اخبار خودرو

شگفتانه چری به پکن می آید ؛ منتظر پرچمدار تیگو باشید

شگفتانه چری به پکن می آید ؛ منتظر پرچمدار تیگو باشید

چری امسال برنامه های ویژه ای برای نمایشگاه خودرو پکن دارد و با دست پر به این نمایشگاه بین المللی می آید.

چری به عنوان یکی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین یکی یکی از برترین صادرکنندگان خودرو کشور برای نمایشگاه خودرو پکن امسال برنامه های ویژه ای دارد. این خودروساز قرار است گل سرسبد این خانواده باشد تیگو برای رونمایی در این نمایشگاه این خودروی جدید بر اساس نسل جدید ساخته شده است سکو QPower توسعه داده شده است که قرار است در محصولات جدید چری استفاده شود و مختص فناوری خودروهای مبتنی بر انرژی های جدید است. قرار است جدیدترین محصول چری به عنوان پرچمدار خانواده تیگو باشد، دارای آخرین فناوری ها و فناوری های به روز چری بوده و قرار است دید چری را نسبت به دیگر محصولات این شرکت نشان دهد.

با توجه به همکاری گسترده چری با مدیران خودرو، پیش بینی می شود به زودی پرچمدار خانواده تیگو در ایران نیز عرضه شود و احتمالا مانند سایر مدل های این رده، این محصول نیز در بازارهای غیر چینی (از جمله ایران) فروش خوبی داشته باشد. شاهد باش

شرکت چری در سال 1376 تاسیس شد و در زمینه توسعه و تولید محصول، یکی این یکی از اولین برندهای چینی محسوب می شود. این شرکت از ابتدا سیاست صادرات محوری داشته که باعث شده وارد بسیاری از بازارهای غیر چینی شود. در حال حاضر چری در مجموع 13 میلیون مشتری در سراسر جهان دارد که 3.35 میلیون مشتری از بازارهای غیر چینی هستند. شرکت چری در بیش از 80 کشور جهان حضور دارد و سال به سال بازارهای هدف خود را گسترش می دهد. آمار صادرات چری در سال گذشته خیره کننده بود و با این روند پیش بینی می شود امسال شاهد رکورد جدیدی از این خودروساز چینی باشیم.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا