اخبار روز سینما

شباهت باورنکردنی یکتا ناصر به سوفیا لورن زیباترین بازیگر زن تاریخ سینما در این عکس

به گزارش خبر پی ام آپ، یکتا ناصر بازیگر سرشناس و با استعداد ایرانی است.یکتا ناصر با منوچهر هادی کارگردان معروف سینما ازدواج کرد. شایعات زیادی در فضای مجازی مبنی بر جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی به گوش می رسد. سبک لباس پوشیدن یکتا ناصر که با قبل از طلاق متفاوت بود مورد توجه طرفداران قرار گرفت. جدیدترین اخبار و تصاویر یکتا ناصر را با هم در سایت پی ام آپ مشاهده می کنیم.

یکتا ناصر از بازیگران سرشناس تلویزیون در ابتدای کارش، رفتاری نرم، مهربان و لطیف داشت، کارگردان سرش شلوغ بود و بعد از این وصلت، یکتا ناصر البته دوباره جلوی دوربین رفت. نه به این دلیل که شوهرش سرش شلوغ بود و می خواست با او رقابت کند، بلکه به این دلیل که او و همسرش با هم دوست بودند و با هم کار می کردند و در هر فیلمی که او کارگردانی می کرد ردی از یکتا ناصر وجود داشت، اما به تدریج این موضوع باعث شد خیلی ها ناراحت شوند. بینندگان چون شروع به تبدیل شدن به یک موضوع بیش از حد شد.

البته خیلی ها معتقد بودند که برخی از نقش هایی که یکتا ناصر در فیلم های همسرش بازی می کند برای او مناسب نیست و مثل این بود که او را مجبور به بازی تک نقشی کنند، چون بالاخره او همسر کارگردان است! ادامه بدیم چون این روزها خبری از این موضوع نیست و عجیب ترین چیز این است که شایعات زیادی در مورد طلاق یکتا ناصر و هادی بیگ به گوش می رسد که شاید بد نباشد بدانید چون این خانم در اطراف دیده نمی شود. . در تولید جدید آقای «نیوکمپ» شایعات زمانی قوت گرفت که مشخص شد این دو نفر فالوورها و عکس های خود را حذف کرده اند! حالا بیشتر خواهیم گفت.

خب همانطور که گفتیم شایعات طلاق این دو بازیگر بسیار زیاد شد و جالب اینکه هیچ کدام تلاشی برای تایید یا تکذیب این موضوع نکردند، تنها موضوعی که وجود داشت مشارکت ناصر در این بین بود. در برنامه مهمانی و آقای کارگردان هم عکسش را در این برنامه گذاشت و مثل این بود که برای ایشان تبلیغ کرده و خانم ناصر هم برای تشکر از ایشان کامنت گذاشتند، دو گروه تشکیل شد، برخی معتقد بودند آقای کارگردان راجبه ایشان یک پست و همسرم هم نظر داد پس طلاقشون شایعه بود!

کسانی بودند که معتقد بودند این دو نفر فرزند مشترکی دارند و نباید با هم دشمن خونی داشته باشند، در نهایت مدیر مدرسه این پست را به عنوان مادر فرزندش به اشتراک گذاشت و یکتا ناصر نیز اظهار نظر محبت آمیزی کرد. و حتی این گروه به گفته خودشان کامنت یکتا خانم خالی از عشق بود و می شد جدایی این دو نفر را از آن حس کرد! معلوم نیست ادعای کدام گروه صحت دارد اما نکته اینجاست که بعد از این شایعات شب گذشته یکتا خانم برای اولین بار در جمع مجریان جشنواره حافظ قرار گرفت و ظاهر و استایل منحصر به فرد او مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. . .

شایعه طلاق این زوج را برایتان گفتیم، اما اجازه دهید درباره عاشقانه آنها صحبت کنیم که برای خیلی ها جالب و جذاب است و خیلی ها این زوج را به دلیل داشتن فرزندان زیاد به عنوان یکی از موفق ترین های سینمای ایران می شناسند. اگرچه این مشکل در بین بازیگران زیاد دیده نمی شود اما ممکن است در دام بیفتند و ازدواج کنند اما به این زودی بچه دار نشوند.دختر این زوج نیز صوفیه خانم نام دارد. در یک لحظه کلیپ زیر که زندگی جالب این زوج را روایت می کند همراه با شوخی هادی بیگ بسیار در فضای مجازی پخش شد.

احتمالاً کسانی از شما که مقاله را تا اینجا خوانده اید، بخواهید بیشتر در مورد این شایعه جدایی بدانید که اصلاً عجیب نیست، زیرا موضوعات مربوط به ازدواج یا طلاق افراد مشهور در سراسر جهان به من و بسیاری از مردم علاقه مند است. می دانید مثلا یکی از طلاق هایی که اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده است، جدایی پژمان بازغی و حسر است که برای خیلی ها عجیب به نظر می رسید زیرا این زوج یک دختر نوجوان دارند. زندگی خیلی بد است از دور زیبا هستند اما از هم جدا شده اند.

یا در مورد ازدواج، ازدواج اخیر گلزار و همسرش که هنوز اعلام نکرده و برعکس ازدواج بهرام رادان و همسرش که گلزار قبلا به همه معرفی کرده مدتهاست که سروصدا کرده است. . مدت هاست در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام پست هایی درباره این ازدواج ها می بینید. اما بیایید درباره شایعه طلاق کارگردان یکتا ناصر از همسرش صحبت کنیم، برای خیلی ها شوکه کننده بود چون زندگی این زوج خیلی خوب به نظر می رسد، اما چرا حالا؟ از جایی که؟ چرا که یکتا ناصر با پستی بسیار ظریف این شایعه را تایید کرد زیرا در عنوان نوشته بود: هیچکس در دنیا قویتر از زنی نیست که تصمیم به رفتن داشته باشد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا