اخبار روز سینما

شان گان در نقش یک شرور در دنیای دی‌سی جیمز گان!/جزئیات

بر اساس اخبار منتشر شده شان گان نقش یک شرور در دنیای دی‌سی جیمز گان را بازی خواهد کرد.

طبق بیانیه رسمی رسانه IGN، شان گان قرارداد با دنیای سینما دی سی باعث بسته شدن جیمز گان و ایفای نقش مکسول لرد می شود.

پس از کارگردانی «پیتر سافران» و «جیمز گان» سینما دی سی بسیاری از بازیگران نقش خود را ترک کردند و برخی جایگزین شدند. امروز صبح، IGN و Deadline اعلام کردند که بازیگر «کارگلین» به دنیای سینمایی مارول (MCU)، دنیای جذاب «زعفران» و «گان» پیوسته است.

 

شان گان نقش آدم بد دنیا را بازی می کند دیC نقش جیمز گان را بازی می کند

این اعلامیه از طریق Deadline و IGN اعلام شد و به دنبال آن گمانه زنی هایی مبنی بر حضور این بازیگر در Superman: Legacy مطرح شد. این پست نوشت:

این شخصیت در پس‌زمینه Legacy ارجاع داده می‌شود. اما هنوز چیزی غیر از آن و توسعه است جهان دی سی. در دسترس نیست.

شان گان

فیلم Superman: Legacy منتشر شد دنیای جیمز گان دی سی. این اتفاق می افتد، در سال 2025 اکران می شود و هنوز معلوم نیست اطلاعات بیشتری از این بازیگر و سایر بازیگران چه زمانی منتشر می شود.

بر اساس شایعات، او در نقش «مکسول لرد» که پیش از این در فیلم Wonder Woman 1984 در سال 2020 نقش «پدرو پاسکال» را بازی کرده بود، بازی خواهد کرد. اولین حضور این شخصیت در جهان دی سی به سری کتاب های مصور لیگ عدالت (#1) در سال 1987 توسط کیت گیفن، جی.ام. دی ماتیس» و «کوین مگوایر» ساخته شدند.

او به عنوان شخصیتی شرور و تأثیرگذار شناخته می شود. مکسول لرد یک کارآفرین و سرمایه‌گذار است که عمدتاً در داستان‌های Justice League و Wonder Woman ظاهر می‌شود. او توانایی خاصی به نام نفوذ ذهن دارد که به او اجازه می دهد به ذهن افراد دستور دهد و آنها را کنترل کند.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا