باز هم همان نمایش خسته کننده، مضحک، مشمئز کننده: سوپرمن در مقابل پدرخوانده ها!

عصر ایران – دیروز، سعید جلیلی به دفتر انتخابات کشور رفت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد. به رسم او، همزمان عده ای از هواداران وی برای متشنج کردن اوضاع در اطراف وزارت کشور تجمع کردند و شعارهایی سر دادند و دست نوشته هایی بر سر داشتند که پیام اصلی آن جلیلی بود. در برابر پدرخوانده و به نفع درماندگان به میدان آمده است!

این شعار قصد دارد این را به ما یادآوری کند انتخابات سراسری اخیر این است افراط گرایی بنیادگرا در انتخابات درون اردوگاهی نیز شعارهای مشابهی علیه آن مطرح می شود حوزه قالی بافی دست به کار شد و قالی بافی را نماد ماه ها کرد نجیب و فرض و مفاهیمی از این دست را معرفی کرد و به طرفدارانش قول داد پژوش ها در برابر چنار در مجلس قیام می کنند تغییرات جدی شما فکر می کنید و رودخانه انقلاب قالیبافان را غرق می کنند و شخم می زنند و بیل می کنند و…!

باز هم همان نمایش خسته کننده، مضحک، مشمئز کننده: سوپرمن در مقابل پدرخوانده ها!
اما وقتی انتخابات تمام شد، به اصطلاح انقلابیون پشت درهای بسته با همین قالیبافان ایستادند و جلوی دوربین ها به هم لبخند زدند و او را صدا زدند. رئیس مجلس آنها انتخاب کردند و متوجه نشدند که بی فایده است نبود که در چند ماه گذشته به او نگفته اند. با اینکه همه طرفدارانش تمام مدت سر کار بودند!

باز هم همان نمایش خسته کننده، مضحک، مشمئز کننده: سوپرمن در مقابل پدرخوانده ها!
الان هم که شعارهای انتخابات مجلس آنها همچنان در گوش ملت می پیچد، بار دیگر بر ضد پدرخوانده ها قیام کرده و به یاد مردم بی پناهی که قرار است ابرانسان آنها باشند، می افتند. سوپرمن نتیجه سالها مذاکرات هسته ای او تایید شد 6 قطعنامه علیه ایران 5 نفر بودند تحریم های گسترده علیه ایران بود و به معنای واقعی کلمه مردم را درمانده کرد!

باز هم همان نمایش خسته کننده، مضحک، مشمئز کننده: سوپرمن در مقابل پدرخوانده ها!
چه کسی نداند که اینها یکی هستند جلوی دوربین ها آنها خودشان شعار مبارزه با پدرخوانده ها را سر می دهند. اصل پدرخوانده و و پشت دوربین ها با پدرخوانده های دیگر فالوده می خورند و کی هنوز در سال 1403 به این شعارها اعتقاد دارد؟!

در واقع، به جز برای جلسه ششم بعدها همه مجالس و در 19 سال، 11 سال گذشته – از جمله سه سال پیش تا الان – آیا دولت دست این اصولگرایان و جلیلی و دوستانش نبود؟ و نهادهای قدرت دیگری هم باشند که دائماً در دست آنهاست. بنابراین در برابر آن کدام پدرخوانده میخوای بلند شی؟!

یک بار مرد هاشمی رفسنجانی آنها او را پدرخوانده خود خطاب کردند و با دو قطبی شدن با او به اهداف سیاسی خود (اول اصلاح طلبان و سپس اصولگرایان) رسیدند و بعد که از حذف رقبای خود آسوده شدند، خودشان به تحقیق از قالیباف پرداختند و او را با خود بردند. آنها به عنوان پدرخوانده خود را حلق آویز کردند و البته چند روز پیش در انتخابات ریاست مجلس دلشان را باختند و الان هم همین شعار را می دهند و باید دنبال کسی بگردند که مبدل پدرخوانده شود. خیاطی اصولگرایان بپوش و لباس سوپرمن را خودت بپوش و الف داستان تکرار شد خسته کننده، مضحک، نفرت انگیز برای چندمین بار به صحنه انتخابات کشیده شود!

اصولاً فرقی نمی کند که یک نامزد اصلاح طلب باشد یا اصولگرا، خیر گفتمان مبتنی بر واقعیت، بدون چشم انداز روشن و بدون وعده اجرایی قابل سنجش وارد میدان شد و فریاد زد که من علیه این و آن اقدام کردم. باید مراقب او باشید چون رئیس جمهور نمی آید با این و آن بجنگد، بلکه می آید کشور را بسازد و ساختن برنامه و تدبیر می خواهد. “دیگران را سرزنش کنید“و”اتمسفر“و”آواز خواندن“و”خود قهرمانی«ایران امروز ما پر از این چهار بدبخت و رنجور است!

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما