به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک ابجد شکل باستانی طالع بینی است. فال بر اساس حروف الفبا است. علامت ابجد در کشورهای آسیایی محبوبیت بیشتری دارد. این روزها برج ابجد بسیار محبوب شده و طرفداران زیادی دارد.

فروردین

A B a

ایمانت را قوی کن، هر چه آرزو و انتظار داری از خدا بخواه. به زودی کار شما منظم می شود و به هدف خود خواهید رسید. البته با تلاش و اراده خودت. از آنچه می ترسی در امان هستی، به خدا توکل کن.

اردیبهشت ماه

A.J.B.

با این نیت به خواسته ات می رسی و خداوند تو را از غم و رنج نجات می دهد و به پول و ثروت خوب می رسی. اگر با کسی اختلاف داشته باشید به نفع شما تمام می شود. با شما خواهد بود، نگران نباشید. اگر چیزی را از دست بدهید، دوباره به دست می آورید.

خرداد

DDB

به دلیل این قصدی که کرده اید، باید انتظار داشته باشید که آرزویتان محقق شود. اگر در فکر رفتن به سفر هستید، از آن سود خوبی خواهید گرفت. گناه به خدا توکل کن تا اوضاع را بهتر کند.

تیر

DBA

فال مشخص است. نگرانی را از خود دور کنید. همه چیز مطابق میل شما پیش می رود. مهم نیست که قصد سفر دارید یا قصد انجام معامله دارید، برای شما مفید خواهد بود.

مرداد

dbd

فال خوبی دارید و به آنچه می خواهید خواهید رسید. حلال روزی به تو می رسد، قدر خودت را بدان، سعی کن به کسی خیانت نکنی که خیلی اذیت می شوی. اگر قصد راه دوری دارید، آن را متوقف کنید، زیرا رنج خواهید برد، رنج خواهید برد و برای رسیدن به هدفتان از کار و تلاش غافل نشوید. انشاالله

شهریور

aaad

روزهای خوبی در پیش رو دارید. ناامید نشو از غیر خدا یاری نجویید و از رحمت حق غافل نشوید. افکار و نیات خالص را در ذهن خود نگه دارید تا شانس به شما بازگردد. و یک بازشو در کارت ایجاد کنید. از افراد بد دوری کنید، غیبت نکنید، هدف خود را دنبال نکنید یا برای رسیدن به موفقیت تلاش نکنید. انشاالله

مهر

BBA

فال زیباست و نیت شما محقق خواهد شد اما نباید عجله کنید بلکه صبور باشید تا پایان شرایط مطابق میل شما باشد. به زودی یک باز شدن روی کارت شما وجود خواهد داشت. اگر به فکر فروش چیزی هستید، صبر کنید زیرا به نفع شما نخواهد بود. اگر منتظر خبری از فردی هستید، به زودی از او خبری دریافت خواهید کرد و از این خبر خوشحال خواهید شد. نگران نباشید زیرا در آینده ای نزدیک همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به حق خود خواهید رسید. آرزو کن

آبان

CCB

نشانه شما خوب است، آنچه را که از دست داده اید پس خواهید گرفت، به شما تهمت می زنند یا شما را مسخره می کنند، اما به شما آسیبی نمی رسد زیرا هیچکس نمی تواند به شما آسیب برساند. کارت باز می شود و به آنچه می خواهید می رسید.

آذر

DBB

شما نیت خوبی دارید، چیزی را نیت می کنید، موفق می شوید، در مدت کوتاهی از شر درد و غم خلاص می شوید. این اشتباه شماست که راز قلب خود را به همه می گویید، از آن اجتناب کنید. در همه چیز به خدا اعتماد کنید تا تمام کارت تکمیل شود.

دی

CBD

نشانه خوبی داری برکت و رحمت به روی شما باز است و خدا را شکر می توانید به هدف خود نزدیک شوید. خبر خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد. اگر به فکر انجام کاری هستید، آن را انجام دهید و موفقیت همراه با آن خواهد بود.

بهمن

ACC

چیزی حلال به تو رسیده یا در شرف رسیدن است، گشایشی در کارت هست، اما کسی مزاحمش می شود، دلداریش بده، تنگ نظران دشمن تو هستند، به خدا پناه ببر تا در امان باشی از این نیتی که کردی از آنها راضی بودی و بر خدا توکل کردی. به اذن خدا به آنچه می خواهید می رسید.

اسفند

د آآ آآ

آینده خوبی در پیش رو دارید. اگر سخت کار کنید، از موفقیت دور نیستید. افکار و نیت های پاک را در ذهن خود نگه دارید و خداوند در کارتان به شما کمک خواهد کرد. اگر در مورد چیزی نگران هستید، نگران نباشید. اگر چیزی را از دست دادی، برای تو خوب است، خیری در آن هست.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما