اخبار خودرو

شرایط فروش نقدی نبکا ET5 ؛ عرضه با مدل 1402

شرایط فروش نقدی نبکا ET5 ؛ عرضه با مدل 1402

به تازگی شرایط فروش نقدی نبکا ET5 منتشر شده است و متقاضیان می توانند این خودروی برقی را با مدل سال قبل خریداری کنند.

با توجه به شرایط فروش منتشر شده، شرکت نبکا همچنان اولین کراس اوور برقی مونتاژ شده را با مدل سال 1402 عرضه می کند. قیمت این خودرو 2 میلیارد و 350 میلیون تومان و موعد تحویل 30 روزه خواهد بود. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که به زودی اولین نسخه های تولیدی Skywell ET5 تحویل داده می شود و شاهد حضور این خودروی تمام برقی در خیابان های کشور خواهیم بود. متقاضیان می توانند کراس اوور ET5 را از نزدیک در نیایش مال مشاهده کرده و با مشخصات آن آشنا شوند. همچنین مشتریان می توانند خودرو را در همان محل ثبت نام کنند.

مشخصات نبکا ET5

نبکا ET5 یا همون Skywell ET5 مجهز به درایو الکتریکی است که روی محور جلو قرار می گیرد و حداکثر خروجی آن 204 است اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور رکوردها پک باتری این خودرو 72 کیلووات ساعت ظرفیت دارد و با هر بار شارژ کامل می تواند مسافتی معادل 520 کیلومتر را در شرایط بهینه طی کند. با شارژر سریع می توان باتری را از 20 تا 80 درصد در 40 دقیقه شارژ کرد و طبیعتا شارژ این خودرو زمان بر است.

شرایط فروش نقدی نبکا ET5; عرضه شده با مدل 1402
شرایط فروش نقدی نبکا ET5 ؛ عرضه با مدل 1402

اولین خودروی برقی بازار ایران با امکاناتی مانند شش ایربگ 10 نقطه ای سیستم کنترل پایداری الکتریکیسیستم کنترل استارت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، سقف پانوراما برقی، ترمز دستی برقیاتوهلد، فرمان برقی، کروز کنترل تطبیقیترمز اضطراری، کولر و گرمکن صندلی های جلو، صندلی های جلو برقی، تنظیم برقی صندلی دانش آموز از ردیف عقب، زانوبند راننده، ماساژور صندلی راننده، حافظه صندلی راننده، تهویه اتوماتیک، تمیز کردن هوای کابین، نور بالا اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی عقب مجهز به سنسور حرکت پا، دکمه استارت، شارژر بی سیم تلفن همراه و تنظیم حالت رانندگی است.

شرایط فروش نقدی نبکا ET5; عرضه شده با مدل 1402
شرایط فروش نقدی نبکا ET5 ؛ عرضه با مدل 1402

فیلم شارژ ET5

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا