سرگرمی

شوخی غیرمتعارف ریوندی با دو مجری صداوسیما دردسرساز شد؛ کانون مجریان بیانیه داد+ فیلم

بازتاب آنلاین، در پی شوخی نامتعارف با دو مجری تلویزیون در روی آنتن زنده، انجمن مجریان رسانه های تصویری بیانیه ای منتشر کرد.

حسن ریوندی که در روزهای اخیر در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه تهران حاضر شده بود، با دو مجری تلویزیون شوخی نامتعارفی کرد و حرف های عجیبی را به آنها نسبت داد.

در پی این اتفاق، انجمن مدیران رسانه‌های تصویری بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

“به نام خدا

مدیران و مسئولین محترم رسانه:

رسانه ملی امانتی گرانبها و حاصل تلاش چندین ساله هنرمندان و اندیشمندان، اندیشمندان و مجاهدت های غیورانه است که خود را وارث فرهنگ هزاران ساله ایران عزیز و اسلام سرافراز می دانند. متأسفانه در ماه مبارک رمضان شاهد حضور مهمانانی ناآشنا به آداب و شئونات اخلاقی رسانه ای بوده ایم و در مقابل مادران و فرزندان این دیار که احترام فراوانی دارند، تک تک سخنان و تمسخرها را به زبان می آورند. مجریان مجرب تلویزیون به صورت زنده روی آنتن می روند. انجمن مدیران رسانه های تصویری در ایفای وظیفه حفظ قداست هنر نمایش و احترام به مخاطبان ارجمند که سال ها در شادی و غم و در شرایط مختلف همواره از طریق این مدیران با دنیای رسانه ارتباط صمیمانه برقرار می کنند. ، این گونه رفتارهای مذموم را ضروری می داند. و اعلام اعتراض و دفاع از مدیران باسابقه رسانه ای از منظر حرفه ای و تجاری نابجاست. امید است مدیران و برنامه سازان با درایت بیشتری میهمان برنامه های زنده را انتخاب کرده و از تکرار چنین لحظاتی که جایگاه رسانه ملی به عنوان میراث کل ملت ایران را تنزل می دهد و اعتماد ملی به آن را کاهش می دهد، پرهیز کنند و دلجویی کنند. مجریان کهنه سرباز (بهمن هاشمی و سید مرتضی حسینی) اقدامات لازم را انجام دهند.

با احترام به کانون مجریان رسانه های تصویری فروردین ۱۴۰۳»

حسن ریوندی پس از مدت ها دوری از تلویزیون در یلدای 1402 در رادیو حاضر شد و پس از آن مدتی این همکاری ادامه دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا