به گزارش مانیبان، سایپا در حال بررسی افزایش عرضه محصولات و همچنین تعدیل قیمت بازار و شرایط فروش خودروها است. کوییک GXR-L محصولی از شرکت پارس خودرو ویژه متقاضیان عادی جهت اجرای طرح حمایت از قشر جوان و خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده از طریق سایت فروش آنلاین محصولات این شرکت می باشد.

در این طرح فروش که از چهارشنبه این هفته (چهارم مهر ماه)، متقاضیان از ساعت 10 صبح تا تکمیل ظرفیت فرصت دارند از طریق سایت فروش آنلاین گروه سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

طرح حمایت از جمعیت، جوانان و خانواده ها به صورت پیش ثبت نام انجام می شود و پس از مشاوره، اصلاح و بررسی شرایط متقاضی توسط سازمان ثبت احوال کشور، امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

همچنین در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، در طرح پیش ثبت نام، ثبت نام انجام می شود و پس از مشاوره، بهبود و بررسی شرایط متقاضی، امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

توجه داشته باشید که متقاضیان می توانند جهت تسهیل در مراحل ثبت نام به آدرس مشخص شده قبل از شروع ثبت نام مراجعه و نسبت به ثبت نام یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

گفتنی است این ششمین دوره از عرضه محصول می باشد کوییک GXR-L امسال است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما