وی همچنین فاش کرد که تاکنون بیش از 384 هزار قرارداد و حدود 211 هزار میلیارد تومان منعقد شده که بانک مسکن متعهد به پرداخت آن ها شده است. حسینی افزود: نرخ سود نهضت ملی مسکن از 23 درصد به 18 درصد کاهش یافته است که بر نرخ ها تأثیر می گذارد.

حسینی در ادامه توضیح داد که بانک مسکن برنامه هایی برای افزایش جذب سرمایه دارد و این طرح بسیار عالی است یکی از این برنامه ها می آید. وی همچنین خاطرنشان کرد: وام مسکن در شبکه بانکی یا بدون سپرده یا بدون سپرده است و نرخ سود اوراق تسه (پیش خرید وام مسکن) 23 درصد است.

در مجموع بانک مسکن طبق منابع موجود و دستورالعمل بانک مرکزی به ارائه تسهیلات ادامه می دهد و با کاهش نرخ سود به دنبال فراهم آوردن شرایط بهتر برای متقاضیان است.

شرایط وام خرید کالا به ارزش 150 میلیون تومان از بانک رفاه کارگران

کلیه افرادی که حقوق خود را از طریق بانک رفاه کارگران دریافت می کنند می توانند تا سقف 150 میلیون تومان بابت تسهیلات «کالا و خدمات رفاه» از این بانک وام خرید کالا دریافت کنند. متقاضیان با اخذ این وام که به صورت کار اعتباری با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت حداکثر 36 ماه پرداخت می شود، می توانند کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه های دارای قرارداد با رفاه کارگران خریداری کنند. بانک.

نکته قابل توجه در مورد این تسهیلات عدم نیاز به سپرده گذاری و ایجاد حساب متوسط ​​در بانک رفاه کارگران برای دریافت آن است.

با وام رفاه کالا چه کالاهایی را می توان خریداری کرد؟

فردی که موفق به دریافت این وام 150 میلیون تومانی از بانک رفاه می شود، می تواند برای خرید کالای ایرانی از شرکت های تولید و پخش داخلی از قبیل: لوازم خانگی، مبلمان اداری، فرش، موتورسیکلت، تجهیزات کامپیوتری و … و یا منزل اولیه استفاده کند. تعمیرات

لیست شرکت های طرف طرح حمایت از اموال در صفحه این موسسه در سایت بانک رفاه کارگران نمایش داده شده است.

پرداخت اقساطی وام 150 میلیون تومانی بانک رفاه کارکاران چقدر است؟

از آنجایی که نرخ سود وام 150 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن 36 ماه است، متقاضی باید ماهانه پنج میلیون و 806 هزار تومان اقساط به این بانک پرداخت کند. به این ترتیب وام گیرنده برای بازپرداخت این وام باید 209 میلیون تومان به بانک کارآفرین پرداخت کند که 59 میلیون تومان آن سود وام است.

وام اربعین ۴
چگونه وام 200 میلیونی برای خرید کالا از بانک آینده بگیریم؟

بانک آینده در چهار سطح مختلف وام خرید کالا را با حداکثر مبلغ 200 میلیون تومان و با سود 23 درصد ارائه می کند.

بانک آینده به مشتریان خود وام کارت اعتباری حداکثر 200 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد ارائه می کند. این وام در چهار طبقه برنز، نقره ای، طلایی و رزگلد ارائه می شود و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود انتخاب کنند. یکی از این سطوح انتخاب کنید. مدت بازپرداخت این وام 60 ماهه تعیین شده و دریافت آن مستلزم داشتن ضامن رسمی و سپرده 10 درصدی مبلغ وام است.

خدمات بانکی و بیمه: بانک آینده به عنوان یکی به عنوان یکی از بانک های پیشرو در زمینه خدمات مالی، به مشتریان خود وام های کارت اعتباری ارائه می دهد. این وام با سقف بالا 200 میلیون تومان و سقف پایین 50 میلیون تومان و در چهار سطح مختلف توسط مشتری قابل انتخاب است. این سطوح شامل برنز، نقره، طلا و رزگلد می باشد که مشتری بسته به نیاز و شرایط مالی خود می تواند انتخاب کند. یکی از این سطوح انتخاب کنید.

نرخ سود این وام 23 درصد است و مشتریان می توانند بازپرداخت آن را تا 60 ماه تعدیل کنند. به عنوان مثال برای وام 200 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 60 ماهه، پرداخت ماهیانه 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود پرداختی این وام 138285653 تومان برآورد شده است.

مشتریان برای دریافت این وام باید 10 درصد از مبلغ وام را به عنوان سپرده قرض الحسنه در بانک مسدود کنند. برای تضمین وام نیز ضامن رسمی لازم است. متقاضیان نباید سابقه بدهی های بانکی، چک های نقدی، یا قبلاً از ویژگی های کارت اعتباری استفاده کرده باشند.

وام خرید کالای بانک آینده شامل هزینه هایی مانند حق اشتراک و ثبت نام سالانه 3.100.000 تومان می باشد. این وام با تسهیلات متنوع و جذاب فرصت مناسبی را برای خرید کالاهای مورد نیاز با شرایط مالی مناسب فراهم می کند./جهان صنعت نیوز

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما