شرایط فروش هوندا CR-V با تحویل 40 روز کاری اعلام شد

به تازگی شرکت آذریوردسال شرایط فروش کراس اوور CR-V را ویژه جانبازان اعلام کرده است که تحویل خودرو در مدت 40 روز کاری خواهد بود.

با اطلاعیه جدید شرکت آذرواردسال شرایط فروش. هوندا CR-V ویژه جانبازان اعلام شده است. در این شرایط قیمت اصلی فروش خودرو 29400 یورو است. در این شرایط مبلغ CIF خودرو 10 روز کاری پس از ورود خودرو به گمرک توسط جانبازان محترم به فروش می رسد. سایر هزینه های ترخیص و شماره گذاری گمرک 20 روز کاری پس از تعیین شماره شاسی انجام می شود. در حال حاضر سامانه خرید خودروهای وارداتی جانبازان برای ویرایش باز است و جانبازان عزیز می توانند خودروی انتخابی خود را CR-V در نظر بگیرند. نکته مهم این است که زمان تحویل خودرو تنها 40 روز کاری است و آذرواردسال سریع ترین تحویل را در بین شرکت های واردکننده دارد.

شرایط فروش هوندا CR-V با تحویل ۴۰ روز کاری اعلام شد
شرایط فروش هوندا CR-V با تحویل 40 روز کاری اعلام شد

فیلم معرفی و مشخصات فنی هوندا CR-V

تولید نیرو و گشتاور در هوندا CR-V توسط یک موتور هیبریدی تولید می شود. موتور بنزینی این خودرو در واقع یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی است که در نهایت می تواند 148 اسب بخار قدرت و 189 نیوتن متر گشتاور تولید کند. اگرچه در بسیاری از موارد نیروی محرکه به صورت ترکیبی به چرخ ها منتقل می شود، اما قسمت زیادی از توان خروجی توسط محرک الکتریکی این خودرو به چرخ ها منتقل می شود. موتور الکتریکی HONDA CR-V می تواند حداکثر قدرت 184 اسب بخار و گشتاور نهایی 335 نیوتن متر تولید کند و نیروی تولید شده را از طریق گیربکس E-CVT به چرخ ها منتقل کند.

امکاناتی مانند؛ دوربین 360 درجه، گرمکن فرمان، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، خنک‌کننده صندلی‌های جلو، رادار نقطه کور، سیستم صوتی حرفه‌ای BOSE، کروز کنترل تطبیقی، رادار خط‌خوان، اضطراری ترمز خودکار، رادار سیگنال‌خوان، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی، منحنی‌های نور و غیره اینها تنها بخشی از ویژگی های جذاب این خودرو است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما