اخبار روز

سپرده وام رایگان 21 میلیون تومانی به اعشار 1 تا 5

دولت برای کمک به دهک های پایین جامعه و اقشار کم درآمد جامعه کمک های مالی و کالایی را در قالب بسته معیشتی به سرپرستان این خانوارها ارائه می کند. این بسته های معیشتی دارای ارزش ها و مقادیر متفاوتی هستند. جزئیات پرداخت بسته زندگی دولت مارس را در سایت دیجی اینترتینمنت خواندیم.

توزیع بسته های معیشتی به مبلغ 21 میلیون و 428 هزار تومان بین این افراد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مرکز اصفهان؛ اهدای 250 بسته معیشتی به نیازمندان کاشانی؛ مدیرعامل یک موسسه خیریه در کاشان گفت: به همت خیرین 250 بسته معیشتی شامل 20 قلم کالا به ارزش هر بسته دو میلیون تومان به نیازمندان اهدا شد.

مهدی توکلی پور افزود: همچنین 70 بسته جهیزیه به ارزش هر یک و نیم میلیارد تومان شامل بیش از ده کالای ایرانی ضروری برای خانواده ها اهدا شد.

وی همچنین از توزیع 12 هزار بسته غذای گرم برای خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با تلاش خیرین خیرخواه یک هزار و 140 نفر به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

مهدی توکلی ادامه داد: در چند ماه گذشته بیش از 12 میلیارد تومان تسهیلات اعتباری به افراد بی بضاعت ارائه کرده است.

توزیع بسته معیشتی 240 هزار تومانی بین این خانوارها

محمدعلی دلگرم گفت: در ماه مبارک رمضان و عید نوروز امسال به برکت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) یک هزار و 50 بسته کمک معیشتی به ارزش 7.5 میلیارد ریال و 3 هزار و 680 بسته غذای گرم به ارزش 4 میلیارد تحویل شد. ریال تهیه و بین نیازمندان استان همدان توزیع شد.

مدیر مراکز خدمات رسانی رضوی استان همدان ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: ماه مبارک رمضان امسال مصادف با بهار طبیعت بود و این فرصت خوبی بود تا خادمان و یاوران رضوی در آزمون سربلندی خدمت کنند.

وی افزود: یکی از وظایف مرکز خدمات رضوی در استان دستگیری خانواده های نیکوکار و اجرای برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی در راستای اهداف بنیاد کرامت رضوی است که در ماه مبارک رمضان بسته های حمایتی معیشتی ارائه می کند. برنامه هایی به همت خادمان و بزرگواران استان اجرا شد.

دلگرم بیان کرد: امسال به برکت علی بن موسی الرضا(ع) یک هزار و 50 بسته کمک معیشتی بالغ بر 7.5 میلیارد ریال در استان همدان توزیع شد.

مدیر مراکز خدمات رسانی رضوی در استان همدان خاطرنشان کرد: بسته های کمک معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، ماکارونی، ماهی تن، حبوبات، تخم مرغ و سایر اقلام ضروری است که پشتیبان تلاش های مراکز خدمات رسان رضوی در استان است که به همت همدان حمایت می شود. سطح شهرستان خادمیاران، یاوران رضوی و مردمی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان 3 هزار و 680 بسته غذای گرم به ارزش 4 میلیارد ریال تهیه و بین خانواده های واجد شرایط توزیع شد.

حیدری دلگرم خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک نیز بیش از ده برنامه مختلف فرهنگی از جمله قرائت و تفسیر قرآن و نهج البلاغه روزانه، برپایی غرفه های مختلف فرهنگی، برپایی مراسم شب های قدر و… در استان اجرا شد. زو از مهم ترین آنها می توان به برگزاری نمایشگاه های مذهبی، برپایی افطاری ساده، برگزاری مراسم دختر ماه، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری میلاد امام حسن (ع)، برگزاری اردوهای جهادی و شرکت در راهپیمایی این برنامه ها اشاره کرد. .

مدیر مراکز خدمات رسانی رضوی در استان همدان گفت: گروه های جهادی در زمینه محرومیت زدایی نیز عملکرد خوبی داشتند و این گروه ها در شهرستان های اسدآباد و ملایر اماکن مورد نیاز اقشار محروم از جمله دیوار کشی، ساخت سرویس بهداشتی، بتن ریزی و رمپ سازی را با خود ساختند. بالغ بر 850 میلیون ریال هزینه کرد.

وی در پایان افزود: در هر شهرستان 19 مرکز تخصصی و چندین مرکز عمومی وجود دارد و مردم شریف استان در هر منطقه ای که می توانند ما را یاری کنند می توانند با مراکز خدمات رسان رضوی هر شهرستان تماس بگیرند.

توزیع بسته معیشتی یک میلیون تومانی بین این خانوارها از امروز آغاز می شود

به مناسبت عید سعید فطر 100 بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان شهرستان بناب توزیع شد.

انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب به مناسبت عید سعید فطر 100 بسته معیشتی به ارزش 10 میلیون ریال بین خانواده های مشمولان توزیع کرد.

توزیع بسته معیشتی 559 هزار تومانی برای این خانوارها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از توزیع بسته های معیشتی به ارزش 62 میلیارد تومان بین نیازمندان خبر داد.

جلال شیخ پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد، درباره ایجاد 440 آشپزخونه در طرح تغذیه مهدوی لرستان اظهار داشت: در این طرح یک میلیون و 350 هزار پرس بین نیازمندان توزیع شد.

وی از توزیع 154 میلیارد تومان آذوقه بین نیازمندان لرستان خبر داد و افزود: در ماه مبارک رمضان 684 هزار کیسه افطاری ساده به ارزش 27 میلیارد تومان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان یادآور شد: ۱۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۲ میلیارد تومان با هدف تکریم و اطعام نیازمندان این استان توزیع شد.

شیخ پور با بیان اینکه برای اطعام مهدوی به نیازمندان لرستان 243 میلیارد تومان هزینه شد، خاطرنشان کرد: این کمپین با هدف اجرای طرح همدلی، همدلی و کمک های مؤمنانه راه اندازی شده است.

وی گفت: مردم می توانند با استفاده از کد دستوری *8877*066 و یا واریز بر روی کارت به شماره 5003-9979-6037 0495-5003 در کمپین تغذیه مهدوی شرکت کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا