اخبار روز

شوک ایران به نتانیاهو/ ماجرای «پرنده های کوچک» اسرائیل که عمر کوتاهی داشتند

به گزارش خبرگزاری مگتو، این خبر صبح جمعه در رسانه ها منتشر شد؛ البته این خبر نتوانست فضای رسانه ای را اشغال کند. اما بسیاری از رسانه ها، به ویژه در غرب، تمام تلاش خود را برای ارائه حداکثر موج سواری انجام دادند. حتی به قیمت دروغ…

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفته می شود «حوالی ساعت 4 بامداد سه پرنده ریز در آسمان اصفهان در منطقه زردنجان مشاهده شدند که البته پس از رویت این ریزپرندگان، پدافند هوایی مستقر شد». و این ریزپرنده ها در آسمان منهدم شدند و در پایگاه هشتم شکاری اصفهان حادثه ای رخ نداد.

مسخره بود!!!

امیر سرتیپ میهن دوست، رئیس نظامی آجا در اصفهان درباره این پرنده های کوچک گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به شی مشکوک است و خسارت و حادثه ای نداشتیم.

مشکلی که سی ان ان در پیامی اختصاصی آن را تایید کرد و نوشت: بر اساس تصاویر ماهواره ای به دست آمده از آمبرا اسپیس، آسیبی به پایگاه هوایی اصفهان وارد شده است. [به ادعای برخی منابع]هدف از حمله نظامی اسرائیل محقق نشده است.

اگرچه کسی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفت، اما انتشار توییتی منجر به آغاز داستان شد، یعنی: «ایتامار بن گوور» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در یک توئیت یک کلمه نوشت: ضعیف.

برخی از رسانه ها گفتند که او نوشت: “مسخره.”

لاپید یایر، رهبر اپوزیسیون نتانیاهو در واکنش به توئیت وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: «تاکنون هیچ وزیری تا این حد به امنیت و وجهه و جایگاه بین‌المللی اسرائیل لطمه نزده است»، بنگویر در توئیتی نابخشودنی یک کلمه‌ای موفق به تمسخر کرد. و شرمساری اسرائیل از تهران تا واشنگتن. هر کسی جز نتانیاهو امروز صبح او را از کابینه اخراج می کرد.

پرنده کوچولو، فقط کار جوانان ما!

وزیر امور خارجه کشورمان روز شنبه در گفت و گو با NBC گفت: این ادعایی که در رسانه ها مطرح می شود، بر اساس اطلاعاتی که داریم دقیق نیست. بلکه رژیم اسرائیل برای توسعه فضا تلاش می کند. اگر رژیم اسراییل علیه کشور من اقدامی انجام دهد و معلوم شود که این مورد علیه ماست، واکنش ما فوری، همه جانبه و تاسف آور خواهد بود. سیستم دفاعی ما یک سیستم هوشمند است. به محض اینکه هر 2 یا 3 پرنده کوچک در آسمان اصفهان ظاهر شدند، هدف قرار گرفتند. آمادگی نیروهای مسلح ما 100 درصد است. اتفاقی که دیشب افتاد، نه یک حمله نبود. این پرواز شامل دو سه کوادکوپتر بود که در حد اسباب‌بازی‌هایی است که بچه‌های ما در ایران استفاده می‌کنند و ارزش نداشت کسی بخواهد ما را در این مورد مطلع کند.»

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نیز در صفحه شخصی خود نوشت: ریزپرنده فقط کار جوانان ما در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ ایران که دیروز در جمع پرشور آنها بودم!

هادی محمدی کارشناس سیاسی گفت: عملیات میکروپرنده در اصفهان آنقدر مضحک است که نمی توان آن را در حد اقدامات نتانیاهو برای حمله دوم علیه ایران رساند، اما با در نظر گرفتن اینکه قبلا انجام شده است. عناصر آموزش دیده و مرتبط با رژیم صهیونیستی نیز همین کار را کردند و عاملان آن دستگیر و مجازات شدند. گمانه زنی ها حاکی از آن است که صهیونیست ها و غربی ها شبکه و عناصر خود را جمع کردند و نخواستند ایران را تحریک کنند این اقدام در اصفهان به دلیل “خوشحالی و حفظ آبروی خود” توسط فعالان در شبکه های اجتماعی و رسانه ها مورد تمسخر قرار گرفت. این نشان دهنده شرمساری برای مجرمان است.

حال به نظر می رسد که عاملان این جنایت در دو جاده بد گیر افتاده اند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: سکوت تقریباً مطلق نتانیاهو نشان دهنده مشکلات سیاسی و راهبردی است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است، مردی که شغلش از تهدید ایران صحبت می کرد، اکنون در مورد تهدید واقعی حمله ایران به اسرائیل سکوت کرده است.

هر که پاهایش را از فرش بلندتر کند، پاهایش را می بریم

و در پایان بد نیست این گزارش را با چند کلمه از مدیران کشور به پایان برسانیم. حسین امیرعبداللهیان گفت: اگر رژیم اسراییل ماجراجو باشد و بخواهد علیه ایران عملیاتی کند، پاسخ ما نسبت به قبل متفاوت خواهد بود. ما تنها دو مرکز نظامی و پایگاه های نظامی آنها را هدف قرار دادیم: پایگاه هوایی نواتیم و یک پایگاه اطلاعاتی و شناسایی در بلندی های جولان اشغالی. هر دو پایگاه در حمله به سفارت ایران در دمشق نقش داشتند. اگر رژیم اسرائیل هیچ اقدام ماجراجویانه ای انجام ندهد، ایران اقدامات جدیدی علیه این رژیم انجام نخواهد داد. اما اگر رژیم اسرائیل قصد اقدام علیه منافع ما را داشته باشد، پاسخ بعدی ما فوری و جامع خواهد بود.

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که جنگ طلب نیست و نمی خواهد جنگ را گسترش دهد که ما بخشی از این قدرت الهی را به شما نشان دادیم دلیرمردان و مقتدران ایران اسلامی در عملیات وعده صادق.

۲۷۲۱۸

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا