پس از پایان رقابت های بانوان فصل دوم «جوکر ۲»، تیزر سری سوم این فصل رونمایی شد. jw.org در این فصل بار دیگر شاهد حضور علی اوجی و حمید لولایی هستیم، در حالی که در این فصل مهمانان غیرمنتظره ای مانند شاهرخ اصطخری، امین زندگانی و قدرت الله یزدی نیز حضور دارند.

به گزارش بازتاب آنلاین، علی صادقی، قدرت الله ایزدی، حمید لولایی، امین زندگانی، علی اوجی، شاهرخ استخری، مجید یاسر و نیما فلاح به عنوان بازیگران سریال جدید «جوکر» معرفی شدند. با توجه به اطلاعات ارائه شده از تیزر، به نظر می رسد خنده دارترین موقعیت ها را قدرت الله ایزدی، علی صادقی و حمید لولایی خلق کنند.

فصل سوم “جوکر 2: طبقه 21” از چهارشنبه هجدهم شروع می شود مهر این در شش قسمت بر روی پلتفرم Filmo منتشر خواهد شد. در فصل سوم «جوکر 2» علاوه بر قهرمانان اصلی، رضا شفیع جام و یوسف تیموری نیز به عنوان زامبی های این زمان معرفی شده اند.

در تریلر منتشر شده از این فصل، علی صادقی، قدرت الله ایزدی و حمید لولایی تمام تلاش خود را برای خنداندن مردم انجام داده اند. حرکات موزون لالایی، لباس هیتلر و زنبور بر لباس یزدی و گزارش ورزشی علی صادقی از جذاب ترین نکات این تیزر است. در کنار آنها شاهرخ اصطخری و امین زنگدانی تمام تلاش خود را می کنند تا خنده آنها را خفه کنند.

از میان شرکت کنندگان این فصل، علی اوجی و حمید لولایی سابقه حضور در فصل قبل با بازی سیامک انصاری را دارند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما