اخبار روز

خبر خوش برای کارگران بازنشسته؛ یک واریزی شگفت‌انگیز برای این دسته از افراد، قبل از مهر!/ جزئیات خبر

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری اعلام کرده است که وام بازنشستگان در سال گذشته به مبلغ 12 میلیون تومان ارائه شد و 213 هزار بازنشسته توانستند این وام را دریافت کنند. در سال جاری، مبلغ وام به 20 میلیون تومان افزایش یافته و کسانی که در سال گذشته دریافت نکرده بودند، همچنان می توانند درخواست دریافت وام را ثبت کنند.

به گزارش پی ام آپ، رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری اعلام کرد که تاکنون حدود ۸۰ هزار نفر برای دریافت وام ۲۰ میلیونی ثبت نام کرده‌اند و تنها برای ۴۰ هزار بازنشسته وام واریز شده است، اما وام برای ۴۰ هزار نفر دیگر نیز طی روز‌های آینده واریز خواهد شد.

همچنین، محمد اسدی افزود که در سال گذشته ۲۱۳ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی موفق به دریافت وام با مبلغ ۱۲میلیون تومان شده‌اند. در سال جاری، این مبلغ به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است و بازنشستگانی که پیشتر این وام را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند برای دریافت آن ثبت نام کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری اعلام کرد که حدود ۸۰ هزار نفر برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی ثبت نام کرده‌اند. این ثبت نام در دو مرحله صورت گرفته و تاکنون، وام ۴۰ هزار نفر پرداخت شده است.

وام ۲۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان با سن کمتر از ۷۷ سال، غیرحضوری واریز می‌شود. با این حال، بازنشستگان با سن بالاتر باید به صورت حضوری اقدام کنند.

برای اعطای وام مذکور، بازنشستگان باید از معوقه‌های بانکی و چک برگشتی مبرا باشند. در صورتی که شرایط لازم برای اعطای وام برآورده شود، وام ثبت نام شده‌های مرحله دوم بازنشستگان نیز به زودی واریز خواهد شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا