تیم فوتبال پرسپولیس با دو گل و سه امتیاز به مصاف شمس رفت آذر به بالای جدول رسید.

به گزارش مهر دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر قزوین امروز شنبه از ساعت 19:15 در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به تماشا نشست.

این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

علی علیپور (11) و وحید امیری (2+90) گل ها را به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس در غیاب پنج بازیکن!

خوان کارلوس گاریدو تا صبح امروز در تلاش بود تا جای مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان، ایوب المود، فرشاد فرجی و اوستون آرونوف را پر کند اما سرمای عجیب الکسی گاندوز بعد از ظهر امروز تشدید شد تا اینکه پنجمین غایب قرمزها در این مسابقات شد. بازی با شمس آذر و کادر فنی پرسپولیس باید در ابتدای بازی از ترکیب زیر استفاده کنند:

امیررضا رفیعی، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، سهیل صحرایی، میلاد محمدی، میلاد سرلک (سمیر حبوباتی – 4+90)، سعید مهری (امید عالیشاه – 58)، وحید امیری، فرشاد احمدزاده (یعقوب براقیه) – سووشرو4 (مسعود ریگی-76) و علی علیپور (لوکاس ژائو-76)

در آن سوی میدان، رضا مهاجری، سرمربی جدید شمس آذر او در اولین حضور رسمی خود روی نیمکت این تیم نفرات زیر را انتخاب کرد:

محمد امین رضایی، امیرحسین صدکی، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی (نوید کومار – 82)، مجتبی فخریان (خسیار زبرجد – 89)، علی وزیری پناه (میلاد سرگی – 57)، صادق آلبوصبیح، هومان ربیع زاده، محمد، میلاد. جواد آزاده و علی آزادی من

بازی بد با گل زودهنگام پرسپولیس در نیمه اول

مود فنادی داور این بازی در ساعت مقرر سوت بازی را به صدا درآورد تا پرسپولیس با استراتژی مالکیت توپ و بالا رفتن از زمین به پیش برود. قرمزها با بهره گیری از توانایی هافبک های خود در ارسال پاس های صحیح، توانستند دقت بالای خود را در توسعه تاکتیک های تهاجمی نشان دهند.

قرمزها با استفاده از سرعت وینگرهای خود توانستند در اولین حمله جدی خود به گل اول برسند.

پاس دقیق سروش رفیعی زیر پای سهیل صحرایی، مدافع این تیم قرار گرفت تا او با عبور از جناح راست علی علیپور را در موقعیت تک به تک قرار دهد. مهاجم پرسپولیس ابتدا نتوانست با پای چپ شوت بزند و پس از گیر افتادن مجبور شد زیر پای خود را بچرخاند و دروازه شمس را دید. آذر آن را به گل تبدیل کنید.

پس از این گل، بازی سریع و تهاجمی دو تیم ادامه داشت تا اینکه به یک بازی مهیج تبدیل شد اما شوت های سنگین علیپور و میلاد محمدی به گل دیگری برای شمس منجر شد. آذر او یک گل در 45 دقیقه ابتدایی پرسپولیس را برای برد کافی نمی دانست.

مهمان از دفاع پرسپولیس نترسید

خورشید آذر در نیمه دوم برای جبران گل خورده وارد زمین شد. آنها بدون ترس از نام و آوازه پرسپولیسی ها، بازی مستقیم را در دستور کار قرار دادند تا با سرعت بالای بازیکنانی مانند فخرالدینی، سرخی و فخریان فرصت سازی کنند.

نماینده قزوین با ارسال های بلند از خط دفاعی تلاش کرد تا خط دفاعی پرسپولیس را به عقب نشینی برساند تا در عقب نشینی ها موقعیت ایجاد کند.

با وجود بازی، گاریدو از شمس نمی ترسد آذر او ترجیح داد برای حفظ نتیجه بازی تغییری در سیستم ایجاد نکند و فقط نیروهای تازه نفس را وارد زمین کند.

قرمزها از طریق آیات هال توانستند در وقت اضافه نیمه دوم روی ضدحمله گلزنی کنند. ژائو به امیری پاس داد که با سرعت بالای خود با دروازه بان شمس در موقعیت تک به تک قرار گرفت. آذر امیری تصمیم گرفت تراشه را در این اتاق بزند یکی به ثمر رساندن یکی از بهترین گل های لیگ برتر در این فصل.

مدیریت آنها اطمینان حاصل کرد که قرمزها با سه امتیاز وارد این بازی شدند و اکنون با 17 امتیاز، بیست و چهار امتیاز از هفت بازی، در صدر جدول قرار دارند.

خورشید آذر او با وجود عملکرد ایده آل خود نتوانست به امتیازات برسد و با هفت امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

لیدر لیگ موقت برای پرسپولیس؛ تیم گاریدو در ایران سرحال و قوی است

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما