شاسی بلند برقی ب ام و به سامانه برقی ها آمد

در جدیدترین آپدیت سایت عرضه خودروهای برقی، SUV برقی بی ام و به سیستم برق اضافه شده و به زودی عرضه می شود.

در جدیدترین به روز رسانی سیستم تامین خودروهای الکتریکی، شاسی بلند الکتریکی BMW به مجموعه محصولات اضافه شده است. BMW iX1 نسخه الکتریکی مدل X1 است که برای اولین بار در نوامبر 2022 در نسخه چهار چرخ متحرک یا xDrive ارائه شد. نسخه دیفرانسیل جلو این کراس اوور در سال 2023 معرفی شد و این همان نسخه ای است که پرشیا خودرو قصد دارد به بازار ایران عرضه کند. SUV الکتریکی BMW یا BMW iX1 یکی کلیه محصولات برقی باواریایی ها در جهت برقی شدن محصول توسعه می یابد و کیفیت بالایی را از نظر تجهیزات فنی و داخلی ارائه می دهد.

SUV برقی BMW به سیستم الکتریکی رسید
شاسی بلند برقی ب ام و به سامانه برقی ها آمد

مشخصات فنی SUV الکتریکی BMW

این خودرو مجهز به درایو الکتریکی نصب شده در محور جلو است که می تواند حداکثر توان 204 را تولید کند. رزومه و در نهایت گشتاور 247 نیوتن متر است. قدرت به صورت یکنواخت به چرخ های جلو می رسد و با این مشخصات شتاب صفر تا صد را برای این کراس اوور 8.6 ثانیه ای داریم و حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

SUV الکتریکی BMW به سیستم الکتریکی رسید
شاسی بلند برقی ب ام و به سامانه برقی ها آمد

ظرفیت باتری این خودرو 68 کیلووات ساعت است و با هر بار شارژ کامل می توانید مسافت 440 کیلومتری را در حالت بهینه طی کنید. شارژ سریع باتری این خودرو 29 دقیقه زمان می برد و مدت زمان شارژ باتری با شارژرهای معمولی حدود 4.5 ساعت است.

کابین و امکانات

در داخل، ما همان سبک طراحی مدل X1 را می بینیم که از خط طراحی کلی BMW پیروی می کند. مواد از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و ترکیب چرم را در روکش صندلی ها می توان مشاهده کرد. BMW iX1 شامل تجهیزاتی مانند نمایشگر هدآپ، خوشه دیجیتال یکپارچه با چند رسانه ای، صندلی های برقی جلو، سیستم صوتی هارمن کاردن، فناوری نورپردازی LED، 6 ایربگ ده نقطه ای، سنسورهای پارک جلو و عقب است. کروز کنترل تطبیقیترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، سیستم کنترل پایداری و … به چشم می خورد.

SUV برقی BMW به سیستم الکتریکی رسید
شاسی بلند برقی ب ام و به سامانه برقی ها آمد

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما