اخبار روز سینما

تعریف بسیار جالب عشق از زبان “کتایون ریاحی”؛ عاشق شلنگ شدم! | عکس + فیلم

کتایون ریاحی یکی از بازیگران محبوب سریال یوسف پیامبر است که از شب دهم تا انتهای سریال حضوری چشمگیر داشت. همچنین، در فیلم‌های مختلفی نیز به ایفای نقش پرداخته است و شام آخر از معروف‌ترین فیلم‌هایی است که در آن بازی کرده است. در این فیلم نیز نقش موشکاف دانشگاهی را با بازی محمدرضا گلزار ایفا کرده بود. با وجود نقش خاطره‌انگیزش در سینما، به دلیل بازی در یوسف پیامبر، او به خاطر نقش ذلیخا معروف است. پس از اتمام بازی در سریال، کتایون ریاحی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. در یکی از مصاحبه‌ها، واکنش جالبی نشان داد و به سوال مربوط به عاشق شدن پاسخ داد.

کتایون ریاحی وقتی در برنامه دورهمی با سوال معروف مهران مدیری در مورد عاشق شدن مواجه شد، جوابی هوشمندانه داد، هرچند برخی می گویند «پیچیده»!

روایت جالب کتایون ریاحی را در ادامه می بینید و می شنوید؛ و اما واکنش جالب مهران مدیری در پایان که می گوید من هم از این عشق ها زیاد داشتم!

تنها عکس کتایون ریاحی و همسر دومش

کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و صاحب پسری به نام «پوریا» شد اما این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید.

خانم ریاحی در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی یکی از سهامداران اصلی شرکت آمریکایی اویل ورد که عمدتا در آن شرکت حضور دارد ازدواج کرد.

تعریف بسیار جالب عشق از زبان "کتایون ریاحی"؛ عاشق شلنگ شدم! | عکس + فیلم

افشاگری کتایون ریاحی از آزار جنسی این بازیگر

کتایون ریاحی در صفحه 541 هزار فالوور خود از تجاوز جنسی فاش کرد و در اینستاگرام سروصدا به پا کرد. چون آزار جنسی را هم معرفی کرده است! جالبه که پریناز ایزدیار و هانیه توسلی این پست شما را هم لایک کردند و با توجه به همراهی این دو با ترانه علیدوستی باید دید این اتفاق چگونه ادامه خواهد داشت.

خانم کتایون ریاحی نوشت: این عکس مربوط به بیست و پنج سال پیش است.

در آن سال ها آقای داوود رشیدی رئیس هیئت مدیره خانه سینما و آقای …. دستیار یا قائم مقام بودند.

همکارانم و در سینما از من بازجویی کردند و من را به اتهامات واهی متهم کردند.

آقای …. که نقش بازپرس را بر عهده گرفته بود با سوء استفاده از موقعیت به من تعارض کرد.

لحظه سختی بود و چیزی نگفتم. حتی بعد از گذشت 25 سال روح و روانم از این حادثه تلخ شفا نیافته و آسیب دیده است.

به یاد داشته باشیم اگر ثروت، شهرت و قدرت مهار نشود، اگر اخلاق و قانون اقتدار نداشته باشند، این فساد است که همه جا با قلدری حکومت می‌کند.

کتایون ریاحیتعریف بسیار جالب عشق از زبان "کتایون ریاحی"؛ عاشق شلنگ شدم! | عکس + فیلم

خداحافظی کتایون ریاحی از تلویزیون

کتایون ریاحی ۱۰ دی ۱۳۴۰ متولد شده است؛ او که ایفای نقش زلیخا در سریال «یوسف پیامبر(ع)» آخرین حضورش در دنیای هنر بود و پس از آن به اختیار خودش از دنیای بازیگری خداحافظی کرد، در روز تولدش در پاسخ به اینکه در چنین روزی چه پیشنهادی برای تلویزیون دارید، گفت:

در مورد تلویزیون، واقعاً نمی‌دانم چه چیزی را پیشنهاد یا پیشنهاد کنم، زیرا طبیعتاً افرادی هستند که از آنچه من می‌گویم خوششان نمی‌آید. بنابراین در مورد صدا و سیما فقط می توانم بگویم: با چه پیشنهادی می توان خانه ای را که کاملاً ویران است درست کرد و اگر کسی به پیشنهاد من گوش دهد؟

آیا این هنرمند در آن زمان گفته بود که دوست دارد دوباره برای مردم کشورش کار کند؟ وی به ایسنا گفت: به نظر من بزرگترین مشکل صدا و سیما این است که تلویزیون برای مردم نیست و تبدیل به سخنگو و ابزار گروه خاصی شده است که متاسفانه نمی دانیم واقعا با هم دوست هستند یا خیر. درست است که من به عنوان یک هنرمند دوست دارم برای مردم کشورم کار کنم، اما غیر از مردم برای چه کسانی کار کنم؟ کار من برای مردم است اما آنهایی که می گویند هنرمندان چه کرده اند، اینجا جواب می دهم واقعا هنرمندان چه کار نکرده اند؟ البته من در مورد هنرمندان اصیل و سخت کوش صحبت می کنم. ما هنرمندان اصیلی داریم که واقعاً می خواهند کار کنند، آیا اجازه کار دارند؟

عاشقانه های کتایون ریاحی و همسر جوانش عکس های کتایون ریاحی و همسرش سروصدا به پا کردتعریف بسیار جالب عشق از زبان "کتایون ریاحی"؛ عاشق شلنگ شدم! | عکس + فیلم

ریاحی، به پرسشی که درباره کارنامه اجتماعی و هنری خود در سال‌های اخیر و ارزیابی آن پرسیده شده بود، پاسخ داد: “من خودم از کارنامه‌ام راضی نیستم، اما به دلیل بی‌حاشیه بودن، خلوت‌گزینی و کمتر مصاحبه کردن، به خودم افتخار می‌کنم. من تنها زمانی صحبت می‌کنم که چیزی برای گفتن دارم، و مسائلی که برایم مهم هستند، ابتدا بنیاد کمک و سپس مسائلی مانند فرهنگ و هنر و تحصیل حرفه بازیگری هستند.

در حرفه هنری خود، هیچگاه روابط ویژه‌ای نداشتم که بتوانستند مرا حمایت کنند، و کارنامه‌ام هم بخاطر اراده خداوند است که همواره در این سال‌ها هدایت و حمایتم کرده است. در مورد سریال «یوسف پیامبر»، فکر می‌کنم کاری که به عنوان بازیگر در آن انجام دادم، علاوه بر نقش تلویزیونی، بسیار ارزشمند بود و ایران را به دنیا معرفی کرد.

اگر ما حق کپی‌رایت برای این کار در کشور خودمان داشتیم، تمام اعضای این سریال از منافع این اثر برخوردار بودند؛ اما آنچه که بیشترین منافع را برد، تلویزیون بود. برخی افراد هنرمندان را سرزحمت کار مردم می‌دانند؛ اما آنان باید به زحمات هنرمندان احترام بگذارند.”

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا