اخبار روز سینما

نسبت این دختر کوچولوی ناز با “امیرمحمد متقیان” چیست؟!/ عکس صمیمی امیرمحمد با این دختر زیبا!

یک عکس قدیمی منتشر شده است که امیرمحمد متقیان در آن با یک دختر جذاب و شادکام دیده می‌شود. هرچند مشخص نیست که این دختر خوشگل چه نسبتی با امیرمحمد دارد.

یک عکس قدیمی از امیرمحمد متقیان با یک دختر باحال و پرنیان منتشر شده است. در این عکس، نسبت امیرمحمد با این دختر شادکام مشخص نیست. امیرمحمد متقیان، فقط فرزندی است و مادرش از ساوه و پدرش از تهران است. او در زمینه چاپ و طراحی تابلو و پارچه مشغول به کار است و تا سوم دبستان در این شهر زندگی می‌کرده است. در تابستان‌ها، وقتی که بیکار است، همراه پدرش به مغازه می‌رود. یک روز، زمانی که او از مغازه بیرون بود، یکی از کارگردانان تئاتر ساوه برای سفارش بنر تبلیغاتی به آنجا مراجعه کرد. امیرمحمد متقیان در تابستان سال ۱۳۸۴ در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام‌جم حضور داشت و با داریوش فرضیایی، مجری برنامه، آشنا شد. صدای دلنشین امیرمحمد شش دانگ است و تاکنون بیش از ۵۰ ترانه شاد و کودکانه را در برنامه‌های سرگرمی با عموپورنگ همخوانی کرده است.

نسبت این دختر کوچولوی ناز با "امیرمحمد متقیان" چیست؟!/ عکس صمیمی امیرمحمد با این دختر زیبا!

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا