شرایط فروش 3 محصول ام وی ام اعلام شد - شهریور 1403

شرکت Car Manager به تازگی شرایط فروش 3 محصول ام وی ام را اعلام کرده است. لذا فروش از روز شنبه درب منزل آغاز می گردد.

در آخرین اطلاعیه فروش این شرکت. مدیران خودرو که برای توزیع کنندگان رسمی ام وی ام ارسال شده است، روز شنبه شرایط فروش 3 محصول ام وی ام از درگاه توزیع فعال می شود. البته تجربه نشان داده است که این شرط فروش امکان پذیر است اما ردیابی بازتاب آنلاین حکایت از باز شدن درب فروش در روز شنبه دارد. در این شرایط سه خودرو MVM X22 Pro Geared، MVM X33 Cross Automatic و Arizo 5 Sports به صورت نقد و اقساطی به فروش می رسد. لازم به ذکر است که در این شرایط فروش قوانین جدید فروش شرکت مدیران خودرو اعمال می شود که بر اساس آن پس از ثبت اولویت فروش به متقاضی، مبلغ 50 میلیون تومان ودیعه از طریق پیامک برای وی ارسال می شود. مشتری باید ظرف 1 ساعت پرداخت کند. پس از دریافت پیامک مبلغ را واریز نمایید. در صورت عدم پرداخت، مشتری از صف خرید خارج شده و شماره ملی وی در سامانه فروش مسدود خواهد شد. طراحی این نوع فرآیند فروش، شناسایی مشتریان واقعی فروشندگان و دلالان حواله است.

متقاضیان ثبت نام این خودروها می توانند از طریق نمایندگان رسمی و مجاز ام وی ام و مراحل ثبت نام در روز شنبه سوم مهرماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند. شهریور ماه تمام شد. برای ثبت نام اولیه اطلاعات و پیش ثبت نام می توانید از طریق واتس اپ مشاوره بگیرید و اطلاعات اولیه خود را ثبت کنید. برای تماس در واتس اپ اینجا را کلیک کنید.

در زیر فیلم ارائه خودروها با این شرایط فروش را مشاهده می کنید:

تست و بررسی Arizo 5 Sport

در زیر کاپوت آریزو 5 اسپرت یک موتور 1.5 لیتری توربو پیدا می کنیم. این موتور از سری موتورهای چری با تکنولوژی AVL اتریش می باشد. موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ قادر به تولید حداکثر قدرت 147 اسب بخار و حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر است. قدرت از طریق گیربکس CVT (با 9 دنده مصنوعی) به چرخ های جلو منتقل می شود.

MVM X33 Cross را معرفی می کنیم

در کراس ام وی ام X33 در زیر کاپوت، این اتوماتیک به یک موتور سه سیلندر 1 لیتری توربوشارژ مجهز شده است که مانند سایر موتورهای چری از فناوری AVL اتریشی بهره می برد. این موتور دارای حداکثر قدرت 112 اسب بخار و حداکثر گشتاور 150 نیوتن متر است. قدرت از طریق جعبه 9 سرعته مصنوعی CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

MVM X22 Pro MT را تست و بررسی کنید

موتور X22 gear proاین موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ تنفس طبیعی مجهز به زنجیر تایم متعلق به نسل سوم موتورهای چری است که قادر است به توان نهایی 116 برسد. اسب بخار و گشتاور 143 نیوتن متر نهایی را از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می کند. انتظار می رود X22 Pro به دلیل وزن 1.2 تنی خود از 0 به 100 در 16 ثانیه برسد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما