافیان خود رفتار اخلاقی و صحیح داشته باشید تا بتوانید در زندگی خود آرامش پیدا کنید و خود را به هدفتان نزدیک کنید. حس سخت کوشی و جدیت محض وجود شما را فرا گرفته است. شما به لطف نگرش هوشمندانه خود تحسین شخصی را به خود جلب می کنید. این روزها از شما استقبال می شود تا کاری را انجام دهید که علاقه خاصی به آن دارید، وجود انگیزه همه سختی ها و مشکلات احتمالی را برای شما آسان می کند. شما نسبت به نیتی که در ذهن خود دارید بی توجه هستید، برای رسیدن به هدف خود به کمی صبر نیاز دارید.

متولد شود آذر

ابجد علامت زودیاک شما: DAJ

نظر: با شیطنت ها و شیطنت های بیهوده برای خود دردسرهای بزرگ ایجاد می کنید. خودتان را درگیر فساد نکنید و مسیرهای درست را در زندگی دنبال کنید تا به موفقیت برسید و خود را از تمام مشکلات زندگی نجات دهید. تقابل را کنار بگذارید و صادقانه درباره تصمیمی که برای مدت طولانی گرفته اید صحبت کنید. اجازه ندهید رقابت دنیای شما را محدود کند. با یک تغییر کوچک در سبک زندگی خود احساس سرزندگی ایجاد کنید. شما به یک مهمانی یا جلسه اداری دعوت خواهید شد و اگرچه ممکن است مورد انتقاد قرار بگیرید، اما در نهایت شما برنده خواهید شد. کمی بیشتر کار کنید و موقعیت شغلی خود را به خطر نیندازید.

متولد شود دی

ابجد علامت زودیاک شما: AJJ

نظر: اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید بهتر است. این کار را نکنید زیرا برای شما مشکلات و دردسرهای بزرگی ایجاد می کند. با ذهنیت درست پیش بروید تا بتوانید در عرصه کار رشد و پیشرفت کنید و خود را به پیروزی برسانید. روزهایی که در آن زندگی می کنیم برای شما بسیار مهم است. بیشتر روی هدف و برنامه خود تمرکز کنید، احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که منتظرش هستید با دستان پر به سمت شما می آید، به جای شمردن شاخه های گل در دست، سعی کنید کمی واقع بین باشید. بهتر است بیشتر تلاش کنید تا یک فرد را بهتر بشناسید. خشم خود را کنار بگذارید تا امورتان به خوبی پیش برود.

متولد شود بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: JBD

تعبیر: شخصی به دنبال شماست و می خواهد از نظر مالی و معنوی به شما کمک کند و شادی و آرامش را به زندگی شما بیاورد. اجازه نده بدی به قلبت وارد شود، به اذن خدا تمام مشکلات زندگیت از بین می رود و آرامش و آسایش را در زندگی خواهی یافت. انتظار شما به پایان رسیده است. موقعیتی پیش خواهد آمد که راز مهمی را یاد خواهید گرفت. اجازه ندهید افراد منفی باف ذهن شما را آلوده کنند. روی استعدادهای خود تمرکز کنید و برای کارتان ارزش بیشتری قائل شوید. او باید طبیعت خوب شما را درک کند. شما باید مسئولیت مسئولیت های خود را بپذیرید، بهتر است خود را برای رویدادهای آینده آماده کنید.

متولد شود اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: ABA

تعبیر: نیکی و فراوانی به زودی در زندگی شما جاری خواهد شد و در آینده موفق و سربلند خواهید شد. با خدا پنهانی و محتاج برخورد کنید و هرگز در امور خود تغییراتی ایجاد نکنید که شما را خراب کند و در زندگی برایتان مشکل ایجاد کند. استعداد شما در یک زمینه خاص ظاهر می شود و منشا پیشرفت شما می شود. فریب کسی را نخورید که وانمود می کند درد خوار شماست، بسیاری از اعمال او ساختگی است. افکار مزاحم را از خود دور کنید. هیچ کس نمی تواند آینده شما را تعیین کند. با ذهنی باز وارد نبرد مشکلات شوید که هیچ دردی قابل درمان نیست. موقعیت خوبی بدست می آورید


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما