به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب نخستین هفته از لیگ نخبگان آسیا از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه عبدالله فیصل جده به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود الاهلی خاتمه یافت. فرانک کسیه تک گل نماینده عربستان را در دقیقه 2 به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپور و اوستون ارونوف.

ترکیب الاهلی عربستان: ادوارد مندی، علی مجرشی، روجر ایبانز، مریح دمیرال، عبدالله العمار، فرانک کسیه، زیاد الجهنی، ریاض محرز، فراس البریکان، روبرتو فیرمینو و ایوان تونی.

داور: ادهم مخادمه از اردن

دقیقه 2:فرانک کسیه با پاس در عمق ریاض محرز در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت محکم توپ را از بالای دستان گندوز وارد دروازه کرد.

دقیقه 22: پاس زمینی ایوب العملود، سروش رفیعی را پشت محوطه جریمه الاهلی صاحب توپ کرد اما شوت شماره 7 پرسپولیس از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: ایوب العملود با خطا روی هافبک الاهلی، با کارت زرد داور عمانی جریمه شد.

دقیقه 29: شوت زمینی علی علیپور از پشت محوطه جریمه الاهلی را دروازه‌بان این تیم در آغوش گرفت.

دقیقه 36: علی علیپور، سانتر ایوب العملود  را با یک ضربه سر دقیق روانه دروازه الاهلی کرد که مندی توپ را برگشت داد، پس از این صحنه، ارونوف توپ برگشتی را با یک ضربه زمینی با اختلاف کمی به بیرون فرستاد.

دقیقه 41: داور اردنی خطای مدافع الاهلی روی ارونوف را پنالتی اعلام کرد اما پس از چک کردن تصاویر با VAR تصمیم خود را تغییر و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 42: گاریدو پس از منتفی شدن پنالتی پرسپولیس، با اعتراض به داور، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 43: ارونوف پس از عبور از 2 بازیکن، اقدام به شوتزنی از پشت محوطه جریمه کرد که ضربه زمینی او را مندی در آغوش گرفت.

دقیقه 45: وحید امیری با خطا روی مدافع عربستان، از داور بازی اخطار گرفت.

دقیقه 1+45: العمار با خطا روی ایوب العملود با کارت زرد جریمه شد.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما