اخبار روز

شهروندان تهرانی با بحران قطعی آب روبه رو شدند

به نقل از شمانیوز

به گزارش سایت پی ام آپ، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، در این اطلاعیه اعلام کرد: مشکل افت فشار در برخی نقاط تهران که در روزهای گذشته رخ داده بود، تا ساعاتی دیگر برطرف می شود.

بر اثر بارندگی، سیل و رانش انبوه زمین و کوه های اطراف بزرگراه چالوس، مسیر انتقال آب از سد امیرکبیر به تاسیسات آبرسانی تهران در بستر رودخانه کرج مسدود شد.

پس از این حادثه، بلافاصله گروه های عملیاتی با تجهیزات و ماشین آلات در منطقه حضور یافتند و عملیات پاکسازی مسیر باتلاقی رودخانه آغاز شد.

با تلاش 24 ساعته و امکانات بسیج، مسیری از میان توده های عظیم سنگ به همراه گل و لای در بستر رودخانه ایجاد شده و آب در کنار رودخانه جاری شده است.

علاوه بر این اقدامات، در این مدت بخش مهمی از نیازهای شبکه از طریق سایر سیستم های آبرسانی، پوشش داده شد تا از گسترش دامنه افت فشار جلوگیری شود.

وی ضمن تشکر از صبوری مردم، افزود تا ساعاتی دیگر، روند توزیع آب در شبکه و مناطق دارای افت فشار به حالت عادی باز می گردد.

لازم به ذکر است طی فرآیند رفع انسداد مسیر انتقال آب، از آنجایی که تغییر ناگهانی رفتار مصرف بر تعادل شبکه توزیع آب تأثیر گذاشته، توزیع آب مدیریت شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا