شمارش معکوس برای بزرگ ترین گردهمایی خودرویی غرب کشور

نمایشگاه خودرو تبریز امسال نیز همچون سال های گذشته به عنوان بزرگترین گردهمایی خودرویی غرب کشور برگزار می شود.

به گزارش اطلاعات نمایشگاه کشور، نمایشگاه خودرو تبریز امسال از 26 تا 30 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شرکت نیکاتیس در شهر تبریز برگزار می شود. نکته مهم در مورد نمایشگاه خودرو تبریز این است که بعد از سال ها شاهد حضور گسترده واردکنندگان خودرو در این نمایشگاه خواهیم بود و بر این اساس می توان استقبال مردم از این نمایشگاه را پیش بینی کرد. همچنین شرکت های واردکننده محصولات جدید خود را به نمایشگاه خواهند آورد و برخی از محصولات برای اولین بار در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

از سوی دیگر نمایشگاه خودرو تبریز همواره با حضور پررنگ خودروهای کار و تجاری برگزار شد و امسال نیز شاهد همین حضور خواهیم بود. شرکت های عرضه کننده خودروهای کار و تجاری با دست پر به این نمایشگاه می آیند و تبریز بار دیگر میزبان جدیدترین وزنه های بازار خواهد بود.

به گفته مدیران شرکت نیکاتیس، در نمایشگاه خودرو تبریز رویدادهای موازی مانند کارگاه های آموزشی، تست درایو و … را برگزار خواهیم کرد. تا حداکثر رضایت بازدیدکنندگان را تضمین کند. به نظر می رسد امسال بزرگترین گردهمایی خودرویی غرب کشور نسبت به سال های گذشته متفاوت و گرمتر است و باید شاهد بازدیدکنندگان زیادی از این نمایشگاه باشیم. علاوه بر این، در این نمایشگاه خودرو، برخی خودروسازان قصد دارند امکان فروش و تحویل خودرو در محل نمایشگاه را به بازدیدکنندگان ارائه دهند که جذابیت نمایشگاه را دو چندان می کند.

بزرگترین گردهمایی خودرویی غرب کشور از هفدهم تا بیستم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما