اخبار روز سینما

شایعه طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان / واکنش فوری بازیگر معروف! + عکس

شایعه طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان در فضای مجازی به گوش می رسد. یکی از صفحات اینترنتی با انتشار عکسی از این زوج نوشت که همسر سوم رامبد جوان نیز طلاق گرفته و فقط خواستار حضانت دخترشان شده است. رامبد جوان نیز به این موضوع واکنش نشان داد و در اینستاگرام نوشت: امیدوارم متوجه شده باشید که شایعه ای بیش نیست!

شایعه طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان

شایعه طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان / واکنش فوری بازیگر معروف! + عکس

همسر اول و دوم رامبد جوان

رامبد جوان اولین بار در دهه 1970 با ماندانا روحی، یکی از بازیگران زن تئاتر ازدواج کرد. زمانی که رامبد جوان 37 ساله بود با سحر دولتشاهی بازیگر 29 ساله ازدواج کرد و پس از 6 سال طلاق گرفت. دو سال بعد از طلاق دولتشاهی با نگار جواهریان ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام نوردخت شد.

تولد دختر رامبد جوان در کانادا

رامبد جوان در پاسخ به سوال علی ضیا مبنی بر به دنیا آوردن دخترش در کانادا گفت: اگر زمان به عقب برگردد دوباره این کار را انجام می دهم. این یک تصمیم خانوادگی است، نه فقط من. اساساً همین است. اینها چیزهای شخصی است و هیچ کس نیست که پاسخ دهد چرا این کار را کردم. من پاسپورت هیچ کشوری ندارم و در ایران زندگی می کنم و یاد گرفتم که در ایران زندگی کنم و اگر بخواهم به جایی بروم آنچه را که به دست آورده ام از دست می دهم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا