متولد 10 تیر 1357 بازیگر و صداپیشه در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است که به شمعدونی شهرت دارد.

بیوگرافی محمد نادری

محمد نادری متولد تهران، دارای یک خواهر و دو برادر است و در 10 سالگی پدرش را در سانحه رانندگی از دست داد. خانواده او اصالتاً اهل شهر اردبیل هستند و پسر عمویش «اتابک نادری» نیز بازیگر است.

بازیگری را از سال ۱۳۷۹ در ۲۲ سالگی در نمایش «ماجرای شب یلدا» به کارگردانی نازنین کراگزلو در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر تهران آغاز کرد.

جناب خان خالق

از سال 1387 تا 1392 به عنوان نویسنده سریال نمایش خانگی «کوچه مروارید» که برنامه جناب خان برای آن ساخته شد، به فعالیت تئاتر خود ادامه داد. او در کنار آرزو صدیقی شخصیت «جمب خان» را با صداپیشگی محمد بحرانی خلق کرد که بعدها در نمایش «خندوانه» به شهرت رسید.

آتن در سال 1393 با اولین کار تصویری خود در سریال شمعدونی سروش صحت در کنار فقیه نصیری، رویا میرعلمی و حسن معجونی به اوج شهرت رسید. بعدها در چندین قسمت از سریال معمایی شاه حضور یافت و در سریال فوق محرمانه به همراه مهدی فخیم زاده به عنوان صداپیشه ظاهر شد.

پیشنهاد محمد نادری به پرستو صالحی

پرستو صالحی در واکنش به لایو استوری آخرین روزش یکی کاربرانی که در مورد ازدواج سوال کرده اند می گویند: من ازدواج می کنم اما فردی که ازدواج می کنم باید قبول کند که با مادرم زندگی کند، سپس من با ازدواج موافقت می کنم.

در حالی که این بازیکن این حرف ها را می زد، کامنت هایی در صفحه پرستو صالحی و محمد نادری ظاهر شد و پیشنهادی به این بازیکن شد. بر اساس کامنت های منتشر شده، محمد نادری درباره پرستو صالحی نوشته است:

من صالحی را قبول دارم، با من ازدواج کن… این ماجرای زنده پروستو صالحی برای او تفاوت ایجاد کرد و او را به صدر اخبار رسانه ها رساند.

(تصاویر) زندگی خصوصی محمد نادری، عکس های شخصی و بیوگرافی

بازی در دورهمی

در نوروز 1394 در مجموعه تلویزیونی «دورهمی» در کنار سیامک انصاری، شقایق دهقان، علیکا عبدالرزاقی و امیرمهدی جوهله حسابی به عنوان بازیگر خوش درخشید.

البته محراب قاسم خانی کارگردان اصلی دورهمی او را وارد تیم هنری دورهمی کرد، اما ممنوعیت کاری او باعث شد که کار به مهران مدیری سپرده شود و او نیز به نوبه خود به محمد نادری اعتماد کرد و همین امر باعث شد او در جایگاه اول قرار گیرد. سری از این سریال

وقتی به نظرات مردم درباره دورهمی نگاه کردم، احساس کردم که استندآپ کمدی کارگردان را بیشتر دوست دارند. بعد از صحبت با دوستانم به این نتیجه رسیدم که اگر به حضورم در این برنامه ادامه ندهم برای حرفه بازیگری ام بهتر است.

چون از تکرار می ترسیدم و متن ها خیلی جدید بودند، نمی شد وقت کافی گذاشت و برایشان برنامه ریزی کرد.

محمد نادری در سریال های شمعدونی به کارگردانی سروش صحت، تموم عمر چند تا بهاره به کارگردانی سروش صحت و سایه باز به کارگردانی علی یاوری ایفای نقش کرده است.

او در برنامه های رئالیتی پدرخوانده و چیدمانه نیز حضور داشت.

تصادف پدرش با محمد مایلی کهن

محمد مایلی کهن باعث مرگ پدر محمد نادری در سانحه رانندگی در سال 67 زمانی که او فوتبالیست بود. وی ضمن تشریح این حادثه می گوید در انتهای جاده ماشین را در سمت راست متوقف کردم و در ماشین حدود 30 درجه باز شد.

پدر محمد در حال رانندگی با موتور بنزینی بود و به هر دلیلی ندید و متوجه نشد و با در باز ماشین تصادف کرد و 4 روز بعد پس از به کما رفتن و بستری شدن در بیمارستان جان سپرد.

مادر محمد نادری شب تصادف شوهرش در خواب دید که شوهرش به سراغش آمد و به او گفت که مایلی کهن اتهامی ندارد و این ماجرا منجر به شکایت یا دستگیری او نمی شود.

(تصاویر) زندگی خصوصی محمد نادری، عکس های شخصی و بیوگرافی

من این را مدیون مادرم هستم

من در زندگی ام به اندازه مادرم به هیچ کس بدهکار نیستم. مادرم تمام جوانی اش را زیر پای من و خواهر و برادرم گذاشت تا ما بزرگ شویم بی آنکه آب در دلمان بلرزد.

من برای اولین بار عاشق یک پرستار شدم

یادم هست وقتی دبیرستان بودم در یک تصادف پایم شکست و مجبور شدم برای بازگرداندن سلامت پایم عمل کنم. یادم هست وقتی پایم را گچ گرفتند، پرستار جوان و بامزه اولین خاطره را روی پایم نوشت که این هم بگذرد و همین لحظه باعث شد اولین عشق زندگی ام را تجربه کنم و عاشق پرستار شدم. . در آن روزها مدام دعا می کردم که شیفتش تمام شود و کارهای مربوط به درمان من را انجام دهد.

در مدرسه به خصوص در دبیرستان خوب بودم و از آنجایی که در رشته تجربی درس می خواندم همه انتظار داشتند که دکتر شوم. اما با انتخاب رشته هنری همه را شگفت زده کردم، چون بازیگری و نویسندگی همیشه مورد علاقه ام بود و دوست داشتم در این زمینه فعالیت کنم.

باید اعتراف کنم که از مرگ می ترسم، مخصوصاً از تنها مردن. با وجود اینکه خیالی از مرگ دارم، این است که می خواهم با گلوله کشته شوم و در پیری در رختخواب بمیرم، در آرامش در کنار عزیزانم.

علاقه به بیدار شدن در شب

باید اعتراف کنم که عاشق آرامش و سکوت شب هایم هستم، بنابراین بیشتر شب را بیدار می گذرانم. شاید این سبک زندگی برای سلامتی من خوب نباشد و باعث بهم ریختگی شود، اما حقیقت این است که به من کمک می کند بیشتر روی چیزهایی مانند خواندن، نوشتن، فکر کردن تمرکز کنم.

ازدواج

محمد نادری هنوز مجرد و مجرد است.

نقش مورد علاقه

من دوست دارم متفاوت بازی کنم زیرا نقش های مختلف این فرصت را به من می دهد تا زندگی های متفاوتی را تجربه کنم. از طرف من تمایل به بازی متفاوت وجود دارد، احساس می کنم توانایی آن را دارم، قسمت دیگر پیشنهادهایی است که دست بازیکن نیست.

منبع: گفتن

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما