به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، اکران مردمی فیلم لختگی با حضور هنرمندانی چون مریم مومن، مهدی کوشکی و همسرش، کاوه خداشناس، گیتی قاسمی، نادرفلاح و … در مگامال برگزار شد. در این اکران علاوه بر تیپ بازیگران به خصوص مریم مومن، مهدی کوشکی و محیا مهدی زاده که سوژه عکاسان شدند، عکس مریم مومن و یک آقا نیز خودنمایی می کرد.

بسیاری از کاربران بر اساس ژست و حلقه مریم مومن در مورد ازدواج این بازیگر گمانه زنی کردند اما مریم مومن هنوز به خبر ازدواج و عکس همسرش پاسخی نداده است.

مریم مومین بازیگر سینما و تلویزیون در اکران مردمی لختگی در مگامال با استایل خاصی حاضر شد، عکس مریم مومن و سهیل قسدی در این اکران خودنمایی کرد و طبیعتا برخی کاربران از این فرد به عنوان همسر مریم مومن یاد کردند. بازیگر زن وی به این خبر واکنشی نشان نداد و خبر رسمی ازدواجش را نه تایید و نه تکذیب کرد.

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون در ششم به دنیا آمد مرداد سال 1377 است. او تنها فرزند خانواده بود و در شهر مشگین از توابع شهرستان اردبیل از توابع قروه درویش به دنیا آمد. پدرش نوازنده و هنرمند و مادرش سوارکار است. پدر و مادر مریم مومن از 9 سالگی طلاق گرفته اند.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما